Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif fizik bagil hiz konusu videolu anlatimi ekol hoca

Ekol hoca tekrar merhaba arkadaşlar. Şimdiki konumuz lise 2 10.sınıf bağıl hız videolu konu anlatımı nı yapacağız inşallah. Göreceli hız da denir bağıl hız a. vbağıl=vcisim-vgözlemci formülü ile yani bağıl hız formülü ile birçok soru cevaplandırıyoruz. Bağıl hız örnek soruları test soruları çözümleri de vidyomuzda.

94 yorum:

  1. tskkrler hocam

    YanıtlaSil
  2. Allah razı oLsun bunu herkes boyLe bedawa yapmaz bı karsılık bekler ama sızın fakınız...

    YanıtlaSil
  3. öncelikle teşekürle biraz örnek vererek açıklasanız daha iyi anlarız şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  4. video çalışmadığı için çözümleri öğrenemiyoruz lütfen yardımcı olun şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  5. videoya playe bastıktan on saniye sonra çalışmaya başlıyor (ilk birkaç saniyeyi önbelleğe yükleyip öyle çalışıyor) o süreyi bekleyince çalışıyor şanda. Herkese iyi dersler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoo açılmıyoo bi bakabilirmisiniz yüklemiyodaa

      Sil
    2. ekran karanlık o kadar bekledim ama ne yaptıysam açamadım yardımcı olurmusunuz ?

      Sil
  6. hocam burda neden gözlemci ters çevrilip toplanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. video açılmıyor yaa nasıl açıcam

      Sil
  7. çok sağolun..

    YanıtlaSil
  8. cok sagol'n cok yardımcı oldu bana...

    YanıtlaSil
  9. teşekrler çokyardmcı oldunz

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. gercekten çok gsl anlatıosunuz..çok açık ve anlaşılr..çok teşkkrler..

    YanıtlaSil
  12. Hocam bilgiler güzel ama yorgun anlatıyorsunuz. Dediğimi dikkate alırsanız daha neşeli bir gelişim sağlanacaktır. Saygılar..

    YanıtlaSil
  13. ay çok sağolun sizin sayenizdeee

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler sayenizde sınavım yüksek olacak :D

    YanıtlaSil
  15. Beğendim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. sağolasınız hocam .

    YanıtlaSil
  17. Çok saolun ya harikasınız sonunda anladım :))

    YanıtlaSil
  18. deniz gmse polat22 Kasım 2010 09:24

    teşekkür ederim yarın ki sınavm için yardmcı olacak inşallahh !!

    YanıtlaSil
  19. EVET HOCAM COK YORGUN ANLATIYOSUNUZ DIKKATIM SESINIZE IDIYOR. BANA DA SIKINTI BAYGINLIK GELIYOR ONUN DISINDA GAYET GUZEL ANLATIYORSUNUZ. DEDIGIMI DIKKATE ALIRSANIZ SEVINIRIM.

    YanıtlaSil
  20. Allah sizden razı olsun çok tesekkür ederim herşey için...

    YanıtlaSil
  21. Son anda hoca anlatıp sınavda var deyince hiçbir şey anlamamıştım. Çok teşekkürler cidden çok yardımcı oldunuz şu anda. Sonunda konuyu adam gibi anladım yaa (:

    YanıtlaSil
  22. saolasınız hocam yarın sınavım vardı insallah yarın iyi bir not alıcam tesekkurler.....

    YanıtlaSil
  23. hocam kusura bakmayın da yani videolar açılmıyor çalışamıyorum offfffff

    YanıtlaSil
  24. hocaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  25. çok teşekkürler hocam çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  26. mert
    bizim hocamızdan iyidir iyi :)

    YanıtlaSil
  27. hocam süpppppppppppppppper antamşınız he iii hee iii

    YanıtlaSil
  28. berbat ya anca okuyup soruyu cevabı yazmıssınız

    YanıtlaSil
  29. yaa hocam bu video yu nasıl ındırcem ben pc ye ????????????*

    YanıtlaSil
  30. benim fizik dersim çok kötü inşllaah öğrenebilirim

    YanıtlaSil
  31. cvxxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcv

    YanıtlaSil
  32. anca okuyup anlatıyorsunuz bilgi alamıyoruz ...

    YanıtlaSil
  33. böyle bir fizik hocam olsa keşke :)

    YanıtlaSil
  34. 2 kere izledim ama malesef anlamadım :((

    YanıtlaSil
  35. Çok net bir anlatımınız var konuyu gayet iyi kavradım çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  36. mükemmel. konuyu çok iyi anladım. çok donanımlı bir siteniz var. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  37. harika elinize dilinize sağlık...

    YanıtlaSil
  38. yarın fizik sınavım vardı ben hiç bir şey anlamamıştım ama sağolsun hocam çok iyi anlattı ...ağzına sağlık yani çok yardımcı oldunuz :)

    YanıtlaSil
  39. çok sağollun çok güzel anlatıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  40. harika olmus Allah razı olsunn daha baska konulardanda yapın hocamm

    YanıtlaSil
  41. cok uyuz anlatmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of sanane be salak şey :S İsmini söyle bana ismini

      Sil
  42. Gerçekten çok yararı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. bizim konular gbi diildi ve şu örnekleri çzerken hepsini açıklyrak yazsanz.

    YanıtlaSil
  44. çok saolun gerçekten anladım .)

    YanıtlaSil
  45. ya neden ters çevirip topluyoruz biriniz söylesin

    YanıtlaSil
  46. gerçekten çoook teşekkür ediorum alllah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  47. harikaaaa... çook tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni hınzır küçük şeytan ;)

      Sil
  48. bakan göz yani gözlemci formülde oldugu gibi eksi işaretli olur ve çıkartılır

    YanıtlaSil
  49. Vbagıl= Vcisim-Vgözlemci
    kcismine göre y cisminin hızı dendiginde
    göre denilen k gözlemcidir ve formülden
    Vbagıl= Vy - Vk olur. hız vektörel bi nicelik olması sebebiyle de ters çevrilip toplanmış oluyor

    YanıtlaSil
  50. muhammed hoca king :D

    YanıtlaSil
  51. Yılın ilk yorumu benden :)) Hocam çok güzel anlatmışsınız yarın sınavım var inşallah iyi alırım sayenizde Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  52. çook sağolun hocam çok güzel anlatıyorsunuz
    devamını bekliyorum
    10. sınıf dayanıklılık ile ilgilide video hazırlarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  53. yaa ne kadar yalakasınızzz yaaa

    YanıtlaSil
  54. ADAM KING HACI :)MANYAK ANLATMIŞ COK SAGOLUN HOCAM ELLERINIZE SAGLIK COK YARDIMCI OLDU NIHAYET KONUYU KAVRAYABILDIM ALLAH SIZDEN RAZI OLSUN COK TESEKKURLER =)

    YanıtlaSil
  55. Çok tutuk anlatıyorsunuz unutmuş gibi ama onun dışında iyi bir emek var sonuçta teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  56. cok yorgun,baygın anlatıyorsunuz.bu dikkatimi cok dagıtıyor . en az 10 defa bilgisiyardan kalktım oturdum. biraz canlı olursanız.teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. gerçekten çok ama çok tesekkrler




    YanıtlaSil
  58. Çok yorgun anlatıyorsunuz ve çözümleri hemen yazıp geçiyorsunuz bir açıklama yok.temeli iyi olmayanlar için kötü olabilir bunu dikkate alırsanız sevinirim o kadar emek var uğraş var bari işe yarar olsun. yinede teşekkürler...

    YanıtlaSil
  59. BİRAZ DAHA AÇIKLAYICI OLURSA ÇOK SÜPER ALACAK.öERNEĞİN SANİYE 1:34 TE 50'Yİ NASIL BULDUK.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bok gibi olmuş amına koduğumun kevaşesi

      Sil
    2. biraz terbiyeli olurmusun cok guzel anlatmıs anlamadıysan bir daha dinle

      Sil
    3. oha çok tatlısın bebeğim yerim seni hınzır şey ;)

      Sil
  60. adamın son 2 harfiii

    YanıtlaSil
  61. Allah razı olsun yarın sınavım vardı hocam sayenizde bir konuyu anladım :)

    YanıtlaSil
  62. Çok Süper Anlatmışınız Sağolunnn Hocamm Canınızı Yerimm :)

    YanıtlaSil
  63. üüüffffffffff çoooooooooook karışık yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamadığın yeri yazarsan yardımcı oluruz arkadasım :)

      Sil
  64. 4. sorudan 5 .soruya geçerken ölüyonuz sanki hocam

    YanıtlaSil
  65. Ben fizikten anlamayan biri olarak bile anladım siz nasıl anlamadınız :S Beğenmedıysenızde orda berbat diye bi kutucuk var ona işaretlersiniz olr biter tutupda küfür etmenize gerek yok beğenmiosanız 2 leyin bunuda bulamaya bilirdiniz burdan 1 soru kapsanız o da kar arkadaşlar yapmayın böyle

    YanıtlaSil
  66. 2. video müthüşti çok harika anlatmışsınız yarın sınavım var çok yardımcı oldunuzz solunn :) :) :)

    YanıtlaSil
  67. Yanıtlar
    1. Sen şuna benim kapasitem yetmiyor desene. Burda harcanan bir emek, amaçlanan bir hedef var! Git ve kendi k*ç*na bak. ''Berbat'' kavramını da sana k*ç*n anlatsın. Şerefsiz.

      Sil
  68. h0CAaaaamM!İyi vaRsınızz. BizM okuL çhok kötü yha. 480le girdim hem de.Siz olMasaydınız Fizhik ortaLamam 99.99'dan düşhük olabİlirDi. OrtaLamamı 100 yaptığınız İçin saooooLuuuuuuuuuunNnNnNn :)))))))

    YanıtlaSil
  69. Teşekkürler allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  70. ya bu videolar acılmıyo kac kere girdim yok abi!

    YanıtlaSil
  71. Neden açılmıyorr çook ihtiyacım vardı :S

    YanıtlaSil
  72. video açılmıyor yardım eder mısınız?

    YanıtlaSil
  73. video açıkmıyor

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS