Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Lise Fizik

Ekol Hoca FizikEkol hoca lise fizik konuları ve lise fizik ders vidyoları aşağıdadır. Sitemizdeki yeni müfredata göre 9.sınıf fizik konuları ndan 12.sınıf fizik konuları na tüm fizik konuları ve fizik ile ilgili çıkmış sorular test soruları herşey sıralanmıştır. Listemiz sürekli güncellenmektedir.


-##LİSE KONULARI - SORULARI##-
Bu bölüm lise bir iki üç ve dört öğrencileri için yeni müfredata göre hazırlandı.

1.Madde ve Özellikleri Videolu Konu Anlatımı
2.Hacim Videolu Konu Anlatımı (1.Bölüm)
2.Hacim Videolu Konu Anlatımı (2.Bölüm)
3.Kütle ve Ağırlık Videolu Konu Anlatımı
3.Kütle, Özkütle, Teraziler Özel Sorular
4.Özkütle Videolu Konu Anlatımı
5.Esneklik Videolu Konu Anlatımı
6.Isı ve Sıcaklık Videolu Konu Anlatımı (1.Bölüm)
6.Isı ve Sıcaklık Videolu Konu Anlatımı (2.Bölüm)
7.Isı ve Sıcaklık Videolu Konu Anlatımı (Yaşar Hoca)
8.Işık Teorileri Videolu Konu Anlatımı
9.Teraziler Özel Sorular
10.Vektörler Videolu Konu Anlatımı (Muhammed Hoca)
10.Vektörler Videolu Konu Anlatımı (Ayhan Hoca)
11.Vektörler Özel Sorular (Mustafa Hoca)
11.Vektörler Özel Sorular (Ahmet Hoca)
12.Moment Videolu Konu Anlatımı
13.Moment ve Denge Özel Sorular (Mustafa Hoca)
13.Moment ve Denge Özel Sorular (Ahmet Hoca)
14.Denge Videolu Konu Anlatımı (1.Bölüm)
14.Denge Videolu Konu Anlatımı (2.Bölüm)
15.Ağırlık Merkezi Videolu Konu Anlatımı
16.Ağırlık Merkezi Özel Sorular (Ahmet Hoca)
16.Ağırlık Merkezi Özel Sorular (Mustafa Hoca)
17.Hareket Videolu Konu Anlatımı
18.Hareket Özel Sorular
18.Hareket Özel Sorular
18.Doğrusal Hareket Özel Sorular
19.Nehir Problemleri Videolu Konu Anlatımı
20.Bağıl Hız Konusu Videolu Anlatımı
21.Bağıl Hız Konusu Özel Sorular
22.Dinamik Videolu Konu Anlatımı
23.Dinamik Konusu Özel Sorular
24.Kinetik Potansiyel Enerji Videolu Konu Anlatımı
25.İş Güç Enerji Özel Sorular (Korhan Hoca)
25.İş Enerji Özel Sorular (Mustafa Hoca)
26.Atışlar Videolu Konu Anlatımı
27.Atışlar Özel Sorular
28.Basit Harmonik Hareket Videolu Konu Anlatımı
29.Genel Çekim Kanunu Videolu Konu Anlatımı
30.Dairesel Hareket Videolu Konu Anlatımı (Ayhan Hoca)
30.Düzgün Dairesel Hareket Videolu Konu Anlatımı (Muhammed Hoca)
30.Dairesel Hareket Özel Sorular
31.Optik Küresel Aynalar Videolu Konu Anlatımı
32.Küresel Aynalar Özel Sorular
33.İtme ve Momentum Videolu Konu Anlatımı (Muhammed Hoca)
33.Yeryüzünde Hareket,İmpuls ve Momentum Videolu Konu Anlatımı (Ayhan Hoca)
34.Optik Gölge Videolu Konu Anlatımı
34.Optik Düzlem Aynalar Videolu Konu Anlatımı
35.Renkler Videolu Konu Anlatımı
36.Optik Kırılma Videolu Konu Anlatımı
37.Mercekler Videolu Konu Anlatımı (Muhammed Hoca)
37.Mercekler Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
38.Alternatif Akım Videolu Konu Anlatımı
39.Manyetik Kuvvet Videolu Konu Anlatımı
40.İndüksiyon Videolu Konu Anlatımı
41.Basit Makineler Videolu Konu Anlatımı
42.Basit Makineler Özel Sorular
43.Basınç Videolu Konu Anlatımı (Ayhan Hoca)
43.Basınç Videolu Konu Anlatımı (Erdal Hoca)
44.Kaldırma Kuvveti Fk Videolu Konu Anlatımı
45.Kaldırma Kuvveti Özel Sorular (Mehmet Hoca) (1.Bölüm)
45.Kaldırma Kuvveti Özel Sorular (Mehmet Hoca) (2.Bölüm)
46.Kaldırma Kuvveti Özel Sorular (Mustafa Hoca)
47.Elektrostatik Videolu Konu Anlatımı
48.Elektromotor Kuvvet Videolu Konu Anlatımı (BilIQ Seti)
48.Elektromotor Kuvvet Videolu Konu Anlatımı (Nejat Hoca)
49.Elektromanyetizma Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
49.Elektromanyetizma Videolu Konu Anlatımı (Muhammed Hoca)
50.Yeryüzünde Hareket Videolu Konu Anlatımı (Nejat Hoca)
50.Yeryüzünde Hareket İmpuls Videolu Konu Anlatımı (Ayhan Hoca)
51.Dalgalar Videolu Konu Anlatımı
52.Atom Teorileri ve Paralel Hareket Videolu Konu Anlatımı


Ekol HocaLİSE 1-2-3-4 FİZİK
YAZILI SORULARI ARŞİVİ


9.Sınıf Fizik 1.Dönem 1.Yazılı Soruları ve Cevapları

156 yorum:

  1. helal tbrk ler

    YanıtlaSil
  2. Çok yararlı bir site olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. çok süper ya abi

    YanıtlaSil
  4. GALATASARAYLIYIM EKOL HOCA DİNLERİM

    YanıtlaSil
  5. ben dinlerim ama her istediğimi bulamıyorum sistm sürekli yenilenmeli yeni sisteme göre konular yerleştirilip gözden geçirilmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnce ehhh ama bizim fizikçi oç un teki :)

      Sil
  6. Bütün ders kategorileri (fizik,kimya,matematik vs.) her gün güncellenme mantığı üzerine sitemiz kurulmuştur. Yaz tatili olduğu için almanca ve ingilizce dersleri daha çok eklenmektedir. Yeni öğretim yılı başladığında eklenilmeyen şuanda talep görmeyen konular sorular eklenecektir inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınıflara göre ayırın yaaa lise 1,lise 2 gibi

      Sil
  7. ekol hocam. matematikle ilgili bir sorum olacak.şu anki sosyal bilimlerde deki matematik dersini öğrenmeye çalışıyorum.fakat problemler arasındaki iletişimde zorlanıyorum.bir problemi hangi detay mantığıyla çözmekten bahsediyorum hocam.lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  8. hocam sorularda neyın nerden geldgnı anlayamıyrum lütfn daha açık anlatrmsnz lütfn

    YanıtlaSil
  9. emeğinize sağlık! iyi hazırlanmış bir anlatımla karşılaştığımız için teşekkürlerimi borç bilirim

    YanıtlaSil
  10. hocam soruları çoq ii anlıyorum fakat hangi formulu nerde kullanacağımı hep karıstırıyorum yardımcı olursanız sevınırım..:)

    YanıtlaSil
  11. süper bi site inşallah paralı deildir :D

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar sitemiz tamamen ücretsizdir. Ancak; kotalı adsl kullanıcıları dikkat ederek kotanızı takip ederek derslerimizi izleyiniz. Kotayı geçtiğiniz zaman fazla ücreti TTNET şirketi yani DEVLET alıyor. Bizlere 1 kuruş dahi gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesş siz hocaları nasıl ikna ediosunuz bu anlatımı yapması ıcın ?

      Sil
    2. hocam 10.sınıf fizik dersleri açılmıyor .. yardımcı olur musunuz?

      Sil
  13. her dersi sınıflarına göre ayırsanız ve onunla ilgili konuları sınıflandırsanız,bulmamız ve anlamamız kolaylaşır,mesela ben bunların içinden hangisi 9.sınıf için anlayamıyorum,yardımcı olursanız çok daha iyi olur,şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. hocam benim en sevdiğim ders matematik ti taki bu sene başlarına kadar bi hoca geldi bizi çok zorluyo ben o kadar çalışıyorum ki ama yine de olmuyo yapamıyorum

    YanıtlaSil
  15. Siz öğrencilerimiz için sınıf sınıf müfredatları ayırma talabi değerlendirilmiştir, şuan düzenlemeler yapılmaktadır. İnşallah en kısa sürede istenilen seviyeye ulaşacaktır. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun ekol hoca ama çabuk olsanız 2-3 sene geçti ve yarıyıl tatilinde eksiklerimi tamamlamam lazım
      please!..

      Sil
  16. hocam derste anlıtılanları anlıyorum ama sorular üzerinde kullanamıyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  17. hocam bu sıcaklıkları ölçerken hangi formülü kullanıyoduk

    YanıtlaSil
  18. sürtünme kuvvetini koysanız daha iyi olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen (!)

      Sil
    2. aynen (ccc)

      Sil
    3. sınavdan düşük alırsam sürtünme kuvvetini buraya koymayan ekol hocanın suçudur sınavdan düşük alırsam allah sitenize ateşler salsın bütün erkekler aynısınız!!!!!

      Sil
  19. emeği geçen herkese teşekkrler...

    YanıtlaSil
  20. Hocam sizede uygun oluyorsa, Her hafta yayınlanan Fem dersanelerinin yayınlamış oldugu deneme sınavlarının çözümlerinide ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  21. Off Atmosferde Hareket Niye Yokkk ???!!!!

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkür ederim hocam elinize kolunuza ağzınıza sağlık... :D

    YanıtlaSil
  23. gerçekTen harİkasız ve muhteşemsiniz gerçekten şu anda lise 1 de ve anadolu lisesinde okuyorum çok zorlanıyordum beni kurtardınız ALLAH RAZI OLSUN ÇOK SAĞOLUN

    YanıtlaSil
  24. böle güzel bir siteye yakışmayan yorumlar var çok yazık o kişiler adına üzüldüm

    YanıtlaSil
  25. ya fizik hocası çok kötüü her dediğini tekrar ediyo süreklizaten fiziği zor anlıyorum kafam karıştı ,lütfen yeni fizik hocalarıyla çalılın ekol hocam

    YanıtlaSil
  26. BU SİTEYE ÇOĞUNLUKLA GİRİYORM VE HÇ ANLAMADIĞIM KONULARI BİLE KAVRAMAYA BAŞLADIM ÇOK GZL Bİ SİTE HERKESE TAVSİYE EDİORUM :):):)

    YanıtlaSil
  27. siteniz berbat ama idare eder ama istediğimi bulamadım

    YanıtlaSil
  28. fizikte artışları bulamıorum hocam ya :S

    YanıtlaSil
  29. gerçekten çok güzel okulda dersi görüp bide burdN tekrar görmek çok faydalı oluyor teşkkür ediyorum =)

    YanıtlaSil
  30. bence siteniz harika eksiklerimi tamamlıyorum

    YanıtlaSil
  31. eksiklerimi tamamlıyorum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. _G*A*L*A*T*A*R*A*Y_ SAFAKOOOOOOOOOOOO_

    YanıtlaSil
  33. ne güzeli aradığımı bulamadım

    YanıtlaSil
  34. hareket ve özellikleri yok ya

    YanıtlaSil
  35. gerçekten çok güzel ve genelde en çok karşılaşılan sorunları ortadan kaldırmaya yönelik bir site...

    YanıtlaSil
  36. bna cok yardımı oldu hazırlayanlara cok teşekkurler....

    YanıtlaSil
  37. fizk yüznden sayısala gıdemyecektım sızın sayenızde oda olcak inş. teşkkurler..

    YanıtlaSil
  38. ödewimi nasıl yetiştirecem diye düşünüyodum çok faydası oldu bu sitenin süper yaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  39. çok güzel bir site kşm kurduysa çok teşekkür ederim okulda fizik dersini hiç anlamıyorum en azından burda tekrar edince biraz biraz anluyorum..teşekkürler...

    YanıtlaSil
  40. çok süper anlatıyorsunuz ama hareketle ilgili biraz daha soru koyarsanız dha iyi anlayabiliriz

    YanıtlaSil
  41. bn genleşmeyi anlayamıyorm

    YanıtlaSil
  42. hocaların anlatımından bişi anlamadım bi lafı iki kez sölüolar çok saçma bence

    YanıtlaSil
  43. keşke biraz püf noktası vererek anlatsanız öyle daha güzel olurdu

    YanıtlaSil
  44. sınıflara ayırsanız çok iyi olur,aradığımı bulamıyorum hiç ve madem cinconlusun bende FENERBAHÇELİYİM öyle ekol hoca dinlerim,Fenerbahçeliler hayata 1-0 önde başlarmış bilyor muydun? :D

    YanıtlaSil
  45. hocam öncelikle teşekkürlerimi takdim ederim.Site güzel fakat sınıf sınıf ayrım yapılsa daha güzel olacak bence bu konuyu değerlendirin.Bu yolda ilerieyin.Başarılarınız devamını dilerim..
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  46. konu anlatıldıktan sonra soru çözülmesi daha faydalı olacağına inanıyorum

    YanıtlaSil
  47. ya hocam biraz yavaş anlatsa bi de kelimeleri fazla tekrarlıyor

    YanıtlaSil
  48. Çk gsl bi sit€ olm$ saoln vlla :D bğnmyrsn grme o zmn stye bUndn kly ne vr.!!?:D=)) zzzzüüppp€€€rrrrRRR

    YanıtlaSil
  49. site çok güzel ama ben elektrostatik bulamadımmmm

    YanıtlaSil
  50. galatasaraylılar siz bu siteden fatdalanmayın bencee

    YanıtlaSil
  51. ya burda 9.sınıf fizik konularının bazıları yok? ben bulamadım ve büyük eksiklik çalışmam gerekiyo herkez bu siteyi öneriyo ve sizde o konu yok? nasıl iş anlayamadım? Hata sizdemi Yoksa Öneren Öğretmendemi...

    YanıtlaSil
  52. fizik bence çok güzel bi ders hayatın gerçekleri anlatıo ne kadar zorlansamda soruları çözmek çok zevkli bide o soruları bulunca varya benden mutlusu yok.... ve hocalar çok güzel anlatıo bu siteyi yeni buldum va siteden mat dersi dinledim ilk yazılım 56ydı ders dinledim 100 aldım kimse sitede sorun falan bulmasın mükemmel bi site...

    YanıtlaSil
  53. fene deil saolun :)

    YanıtlaSil
  54. gerçekten çok teşekkürler böyle bir site arıyordum tam istediğim gibi biryer :))

    YanıtlaSil
  55. manyakmısınız formülde yanlışlık var galiba yada son soru yanlış kafam karıştı dinlemeyin daha iyi

    YanıtlaSil
  56. hocam rica etsem 10.sınıf elektrik konusuyla ilgili konu anlatımlı ve sorular koyarsanız çopk sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. tebrik ediyorum güzel olmuş fizik modern fizik bekliyorum.

    YanıtlaSil
  58. süper olmuş..saolun..
    ahh bide yazılıdan önce yazılı soruları verilse. :D

    YanıtlaSil
  59. insan istediği konuyu bulmakta zorlanıyor konuların biraz daha geniş olması ve herkesin aradığını bulabilmesi tareftarıyım ama genel olrak pek çok siteden güzel emeği geçenlere çok teşşkr

    YanıtlaSil
  60. fizik 2 neden yok ya

    YanıtlaSil
  61. ivme ile ilgili soruları nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  62. tşqrLer Hocam../çoq qsL..Bi anLatım.../

    YanıtlaSil
  63. FENERBAHÇE oLey FENERLİYİZ Ekol Hoca dınlerizzzz dinlerizzzz dinlerizzz...:d.d


    .D:dD.D.D
    :D.D.d..d.dD..dsd.asD:sd.ds.ad.dxc.dF.

    YanıtlaSil
  64. yarın sınavım var hocam inşallah iyi alırım verdiğiniz bilgiler için çok sağolun

    YanıtlaSil
  65. amına koyayım sitenin ne bokyan site fizik sınawım war ama hiç bir bok yok sidede nasıl açılcak widiolar

    YanıtlaSil
  66. Ya bunlar geçen senenin müfredatı heralde hiç bizim konular yok.9.sınıf

    YanıtlaSil
  67. ÖLÜMÜNE EKOLCUYUZ

    YanıtlaSil
  68. çok hızlı gidiyorsunuz hocam takip edemiyom sizi

    YanıtlaSil
  69. teşekkürler hepsi süper ama anlayamıyorum yinede allah razı olsun [[ fizik ve geometri anlayamıyorum anadolu lisesindeyim(( nasıl kazandım bilmiyorum :D ))yardımcı olurmusunuz ]]

    YanıtlaSil
  70. geometriye yoğunlaşabilirmisiniz hocam

    YanıtlaSil
  71. bende arkadaşlara katılıyorum hocam geometriye biraz yoğunlaşırmısınız

    YanıtlaSil
  72. 10.sınıf temel elektronik ve ölçmeyi de anlatın lütfen ..

    YanıtlaSil
  73. sağolun ya geometriyi şimdi anlıyorum.çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  74. cCc inci cCc8 Ocak 2011 05:19

    SİKTİRİN GİDİN AMK LİSELİLERİ

    YanıtlaSil
  75. Bişey anlamym bunlardn -.-

    YanıtlaSil
  76. PEEH

    HAYAT BOŞ POMALA COŞ YEĞEN :P

    YanıtlaSil
  77. pompala olamasın o

    YanıtlaSil
  78. her sevdadan geriye kalan sadece galatasaray....

    YanıtlaSil
  79. coq qüzeL biR site hazıRLamıssınız bunun için bütün hocaLaRa tesekküRLeR...:D

    YanıtlaSil
  80. elektrk konusu yok mu .s

    YanıtlaSil
  81. BU ADAM KEKEME LAN :!!!
    BAŞKA ÖRTMEN Nİ YOK GİTMİŞSİNİZ KEKEME BULMUŞSUNUZ
    ADAM Bİ KELİME SÖLÜCEK 2500 DEFA TEKRARLIYO :s
    :S :S :S
    FİZİĞM İLK YAZILIM 91 Dİ SAYENZDE 2.DEN 31 ALDM
    :S
    BU SİTEYİ ŞİKAYET EDECEM
    HALİL KALE FEN LİSESİNDEN SEWGİLERLE
    *=_=*
    ASDFASDSAFAS
    *********4EVERFENERBAHÇE***************

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavrum bu zekayla fen lisesini nasıl kazandın sen?

      Sil
  82. siz ne biçim insanlarsınız emek vermişler sizlere bişeyler katmak için uğraşmışlar teşekkür etceğinize hakaret ediyosunuz git ozaman kendin çalış kardeşim. senin anlamama sorunun hocadan kaynaklanmıyo senin kapasiten yetmiyo demekki fizik zordur herkes yapamaz öyle. sağolun hocam ağzınıza sağlık gecen sene fizikten 1 net yapmıştım bu sene denemelerde 8-9 a çıkardım allah razı olsun sayenizde istanbul kazanıcam inşallah.Tüm hocalara teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  83. Coookk Byendm TskkurLerr..!

    YanıtlaSil
  84. rezil etmeyin kendinizi seviyenizi göstermeyin bu kadar ya ... konuşmanıza bakılınca ne olduğunuzu zaten gösteriyorsunuz, seviye ortada bu yüzden boşuna zorlamayın anlamak için.

    YanıtlaSil
  85. hocam eşdeğer direnç konusu burda yok eklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  86. Hocam Elektrik Konusunuda koyarsanız çok mutlu olacağım. 9. Sınıf müfredatı tamamen değişti sanırım. Elektrik ve Dalgalar ı da eklerseniz çok mükemmel olacak...
    Ayrıca teşekkür ederim böyle güzel bir site açtığınız için..

    YanıtlaSil
  87. çok güzel olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  88. ştt *********4EVERFENERBAHÇE***************

    SEN hocayı şikayet edecegıne bıdaha gırme sıteye begenmıyosan ne işin var kardesım allah allah..

    YanıtlaSil
  89. hocam elektrik devrelerinin konu anlatımını bulamadım,
    elektriğe biraz daha ağırlık verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  90. elinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  91. Bütün videolar kontrol edilmiştir.

    YanıtlaSil
  92. hocam 10.sınıf kuvvet ve hareket konusu var mı?

    YanıtlaSil
  93. elinize sağlıkta istediğim konuyu bulamadım ve dinlediklerimden hiç bir şey anlamadım yinede teşekkürler...

    YanıtlaSil
  94. bu uygulama cok işime yaradı saolun

    YanıtlaSil
  95. Bir bok yok sitede amk çocukları :@

    YanıtlaSil
  96. gerçekten çok güzel okulda bi şey anlamıyom burda anlıyorum

    YanıtlaSil
  97. Fazlasıyla iyisiinz

    YanıtlaSil
  98. süper olmus hocam sağolun .

    YanıtlaSil
  99. emegı gecen herkese tesekkurler cok super cok yararlı oluyor konu anlamak ıcın..

    YanıtlaSil
  100. sağoLun varoLun yardımı oLuyor qerçekten vide0ların devamını bekLiyoruz :)

    YanıtlaSil
  101. gerçekten güzel anlatılmuş maşşallah videolarınızın devamını ısrarla bekliyoruz hocammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  102. SİTE ÇOĞU YONDEN MUKEMMEL BAZI EKSİKLİKLERDE OLSA YİNEDE ELİNİZE SAĞLIK FİZİĞİM 90 DI ŞİMDİ 100DEN AŞAĞI ALMIYORUM ÇOK TŞKR

    YanıtlaSil
  103. ne mal bir ders bu ya gerçi butun dersler salakça ve mal hep si igrenç

    YanıtlaSil
  104. hocam yeni sistemi neden yüklemiyorsunuz biyolojisi kimyası fizik bunlar eski sistem en büyük değiiklik bunlarda oldu onlarıda yaınlarsanız süper olurdu

    YanıtlaSil
  105. hocam ellerinize ağızlarınıza sağlık çok faydalı herkese tavsiye ediyorum ( adı lazım değil baş harfi ç )

    YanıtlaSil
  106. hocam cok güzel site bence sınıftakilerini tekrar ediyorum cok güzel iyi anlıyorum bu site sayesinde

    YanıtlaSil
  107. ya 9. sınıf konularnı bi ele alsanız
    yok yani bulamıyorum
    ekol hoca rica ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fizik konuları özellikle

      Sil
  108. hocam elektirk konusu niye yok

    YanıtlaSil
  109. biraz daha canlı anlatsanız daha iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam çocugum ha.ha.ha.

      Sil
  110. çooq iisiniz saolun derslerime çoq yardımcı oluya site biraz daha hızlı olsaaaaa.....:)

    YanıtlaSil
  111. Ellerinize saglık cok guzel bir siteee :))

    YanıtlaSil
  112. Siteyi düzenler misiniz herşey çok karışık sınıf sınıf ayırsanınz daha rahat olur lütfen yaparmısınız

    YanıtlaSil
  113. sayenizde artık ders çalışmak çok güzel oluyo emegi geçen herkese çook teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
  114. lise2 konusu olan elektriğin devamını koyarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler yani sitede olan videoda potansiyel, alan yok

    YanıtlaSil
  115. UMARIM YAZDIĞIMI GÖRÜRSÜNÜZ.. BÖYLE ÇABA HARCADIĞINIZ İÇİN GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. LÜTFEN BU SAYFAYA KÜFÜR YAZANLARA ALDIRMAYIN. BU ONLARIN SEVİYESİZLİĞİNİ GÖSTERİR. SİZ ÇOK FAYDALI BİR İŞ YAPIYORSUNUZ VE KESİNLİKLE KÜFÜR DEĞİL ÖVGÜ HAK EDİYORSUNUZ. ÇOK SAĞOLUN.

    YanıtlaSil
  116. hocam dövlet bize bakmiyyyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. snn turkce superr :D dövlet

      Sil
  117. hocam ben polis kolojine gidiyorum çok çalıyorum ama olmuyor matematik bunu okursanız cevap yazın

    YanıtlaSil
  118. bence beceriksizlik hiç olmamöış hocam donuyor siz hiç izlemedinizmi nasıl olmuş diye

    YanıtlaSil
  119. fiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzziiiiiikkkkkkkkkk nerde

    YanıtlaSil
  120. 9.SINIF İÇİN POTANSİYEL VE KİNETİK ENERJİ KONUSU YOKK !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  121. hocam 10.sınıf konusu atışlarda yok

    YanıtlaSil
  122. çok sağolun ALLAH sizden razı olsun...

    YanıtlaSil
  123. Newton'un hareket yasaları yok mu ya ??

    YanıtlaSil
  124. HOCAM 10.SINIF MODERN FİZİK KONUSUNU DA KOYARMISINIZ LÜTFEN ÇOK ACİL ??!!

    YanıtlaSil
  125. hocam gerçekten kuantum fiziğini de koyarsanız çok iyi olur(modern fizik +klasik fizik demek istiyorum) emeğinize sağlık gerçekten size duacıyız :D

    YanıtlaSil
  126. eşdegr direnç olssa cok ııı olurdu

    YanıtlaSil
  127. fenebahçem benim biricik sevgilim söyle senden başka kimim var benim?
    (ekol hoca)

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o fenerbahçee senin götüne girsiiin ......

      Sil
    2. fenerbahçee sen çook yaşaa yaşada koysunlar sanaaa hiçbirşeyee değişemem bu anı ya ka la ma yaaaa FOREVER GS yazan defne koçak

      Sil
  128. ne işin var git 31 cek hoca

    YanıtlaSil
  129. Sayın blog kullacısı paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyorum, Akşam liseleri olarak çalışmalarınızda başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
  130. matematiği sizin sayenizde anladım. yoksa bizim filiz hocadan anlayacağımız yok... Allah sizden razı olsun. mat 2 ilköğretim gbi, mat 1 konuları gbi deilmiş. cadıl aöl korkuteli antalya ya sevgilerle... anonim...

    YanıtlaSil
  131. genleşme yok hocam yrda sınav var

    YanıtlaSil
  132. aaah fizik aaaaaah yaktın bni

    YanıtlaSil
  133. http://vitaminfizik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  134. bimde 1080p kamera 120.tl dir alın bune böyle tost makinasıyla çekmiş gibi hocamızın emegi boşa gitmesin

    YanıtlaSil
  135. GALATASARAYLIYIZ dinleriz hocam umarım 2013-2014 yılları içindir...

    YanıtlaSil
  136. Çok yararlı teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS