Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

fizik basit harmonik hareket videolu konu anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri basit harmonik hareket konusu videolu anlatımı yapacağız şimdi sizlere. Ekol hoca fizik bölümü muhammet çoruh hoca nın anlatımı ile basit harmonik hareket e başlıyoruz. Lise 3 11.sınıf fizik 1.dönem konuları ndan olan bu konu atışlar konusu na göre biraz daha zordur. Bu yüzden daha bir dikkatli dinlemeliyiz. Bu konu lise 3 11.sınıf fizik 1.dönem 2.yazılı soruları cevapları nın temelini oluşturur yani %60 ı bu konudan çıkar yazılı soruları nın. Basit harmonik hareket grafikleri hız ivme kuvvet yay sarkacı vidyolu videolu konu anlatımı örnek soru çözümleri test kitapları yaprak testleri nden alınmış soru anlatımları da vidyomuzda mevcuttur. Ekol hoca dan iyi dersler.

42 yorum:

  1. çok güzel anlatılmış teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. süperdii cok iyi anladım böyle bi paylasım yapıldıgı icin cok memnunum tesekkürlerr.. bitanesinnn muhammet hocamm..:):)

    YanıtlaSil
  3. muhammet hoca cok iyi anlatıyosun :D tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. COK TESEKKÜR EDERİM :))

    YanıtlaSil
  5. açılmıyor neden

    YanıtlaSil
  6. hocam çok teşekkürler böyle bir paylaşım yaptığınız için ... öğrencilere başarılar diliyorum FDD DERSHANELERİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI..

    YanıtlaSil
  7. hocam çok sağolun çok ii anladım ağzınıza sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. hocam çok saolun çok güzel anlatım yapmışsınız.. çok yardımcı oldunuz..

    YanıtlaSil
  9. fizik sınavimiız var ama hoca yeni mezun olduğu için pek iyi anlatamıyo ve ben 11.sınıfa gitmeme rağmen dershaneye gitmiyorum ama gidenlerden daha iyi anlamışım NEDEN ACABA :)

    YanıtlaSil
  10. Cok iyi paylaşım Zafer Dersaneleri Yönetim Kurulu Başkanı ..

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler.Başarılarının devamını dilerim.
    TÜRKİYE CUMHURİYETİ BAŞBAKANI.

    YanıtlaSil
  12. Hep aynı şeyler yıllardır..Dayatarak...Ne öğrendiğimi bilmeden öğrenmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel anlatıyosunuz ağzınıza beyninize sağlık:) sayenizde fiziği anladım:) demekki kötü öğrenci yoktur kötü öğretmen vardır.:) De şu 2. örnekte N noktasındaki hızı bulurken yarı çapı neden 4 aldık. 2 almamız gerek miyor muydu? yani 2'nin karesi biçiminde yazmamız gerekmez miydi?

    YanıtlaSil
  14. hahahahaha cok komıkya bu hoca kopardı benı dınlerken.. ama allah ıcın guzel anlatmış. bu arada ben sınavdan korkmaya basladım bu lys bızı zorlıcak gıbııııı

    YanıtlaSil
  15. emeğe saygı + rep
    Updullah Rose

    YanıtlaSil
  16. hocam 2.ornekte NO arasını MN arasından daha hızlı almaz mı ne de olsa hız uclarda daha fazla ?? cevabınızı beklıyorum...

    YanıtlaSil
  17. yarın yazlım var elimde kaynak yoktu. Allah razı olsun kısaca.

    YanıtlaSil
  18. böyle bir paylaşım için çok çok teşekkür ediyorum hocam ağzınıza sağlık salı günü sınavım var ve beni büyük bir dertten kurtardınız...

    YanıtlaSil
  19. yarın yazılım var sayısalım ama fzikten nefret ediyorum :D içten içe sevmeye çalışıyorum. yapamadığım tek ders. napalım kafa basmıyor :D zaten x le y ile uğraşa uğraşa devrelerim yandı :D elektrik konusu hariç diğerlerinde iyi olduğum söylenemez. ders çok harika anlatılmış ben bile anladıysam hepiniz anlarsınız. başarılar :D teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  20. yha cok gzell işte bu yha kşke bzm hcmz sız olsaydınız

    YanıtlaSil
  21. cok gzl eyer facabook ders gndrblyrsanz prenses-199734@hotmail.com lütfen bna gndrn yha

    YanıtlaSil
  22. yay sarkacının periyodu genliğe bağlımıdır

    YanıtlaSil
  23. daha dinlemedim simdi dinlemeye başlayacam inş yarınki fizik sınavında işime yararrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  24. bn bir cok konusunu dinledm anladm umarım sizede yardımcı olur..

    YanıtlaSil
  25. iyiydi anladım ama örnek çok az grafik örneklerini nasıl yapacağımı hala bilmiyorum mesela

    YanıtlaSil
  26. ne biçim site ya ikide bir donuyor

    YanıtlaSil
  27. artı hoca o kadar yavaş ve soğuk anlatıyo ki uyku getiriyo hocam bence biraz daha tempolu ve aynı ses tonunda anlatmasanız daha iyi olur

    YanıtlaSil
  28. harbi okuldaki fizikçiye on basar saol be hocam sayende yırtcaz sınavdan

    YanıtlaSil
  29. süpersin hocam sağol

    YanıtlaSil
  30. çok teşekkür ederim hocam konuyu kavradım ;)

    YanıtlaSil
  31. olmamış hacı

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. tesekkürler umarım isime yarar. allahım nedir su atom karıncadan çektiğimiz !

    YanıtlaSil
  34. çok güzel anlatılmış teşşekür ederim

    YanıtlaSil
  35. açılmıyo hocaa açılmıyooo........

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS