Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Canlilarin Siniflandirilmasi Videolu Konu Anlatimi Ekol Hoca Oss

Ekol hoca biyoloji dersleri bölümünden herkese merhaba. Ekol hoca sitemizde şimdi de lise 1 9.sınıf biyoloji canlıların sınıflandırılması videolu konu anlatımı yapacağız. Canlıların sınıflandırılması inceleyen bilim dalı taksinomi sistematik dir. İlk sınıflandırmayı aristo nun yaptığı sınıflandırmadır ancak çok ilkeldir. Aristo nun dikkate aldığı sınıflandırma yapay sınıflandırmadır. Canlının morfolojik şekil benzerliği ne göre sınıflandırmıştır. Bu sınıflandırma da anolog organlar a göre yapılır. Tanımı videodadır. Size bu biyoloji sistematik bilimler familya sınıflandırması gibi kavramları anlatıyoruz.

137 yorum:

  1. ayyyyyyyy valla çok saolun ebru hocam çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel anlatıyaosunuz devamını isteriz.yasemin...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatıo da alemleri bulamadım


    bu site çok faydalı ama

    YanıtlaSil
  4. çokkk güzel anladım sayenizde hocam sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ö.d canım ciğerim paşam benim =D

      Sil
  5. eeehhhh işte çokta anladım sayılmz

    YanıtlaSil
  6. qüzel bi paylaşım hocam .. I love you xD

    YanıtlaSil
  7. bütün sınıf gece gece biyolojiye calışıo sayenizde saolun varolun xD

    YanıtlaSil
  8. tililililixD
    konu böle anlatılır işte sprsn hocaamm
    ay lav yuuuu

    YanıtlaSil
  9. sabriyee hocam görüünn ne hallere düştük xD

    YanıtlaSil
  10. Hocam bi yorum yapim dedim özenti sınıfın hepsi yoruma başlicak xP sayfa dolarsa sorry :D

    YanıtlaSil
  11. tuuce buldu burayı nie hava atıosnki seCo :)

    YanıtlaSil
  12. saoln hocamm sayenizde anladmm :)

    YanıtlaSil
  13. bn izleyemiyorum neden acaba

    YanıtlaSil
  14. bende izliyorm niye acaba sorumluluga kaldımda ondan işşallha geçerim sorumluluktan

    YanıtlaSil
  15. ya valla ebru hoca süper anlatıyo site süper

    YanıtlaSil
  16. harbi yha demı ama super anlatıo v daş

    YanıtlaSil
  17. 22 dakikadan sonra hata avr sanırım ilerlemiyorum Ltfen İlgilenin !!! :S BuRock

    YanıtlaSil
  18. saolun hocam sayenizde 90 aldım

    YanıtlaSil
  19. lan hiç bişe anlamadım ne bicim anlatıyon gene 15 aldık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin anlamamazlıgın emegine saglık deyicegine ne diyosun...

      Sil
    2. Adam mal beyler. 15 almış

      Sil
  20. süpersiniz.....)))))))))))

    YanıtlaSil
  21. hep 100 alıyorum ben olimpiyat 1. si oluyorum bunu yanlışlıkla dinledim ve85 aldım
    :(:(:(

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkürler bok gibi olmuş

    YanıtlaSil
  23. çok saolun buğünde biyoloji sınaı vardı daha başka varmı burad aböyele anlatıonuz mu:d?

    YanıtlaSil
  24. ya burdabiyolojiden canlılar alemi yokkk yarın sınav varr

    YanıtlaSil
  25. be gütviranlar siz kurban olun ebru hocenin götınde anam babam /be QARİNIN ANLATIMI ÇOK ŞUGAR BE GUNDİLER

    YanıtlaSil
  26. bakterileri o kadar aradım bulamadım nerede bu ya?:S

    YanıtlaSil
  27. gerçekten süper ya çok iyi anladım çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  28. abiiiiii harika bir siteeee yaaaa

    YanıtlaSil
  29. anlatım süperr sayenizde öğrenicem biyolojiyi çokk sağolsunnn:D

    YanıtlaSil
  30. Ekol hocam size çok teşekür ediyorm kısa ve öz bir biçimde konular anlatılıo ve gerçktn çok iii anlıorm başarılarınızn devamını diliorm çok saoln

    YanıtlaSil
  31. son yorum benden olsun
    ekol hoca mutlu olsun..

    öncelikle hoca iyi anlatıyor.çok iyi bir kadro ekol hocayı kutlar başarılarının devamını dilerim.ilk yazılım 63 II.73 max 4 düşerken konuya burdan çalıştım III. yazılıdan 100 olarak 5 düşürme şansım oldu...sağolun!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  32. allah aşkına yavaş anlatın yazarken kaçırıyorum bidaha bidaha başa alıyorum biz motor değilizki şıp diye anlayalım

    YanıtlaSil
  33. çoook teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. sağolun yazılıdn önce çok işime yaradı daha ii anladım şimdi :D

    YanıtlaSil
  35. çok saolun yaaaaaaa [---___---]

    YanıtlaSil
  36. Evet, teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. grçekten çok güsel anlatmışş süpeerr ;)

    YanıtlaSil
  38. Süperdi..Hocam Çok Teşekkür Ediyorum..Sınavım İçin Güzel Bir Konu Anlatımı..(:

    YanıtlaSil
  39. Güzel Anlatımdı...Hocam Çoook Ama çok Teşekkürler Biyoloji Sınavımı Vericem Ve Buradan Notumu Yazıcaam..(: Çook Sağolun (:

    YanıtlaSil
  40. çok teşekkür ederim.....

    YanıtlaSil
  41. hocam cok tesekkürler ya mükemmel anlattınız dillerinize saglık yarın sınawim war cok ii anladm tesekkrler...

    YanıtlaSil
  42. ya hocam iyi güzelde hiç ayrıntıya inmiyonuz bişey anlamadım ben ya görsellikte eksik belki kısa notlar yazılsa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  43. ya bi şey söyleseniz neden açılmıyo bu siteeee boşu boşuna zaman kaybettiyosuuz bu neyaa

    YanıtlaSil
  44. güzeldi ama bir sorun var yazılılar için yeterli değil. çok genel anlattınız hocam. birde çok hızlısınız. not tutarken çok zorlandım.ama yine de güzeldi. emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. ÇoOoOkk qüzeL oLmş ßence
    tşkLer (:

    YanıtlaSil
  46. biyolojiden hiç anlamıyordum sayenizde sınavdan iyi bir not bekliyorum

    YanıtlaSil
  47. hocam saolun ama ben sorumluluga kaldım bi yardımcı olup soru lardan örnek veri misiniz????LÜTFEN...

    YanıtlaSil
  48. valla çok süper ama kitapta böyle yazmıyor sınavlarda sorun olur mu

    YanıtlaSil
  49. ya süpersiniz ben ayşe bizim biyoloji hocası özkan hoca da süper anlatıyo ama ben anlamıyorum malesef ........hocama saygılar ...özkan ...öner ...özkul

    YanıtlaSil
  50. En güzeli konu anlatım sonrası yapılan örnekli alıştırmalar dahada pekişiyor konu tesekkürler...

    YanıtlaSil
  51. HEY GENŞLER Bİ YANLIŞA DUR DEMEK İSTİYORUM :!!!!
    MONERA ALEMİ DİE Bİ ALEM YOK ESKİDEN WARMIŞMIŞ ŞİMDİ YOK
    AMA BU APTAL SİTE ALMIŞ
    DİKKATE ALMAYIN
    HATTA MADDİ İMKANINIZ WARSA BURDA MAL GBİ İZLEMEYİN GDN DERSANEYE
    BN NORMALDE DERSANEYE GDİODM AMA BİRDE BÖLE DENEYİM DEDİM AMA B***K GBİ
    YANİ BNDEN TAWSİYE
    TAMAM EMEK WERİLMİŞ AMA KARŞILIKSIZ Bİ EMEK BENCE!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTİİİİİİİİİSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTT.....................................................................................................................:=

      Sil
    2. nasıl yok sen herhalde kitabın kapaagını bile acmıyorsun? hepsi geciyor ayrıca monera olarak alınıyor zaten obur anlamıda parantez içinde yazıyor

      Sil
    3. Sen dershaneye "V" yerine "W" koymak için mi gidiyon amk gerizekalısı ?

      Sil
    4. Adsız 21 Mayıs 2012 09:11 sende ilk önce Türkçeyi öğren de gel gidiyon ne ? amk nedir ?

      Sil
  52. sana katılıyorum kardeşim

    YanıtlaSil
  53. hakikaten bende katılıyom
    ben trabzondan cemal

    YanıtlaSil
  54. Adsız dedi ki...
    HEY GENŞLER Bİ YANLIŞA DUR DEMEK İSTİYORUM :!!!!
    MONERA ALEMİ DİE Bİ ALEM YOK ESKİDEN WARMIŞMIŞ ŞİMDİ YOK
    AMA BU APTAL SİTE ALMIŞ
    DİKKATE ALMAYIN
    HATTA MADDİ İMKANINIZ WARSA BURDA MAL GBİ İZLEMEYİN GDN DERSANEYE
    BN NORMALDE DERSANEYE GDİODM AMA BİRDE BÖLE DENEYİM DEDİM AMA B***K GBİ
    YANİ BNDEN TAWSİYE
    TAMAM EMEK WERİLMİŞ AMA KARŞILIKSIZ Bİ EMEK BENCE!!!


    Sie :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru söyledin arkadaşım tebrik ederim

      Sil
    2. kişiliksizler

      Sil
  55. hay mk!
    ilk yazılım 98 di sayenzde 12 aldm :S
    hocada sözlülerime 20 30 wrdi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha 98 ve 12 mi ? o.O

      Sil
    2. tamam işte toplamda 100 almışşsın maaal

      Sil
  56. video açılmıyor:((

    YanıtlaSil
  57. Klasifikasyon zor çok zor:(

    YanıtlaSil
  58. Hayır monera arkabakteri ve eubakterilere denir.Testlerde çözerken karşıma çıktı.Hemen sinirlenme öyle,çok bilmiş olma...

    YanıtlaSil
  59. bu videolar neden açılmıyo anlayamadım :( ...

    YanıtlaSil
  60. açılmayan videoyu koymuşlar böyle site olurmu tamam güzel anlatıyosunuz ama birde açılsa kaç saattir bekliyorum yarın sınavımız var ya ...

    YanıtlaSil
  61. videolar açılmıyor haberiniz var mı biri ilgilensin artık MERSİNLİ

    YanıtlaSil
  62. açılmıyo bunlar ya .s.s

    YanıtlaSil
  63. eksik meb efendi yakışmıyo ha

    YanıtlaSil
  64. veysi hocam ders böyle anlatılır teşekkürle çok güzel anladm vdeoyu :)

    YanıtlaSil
  65. Allah razı olsun hocam çok faydalanıyoruz.

    YanıtlaSil
  66. dersi çok güzel anlatıyorsunuz hocam teşekürler anlamadığım konuları burdan öğreniyorum tekrar teşkürler

    YanıtlaSil
  67. ya ben bunlara ihtiyac duymuyomnumlar ezik ya

    YanıtlaSil
  68. Yazdığı yazılar hiç net değil

    tekrar yazın bi zahmet...

    YanıtlaSil
  69. Ebru TIRPANOĞLU10 Mart 2012 07:02

    bu kadar kötü yorumlar alacak kadar kötü anlattığımı düşünmüyorum.Öğrenciler benim hakkımda daha tutarlı olurlarsa mutlu olurum.

    (DERSİ ANLATANAN KİŞİYİM)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elinize,emeğinize sağlık hocam .. aldırmayın bazı ınsanlara ..

      ben can

      Sil
  70. ebru hocam çok güzel anlatiyosun ama ço hızlı anlatıp geçiyorsun:)

    YanıtlaSil
  71. hocam sizde güzel anlatsanız bu kötü yorumları almazsnız yani kusura bakmayn hocam siz hak ettiniz

    YanıtlaSil
  72. Yusuf Erdem Kaşık31 Mart 2012 03:04

    Hocam Dünya'nın en iyi biyoloji anlatan hocası olduğunuzu unutmayın ...

    YanıtlaSil
  73. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  74. daha nasıl anlatçk be kadın buraya oturup aklınız başka yerde dinlersnz tabi anlatamz hoca kndinizi biraz derse verin anlıyonz mu anlamıyonz mu bakam.!

    YanıtlaSil
  75. AdsızFeb 22, 2012 09:27 AM
    ya ben bunlara ihtiyac duymuyomnumlar ezik ya

    diyen arkadaşım. o zaman ne diye bu siteye giriyosun ? ;)

    bence çok güzel anlatmış hocamız. Ellerinize sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  76. allah razı olsun! calış calış kafam iyice karışmıştı simdi net olarak anladım ama keske tarih 9. sınıftan dersler icinde video hazırlasanız

    YanıtlaSil
  77. çok iğrenç ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neresi iğrenç ?

      Sil
    2. daaha iyisini bulmus gibi davranmayı keser misin? acaba insanlar o kadar uğrasıyor siteye yukluyor senin tesekkurune bir bak! 9. sınıftasın ama tesekkur etmeyi bırak daha minnettarlığını bile gostermiyorsun?madem begenmedin izleme buradaki insanların haklarını yeme!

      Sil
    3. hıhhh çok iğrenç zaten bi bok anlamadın beyninden sorun var sanırım

      Sil
  78. hepinizz saçmalıosunuzz!!yavv kardeşimm madem hocanın emek sarfettiği bu dersi ,iğrenç buluyosun,,o zaman git bu siteden kimse anlına silah dayamıyo !!git başka siteye sonuçta bu dersi veren hoca da duygulara sahip!!seniin gibi AYII değill!!

    YanıtlaSil
  79. hocam varya hem güzel anlatıyorsunuz hemde çok güzelsiniz
    ş@pık

    YanıtlaSil
  80. Ya gençler bize hocamız hiç böyle anlatmadı bugün sabahlıcam herhalde hiç birsey bilmiyorum mk. yarın sınavım var kafa bu ya kafa

    Hocam harika anlatmışsınınz emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  81. Size can kurban hocam :)Bütünlemeye de kaldık iyi mi.. Yarın sınavım var.Sayenizde geçicem inş. Sağolun :)

    YanıtlaSil
  82. eh işte ii anldm gbı snkı

    YanıtlaSil
  83. Harikasınız. Coğu konunuzu dinledim genel olarak gayet iyi özetliyip anlatıyorsunuz. Emeginiz için cok tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  84. puanlarda berbat 31 asdfg

    YanıtlaSil
  85. süper bi anlatım tüm konuya hakim oldum eyv. cok saolun

    YanıtlaSil
  86. gerçekten harika anlatıyor çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  87. böyle bi hocam olsun att bölümünü bırakıp biyoloji ögretmeni olurum YASMlisesi

    YanıtlaSil
  88. thank you cnm teachhh

    YanıtlaSil
  89. çok güzel anlıttınız öğretmenim salun

    YanıtlaSil
  90. kuşlarıda vücutları kılldr sadece memelılerin deil . yanlış söyledin yazıkk yazıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen haklısın yunuslar ve balinalarda memeli ama tüysüz

      Sil
  91. aslında güzelde çok hızlı anlatıyo götüne motor takmış gibi bi yere mi yetişcen amk.

    YanıtlaSil
  92. sagolun inşlah yarınki sınavdan yüksek alırım

    YanıtlaSil
  93. çok iyi anlatıyor gerçekten

    YanıtlaSil
  94. Bence konuların biraz dışında. Bir diğeri ise çözünürlük çok düşük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede .........

      Sil
    2. aynen yhaa çok güzel ama çözünürlük acayip düşük

      Sil
  95. ayrıca tırnak içinde söylüyorum arkeler alem gog

    YanıtlaSil
  96. KAMİL KROSSİC2 Haziran 2013 06:22

    HOCA GÜZEL ANLATIO AMA ÇOK GÜZEL AZDIRIO

    YanıtlaSil
  97. abi siz nasıl konuşuyosunuz yani

    YanıtlaSil
  98. ayrıca bugün benim doğum günüm hiç hatırlayan olmadı

    YanıtlaSil
  99. Ağzınıza, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil canım bi gün buluşalımda sana özel ders vereyim anlarsınyaa ;D

      Sil
  100. keşke bizim okulda olsanız devam eddin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin okula gelmeyi bende çok isterim orda sizinle sikişmeyi benim amıma boşalmanızı çoookkkk isterimmmm MUCK ;D

      Sil
  101. Eğer% 3 düşük faiz oranı hızlı bir kredi ihtiyacım var mı? Eğer ödenmemiş faturaları var mı? Sen çok bankalar tarafından reddedilmiş? Siz işinizi finanse etmek ya da işinizi genişletmek gerekir? veya kişisel nedenlerle kişisel bir kredi ihtiyacı? Biz tüm finansal sorunları çözmek için varız. E-posta yoluyla bize ulaşın: libertyloaninvestment@ymail.com

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS