Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tum Geometri Konulari Sorulari

Ekol hoca web sitemize hoş geldiniz arkadaşlar. Bu başlık altında bulduğunuz konular tüm ilköğretim ortaokul lise öğrencilerine hitap edecek şekilde hazırlanmıştır. O yüzden konunun ismini bulduğunuzda rahatça çalışabilirsiniz. Şimdi sizlere tüm geometri konuları soruları çıkmış öss sbs soruları nı tek çatı altında bu konu başlığında liste halinde sizlere yayınlıyoruz. İstediğiniz konu adını ctrl+f yazıp bu başlık içinde arayabilirsiniz arkadaşlar. Bu arada ekol hoca dersleri soruları na yenileri eklendikçe liste güncellenecektir.

Örnekli Video Konu Anlatımları
Geometri analitik çember videolu konu anlatımı
Geometri doğrunun analitiği videolu konu anlatımı
Geometri analitik geometri videolu konu anlatımı (Özlem hoca)
Geometri açılar videolu konu anlatımı
Geometri üçgende açılar videolu konu anlatımı
Geometri dik üçgen videolu konu anlatımı
İkizkenar üçgen videolu konu anlatımı (Kemal Hoca)
İkizkenar ve Eşkenar Üçgen videolu konu anlatımı
Geometri üçgende alanlar videolu konu anlatımı
Geometri pisagor bağıntısı videolu konu anlatımı
Üçgende Açıortay Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
Üçgende Açıortay Videolu Konu Anlatımı (Tevfik Hoca)
Geometri üçgende kenarortay bağıntıları videolu konu anlatımı
Geometri üçgende benzerlik videolu konu anlatımı
Geometri açı kenar bağıntıları videolu konu anlatımı
Geometri açı kenar bağıntıları videolu konu anlatımı
Geometri çokgenler videolu konu anlatımı
Geometri dairede alan videolu konu anlatımı
Geometri çokgende alan videolu konu anlatımı
Geometri genel dörtgenler videolu konu anlatımı
Geometri paralelkenar videolu konu anlatımı (Kemal Hoca) (1)
Geometri paralelkenar videolu konu anlatımı (Kemal Hoca) (2)
Geometri paralelkenar eşkenar dörtgenler videolu konu anlatımı
Geometri eşkenar dörtgenler videolu konu anlatımı
Geometri dikdörtgen kare deltoid videolu konu anlatımı
Geometri yamuk konusu videolu anlatımı
Geometri vektörler videolu konu anlatımı
Geometri çember ve daire videolu konu anlatımı
Geometri çemberin analitik incelemesi videolu konu anlatımı
Geometri çemberde açılar videolu konu anlatımı
Geometri çemberde uzunluk videolu konu anlatımı (Mustafa Hoca)
Geometri çemberde uzunluk videolu konu anlatımı (Kemal Hoca)
Geometri dairede uzunluk alanlar videolu konu anlatımı
Geometri katı cisimler prizmalar piramitler videolu konu anlatımı
Analitik Geometri nokta konusu videolu anlatımı
Analitik Geometri doğrunun incelenmesi videolu konu anlatımı

Soru Test Çıkmış Soru Çözümleri
Geometri temel kavramlar testleri soru çözümleri
Geometri açı ve açısal kavramlar testleri soru çözümleri
Geometri dik üçgen testleri soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri dik üçgen testleri soru çözümleri (Kemal Hoca)
Geometri dik üçgen testleri soru çözümleri (Tekin Hoca) (1)
Geometri dik üçgen testleri soru çözümleri (Tekin Hoca) (2)
Geometri çemberde uzunluk testleri soru çözümleri
Geometri ikizkenar üçgen testleri soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri eşkenar üçgen testleri soru çözümleri (Tekin Hoca)
Geometri eşkenar üçgen testleri soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri ikizkenar eşkenar üçgen testleri soru çözümleri (Kemal Hoca)
Geometri üçgende açılar testleri soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri üçgende açılar testleri soru çözümleri (Mustafa Hoca)
Geometri dörtgenler testleri soru çözümleri (Kemal Hoca)
Geometri dörtgenler testleri soru çözümleri (Tekin Hoca)
Geometri üçgende açıortay soru çözümleri (Mustafa Hoca)
Geometri üçgende açıortay soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri üçgende kenarortay soru çözümleri
Geometri üçgende alanlar testleri soru çözümleri (Mustafa Hoca)
Geometri üçgende alanlar testleri soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri özel üçgenler soru çözümleri testleri
Geometri üçgende benzerlik soruları testleri (Mustafa Hoca)
Geometri üçgende benzerlik sorulari testleri (Nejdet Hoca)
Geometri yamuk soru çözümleri testleri
Geometri açı kenar bağıntıları soruları (Mustafa Hoca)
Geometri açı kenar bağıntıları soruları (Tekin Hoca)
Geometri açı kenar bağıntıları soruları (Nejdet Hoca)
Geometri çokgenler soru çözümleri (Nejdet Hoca)
Geometri çokgenler soru çözümleri (Tekin Hoca)
Geometri çıkmış üçgen soruları
2007 sbs geometri testleri soru çözümleri
2005 öss geometri soru çözümleri

127 yorum:

  1. o kadar güzel olmuş ki.. ne kadar teşekkür etsem azdır.. bizleri düşündüğünüz için çok teşekkür ederim inşallah ileride karşılaşır bu iyiğiliğinizi öderim..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok harika olmuş yeni konular falanda olunca çok makbule geçti teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. süpersiniz hocam hürmetler...€G€...

    YanıtlaSil
  4. Övgüler ve eleştiriler için teşekkürler arkadaşlar. Sizlere inşallah hergün farklı hocalardan yeni anlatımlarla hizmet vermeye devam edeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey güzel tamamda videolar donuyo ve ben dokuzuncu sınıf diyorum başka konular çıkıyo

      Sil
    2. Allah sizden razı olsun.Türk gençliğinin gelişmesi için elinizden geleni yapıyosunuz.İnşallah karşılıksız kalmaz bu emekleriniz.Hocalarıma saygı duyuyorum ve çok teşekkür ediyorum

      Sil
    3. çok güzelde konu konu olsa daha iyi olur

      Sil
  5. çok sağolun...dersaneye gidemeyenler için büyük avantaj..herkes yararlanmasını bilmeli diye düşünüyorum bu nimetten....sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. elerinize salık hocam gercekten cok quzel olmuŞ devamını beklerız cok cok tesekur ederım odevımde coq yardımcı oldunuz :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekürlerrr gerçekten çok faydalı bi site ellerinize sağlık hocam...

    YanıtlaSil
  8. hocam harikasınız bizi düşündüğünüz için size sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. çok saolun konu anlatımları süper çok ii anladm sizin sayenizde umarım hep başarılı olursunuz hocam tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. hocam Allah razı olsun hepinizden

    YanıtlaSil
  11. alah razı olsun yahü

    YanıtlaSil
  12. waLLa çooooq beqeniyoRum yhaa.. :D bizim maTemTiqçDen bişi anLamıyoRum ama buRdaa... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. m*lsında o yüzden bişi anlamıyon

      Sil
    2. SaĞaNE yHA!15 Mart 2012 09:17

      uLan !

      Sil
    3. Sözlün 0 Adsız



      Not:Matematik hocan

      Sil
    4. ulan sözlün 0 diyen güldürdün gece gece :D

      Sil
    5. ulan furkan dingili gece gece demişin saat 12:57 de yazmaşın zaman kavramını senin puh ..

      Sil
  13. vala salun çok güzel bir site aradıgım her sey var ad yaren şab lisesine 9 sınıf ögrencisiyim

    YanıtlaSil
  14. ben ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten size binlerce kez teşekkür etsem de ne yaparsam yapıyım bu iyiliğinizi ödeyemem heralde sizlere çk teşekkür ediyorum emeği geçen herkese...

    YanıtlaSil
  15. iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim. Yarın sınavım var ve büyük yardımcı oldunuz.

    YanıtlaSil
  17. çoq gzl yardımlarınız için tşk ederim....

    YanıtlaSil
  18. okuldaki konulrın adlarıyla aynı olsa hiç bir sorun olmayacak konuyu ararken çok zorlanıyoruz yaaa

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok faytası oldu bana size ne kadar teşşekkür edsem aztır.Derste anlamatıklarımı burda anladım inşallah yazılıdan yüksek bir not alırım.

    YanıtlaSil
  20. bütün hocalarımıza teşekkürler gerçek interaktif eğitim portalı bence bu ben uğur dersanesi öğrencisiyim bizim dersane öğrencilerine özel uğur tv var sözde interaktif öğretim platformu ama burası kadar iyi değil ve daha eksik olan konularda var ama ekol hoca bitane herşey tam ve çok güzel anlatım çok teşekkürler EKOL HOCA

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkür ederiz.üstelik konuyu anlatan hocanın sesi anlaşılır.bunun için çok teşekür ederiz...

    YanıtlaSil
  22. anlatıklarınız için teşekkürler hocam saygılar

    YanıtlaSil
  23. Hocam çok teşekkğr ederiz bizim sınıftada ünlü oldunuz sınav öncesi msj atıyoruz birbirimize ekol hocayı izleyin falan diye. Herşey için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  24. bu ne yaw hani daraçılarrın trigonometrik özellikleri nerde bu ne biçim iş yaw:@:@

    YanıtlaSil
  25. doğruda açılarla ilgili çözümlü soru yokmu?**

    YanıtlaSil
  26. süpper bşimiş bu ya..teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. allah razı olsun=)

    YanıtlaSil
  28. ya ben analatık geometrıden duzlemde wektörlerle ilgili soru arıorum ama bulamdım nerden bulcam yardımcı olurmusunuzz???

    YanıtlaSil
  29. süppper! çok teşekkr ederim, biz öğrencileri böle düşündüğünüz için. Allah razı olsun, çok süper olmuş=)

    YanıtlaSil
  30. yha bncede gzl ama 9. sınıf konuları nerden başlıyor acaba onu bulamadım??? :S:S:S:S::SS:S:S

    YanıtlaSil
  31. mekanınız cennet olsun hocam saolun

    YanıtlaSil
  32. anlamadığım konuları sürekli burdan takip edip dinliyorum ... ödevlerimi hazırlarken sınavlara çalışırken çok yardımcı oluyor ..
    bu emek için herkese teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  33. çok teşekür ederm hocam.. çok iyi anladm iyki varsnz sagoln

    YanıtlaSil
  34. heç gözel deldi canım

    YanıtlaSil
  35. cokk guzel tesekkur ederız hocam ıyıkı varsınızz

    YanıtlaSil
  36. teşekkür ediyorum çok yardımcı oluyosunuz bütün derslerimde saolun

    YanıtlaSil
  37. sağolun hocaammm......ekol hocam süpersiniz....

    YanıtlaSil
  38. iyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  39. (e)srarengiz (k)ütüphane (o)ğlan (l)isesi ekolun açlımı :D

    YanıtlaSil
  40. Thales teoremleri ile ilgili soru varmı.Yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  41. çok güzel tüm öğrenci arkadaşlarım adına ve kendi adıma çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  42. Lan HiC bu kaDaR CAlisaN biRiLerini goRmemisTm aFerim La siZa vaLLa siZe qL n1 :D la bende hic boyle calisMa isTegi yh0k :d

    YanıtlaSil
  43. yazış biçiminden belli zaten senin :D çalışma isteyişinin olmaması allahın apaçisi senii.d.d.

    YanıtlaSil
  44. bu matematik ne zor şeymiş kardeşim...

    YanıtlaSil
  45. admin bide şu biyolojiye çözüm bulsan ebru hocadan baska hoca yokmu kadın çok sıkıcı anlatıyor çözüm bulursanız çok sevinirim şimdiden tesekkürler....

    YanıtlaSil
  46. emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. allah razı olsun ama okuldaki konuların başlıklarıyla aynı olmadığı için zor buluyoruz

    YanıtlaSil
  48. ~émRé~ßeşikT[aşK]17 Ekim 2010 11:00

    yanlız konular sanki biraz eski kalmış başlıkları daha düzqün yapmanız qerekiyor fakat yinede hazırladıqınız videolar verdiqiniz emekler çok qüzeL bunun için teşekkür ederim ve sitenin yenilenmesini öneririm....

    YanıtlaSil
  49. pardon yha acaba bi soru sorabilirmiyim

    YanıtlaSil
  50. ya hiç bişi bulamadım hepsi eski müfredat bu ne biçim site

    YanıtlaSil
  51. yha ben vektörler konusunu istiyorum ama açılmadı ne yapmalıyım...

    YanıtlaSil
  52. Gerçekten emegi gecen tum hocalara teşekkur ederim çok guzel inşlah yarin yazilidan 5alacam :)

    YanıtlaSil
  53. Ben bu siteyi çok beğeniyorum hocalar çok güzel anlatıyor.En azından bizim geometri ve matematik hocasından çok daha iyi anlatıyolar ! (:
    (ayrıca emeği geçen bütün hocalara çok teşekküe ederim..Yazılı için çok işime yaradı. ;)

    YanıtlaSil
  54. emegi geçen herkese çok tşk ederim

    YanıtlaSil
  55. bi bok anlamıyorum

    YanıtlaSil
  56. ellerinize sağlık (: spr olmş! çok yrdımcı oluyr hepinize çok tşkr ederim (:

    YanıtlaSil
  57. 10.sınıf koordinat sistemi neden yok

    YanıtlaSil
  58. yeni konular apsanız 10.sınıfla ilgili bunlar eski yenileyin geometri

    YanıtlaSil
  59. sayenizde dersaneye gitmemize gerek kalmıyor

    YanıtlaSil
  60. oSmAnLı ToRuNu27 Şubat 2011 23:54

    gerçekten süper ötesi olmuş herkesden Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  61. gerçekten harika bir site. ne kadar teşekkür etsek az.

    YanıtlaSil
  62. ...Hayat Boş Eglen Çoş...

    YanıtlaSil
  63. Benbişey soracam çok önemli yarın sınav varda lütfen çok acil
    Alanı 150cm olan küpün hacmi??

    YanıtlaSil
  64. çok güzel ama bazı konuların anlatımı war soruları yok :(

    YanıtlaSil
  65. hocam bbnm geometriden 9 sınıfta kaldım sorumluluk sınavlarım var bana biraz yardımcı olabilirmisinz:D

    YanıtlaSil
  66. aynen bende kaldım fizikte cabsı bide 2 dersi kesin veremem edebyattat aldım bilerk ama ne yapcam doğuştan tembelim arkadaş:) götoş fizkçi geçirmedi şimdi yapmam gereken formülerini versenize bana fiziğin yoksa koy göte seneye devam amg ekol ben seni karı sandım

    YanıtlaSil
  67. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  68. böhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :))))))))))))

    YanıtlaSil
  69. http://www.sinavhaberleri.net/

    Ygs,Lys,Kpss,Pmyo,Sbs ve diğer sınavlarla ilgili güncel bilgi,belge,haber,sınav sonuçları,puan hesaplamalar,taban puanları,tercih rehberi ve sınavlarla ilgil diğer konularda öğrencilere yardımcı olmak amacıyla 2009'da blog olarak,2011'de ise SınavHaberleri.Net olarak faliyet göstermektedir.Sitemizde ygs konuları, ygs puan hesaplama, ygs soruları, lys sınav sistemi,lys puan hesaplama,pmyo sınavı,kpss,kpss soruları,pmyo bilgileri,sbs sınavı ve diğer tüm sınavlar hakkında bilgi bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  70. emeği geçenlerden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  71. vektörler konusuna yardım alabilirmiyim acele lütfen...

    YanıtlaSil
  72. vektörler konusunda yardım alabilirmiyim lütfen acele bitane var onun anlatımından bişey anlamadım acele lütfennn

    YanıtlaSil
  73. aynn bizm hoca poh gibi anlatıo da

    YanıtlaSil
  74. EsraReNgiz EfsaNe23 Ekim 2011 03:30

    hakgattan elinize saglık hocam cok çok işime yaradı gercekten teşkürr ederim kendi adıma

    YanıtlaSil
  75. öklit iç çarpım soruları varmı???

    YanıtlaSil
  76. ben konu adlarını bulamıyorum kitaptaki adlara göre sınıflandırırsanız daha iyi olur

    YanıtlaSil
  77. vektörlerr ama neden yokkkk !!

    YanıtlaSil
  78. senin sesine sıçam köpek

    YanıtlaSil
  79. ekooooooll köpek bundan boyle ders vermeyeceksin eyyup camiine gidip tövbe edeceksin hocaları alıp cumaya gideceksin ha buarada ağzan sıçam

    YanıtlaSil
  80. alayız götune koyaaam lorke lorke lorke lorke allaahh havaya gaeldim alayız sikerim lan!!!!!!lorke lorke lorke lorke okulunda siteninde sulalenizinde gelmişinize geçmişinize .......lorke lorke lorke lorke kapat lan kapatın lan siteyi eeeeee...kafa bimilyon oldu daha söge miciğim lorke lorke lorke .............................................

    YanıtlaSil
  81. fact you aptiler sizin rengiz sikem lorke lorke lorke lorke.........lorke lorke lorke lorke.......yuha ha ha ha ha diddiri didiri didiri
    did.........lorke lorke lorke lorkelan bu piç ekol varya benm ellerimde büyüdü bak bi kün misafür gelmişti bi bakhtım kerata halıya sıçmış dedim la götverenin yaratığı lan yarağımın kafası ...ulaan çektim bunu banyoya yarrrağı amazon ormanı dedim lan eko bunelan !! çim kesme makinesile daldım ormana aynı altın gibi parli canım istedi bi koydum dedi akh ''çok koyma abe çokh aciyo dedim yarağımın kafası dün pok tun bugün koktun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa terbiyesizlik yapçaksan başka sitetye gir

      Sil
  82. bu cok güzel site tşk

    YanıtlaSil
  83. hocam emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  84. abi yaaa herşey çk güzel ama bn bir türlü 9. sınf konularını bulamıyorum eminimki sorun bndedir yardım edin ne olurrr yarın yazılım var (geometri)

    YanıtlaSil
  85. katı cisimlerde olsaydı spr olurdu

    YanıtlaSil
  86. biyoloji derside olsun lütfen((çok güzel bi site kitaplarla ders calısaktan sıkılıyodum artık sıkılmıyorum)

    YanıtlaSil
  87. ya keşke eğim soru çözümleri olsaydı..

    YanıtlaSil
  88. Cok saolunN..

    YanıtlaSil
  89. Saol ekol hoca matematiği düzelttim inşallah sıra geometride :)

    YanıtlaSil
  90. ben eda çok saolun

    YanıtlaSil
  91. fena değil ama insan bi vektörler ile eğimi koyar biz onları işliyoruz

    YanıtlaSil
  92. YHAHU BU SİTEYE BAYILIYORUM AMAAAAA ANALİTİK DÜZLEMDE VEKTÖRLER KONUSU YOK BEN ONLARI ANLAMADIM EKOLL HOCAMM YARDIM EDİN LÜTFEENNN

    YanıtlaSil
  93. Süüüper bi sitee :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  94. 9.sınıf eğim konusu yok mu?..
    lütfen bana bu iyiliği yapar mısın?..
    please ekol hoca

    YanıtlaSil
  95. vallaya bu ne biçim site yazdıklarımız cevaplanmıyo 9.sınıf eğim konusu videosunuda yapın

    YanıtlaSil
  96. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  97. ya saçma bi soru olcak ama bu konular kaçıncı sınıf :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koçum sen saf mısın bu ne iğrenç bi sorudur :D

      Sil
  98. Ekol hocaya çok teşekkür matematik konularını hemen bulabiliyordum ama geometri çok zor buldum bi kaç site buldum ekol hoca gibi değil..

    YanıtlaSil
  99. harikasınız ya

    YanıtlaSil
  100. allah razı olsun hocammm

    YanıtlaSil
  101. hocam Allah sizden razı olsun ama ben size bişi sorabılırmıyımm soru sorup cevabını nasıl alıcaz yada soru sorabılır mıyız tabı sızın cevaplamanız karsılıgında sımdıden cok tesekkur ederım bıde arkadaslar soru sorabılıyormuyuz bılen var mı ?

    YanıtlaSil
  102. çok teşekkürler lakin vektörler örneklerini bulamadım.

    YanıtlaSil
  103. Üyelik istemediğiniz ve Ücretli bir site haline getirmediğiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  104. hocam ellerinize sağlık çok güzel hepsi çok teşk. :D

    YanıtlaSil
  105. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  106. helal olsun size hocam hiç bişey bilmiyodum konu hakkında

    YanıtlaSil
  107. müthiş bir site çok yararlı

    YanıtlaSil
  108. allah razı olsun sizdn

    YanıtlaSil
  109. dönüşüm geometrisi yok mu ?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS