Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Ureme ve Gelisme Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca biyoloji dersleri nden merhaba arkadaşlar bugün genel üreme şekilleri çiçekli çiçeksiz bitkilerde üreme konusu videolu anlatımı yapacağız. Eşeyli eşeysiz bölünerek tomurcuklanma ile sporla vejatatif rejenerasyon üreme vidyolu konu anlatımı yapacağız. Mitoz bölünme mayoz bölünme çimlenme sürünücü gövde yumru ile iç dış döllenme menstrüasyon döngüsü korpus luteum sarı cisim ovulasyon örnek soru çözümleri test kitapları yaprak testleri nden alınmış soruları cevapları nı da burada anlatacağız. Biyoloji 10.sınıf lise 2 üreme ve gelişme konusu anlatımı aşağıdaki videolarımızda mevcuttur.
1.bölüm

2.bölüm

49 yorum:

  1. haklısın vallah

    YanıtlaSil
  2. hocam 10.sınıf biyoloji konuları yetersiz

    YanıtlaSil
  3. bnce bölümler resimlerle gösterlse daha akılda kalıcı olur

    YanıtlaSil
  4. keşke daha çok yazarak anlatsaydı

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş.sağolun

    YanıtlaSil
  6. semih ben.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. VaLLa Cok qzl 1.30 saat dinledim hiç durmadan ama .ift veya tek ceneklı bitkiler... Tohum kabugunu iceren konu...yoktu:(

    AmA SüPERSİNİZ..!!

    YanıtlaSil
  8. butun bır sınav konusunu anlasılır bı bıcımde anlatmıssınz hocam tebrık ederım hepsını anladım teskkrler emegınze..

    YanıtlaSil
  9. bence biraz düşünmdemiz için süre verilmeli yani biraz yavas anlatsa daha iyi olur ayrıca sanal ögretmen olsa anlayamadıgımızı sorsk fena olmaz

    YanıtlaSil
  10. ya hocam cidden süper anlatmışsınız çoook teşekkr ederiz:)össyi kazanıim size çook dua edicem:)

    YanıtlaSil
  11. Nilüfer hoca teşekkürler, 2 yıldır hiç anlamadığım konuları asla unutmayacak duruma geldim, hem de birer kez seyrederek. Thank you

    YanıtlaSil
  12. sağolun :) yazılıya burdan çalıştım =) bizim hocadan daha iyi anlatıyo valla :D

    YanıtlaSil
  13. testleri çok hızlı geçio yaa

    YanıtlaSil
  14. yahyakurt7@hotmail.com6 Haziran 2009 15:46

    ben çok iyi anladım.sınava bi hafta kala aklım başıma geldi ve çalışmaya başladım.ekol hocayla başladığım çalışmalarıma bu hocalarımla dewam ettim ve kafam rahat bi şekilde sınava gieceğim.bence bu hocaarımızın değerini bilmeliyiz:D

    YanıtlaSil
  15. oda bişi ama anlamasanda kötü girerdin hangi bölümdden gireceksin şuan kaç puan alıyorsdunn yahyakurt

    YanıtlaSil
  16. hocalarımızın çok faydasıı var hepsine tek tek teşekkür ederim. kazanırsamm bütün dualarım onalarla olcka :D

    YanıtlaSil
  17. ben 8. sınıfım ama işime yaradı saolun hocam

    !!!

    YanıtlaSil
  18. mitoz ve mayoz bölünme ayrı bi konu olsa çok daha iyi olurdu bence

    YanıtlaSil
  19. konu özünde ve anlaşılır anlatılmış . kafa bulandırıcı tek bişi yok . hakkını vererek anlatılmış emeğinize saygılar ..

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkür ederim..gerçekten cok güzel anlatmışsınız..yarın yazılım var ve kitaplarda çok ayrıntılı şekilde anlatıyor..gerekli yerleri vermişsiniz...gerçekten sağolun...

    YanıtlaSil
  21. super ya :) mukemmel anlatmıs cidden:)

    YanıtlaSil
  22. çok güzel anlatmısınız hocam en azından derste anlayamadıklarımı sizin sayenzde anladım çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. çok teşekkür ederim emeğinize sağlık.bir biyolojiözürlüsü olarak ben bile anladım :)tekrar tsk ederim.

    YanıtlaSil
  24. bende gerçekten beğendim ancak sanki slaytlı görsel ögeler olsa daha ii olur bi de bazı ayrıntılara yer vermemiş ama yine de güzel

    YanıtlaSil
  25. hocam bence yazarak anlatın yine de süper olmuş sağolun

    YanıtlaSil
  26. yazarak anlatın hocam

    YanıtlaSil
  27. saolun hocam :)

    YanıtlaSil
  28. hocam sorularda üreme sistemini oluşturan sadece mezoderm dir dediniz
    fakat embriyonik indüksiyonda bu sistem veya dokuların sadece bir tabaka ile olışamayacağını söylemiştiniz ?

    YanıtlaSil
  29. ya beyler mayoz ve mitoz anlatan bir bölüm arıyorum hala bulamadım mayoz mitoz anafaz telofaz telofaz2 fln bunları arıyorum baska hangi baslık altında bulabılırım

    YanıtlaSil
  30. bir biyoloji bölümü öğrencisi olarak bende çok beğendim anlatımı,, zaten öss ye hazırlanırkende yararlandığım bi kaynaktı bu videolar teşekkürler meslektaşım.. :)

    YanıtlaSil
  31. buraya koyun durun ama açılmıyor ya!yani tamam sizden kaynaklanmıyor olabilir ama insan bi çare söyler ne matematik nede bu açılıyor flash playerde yüklü neden açılmıyor?
    ^^

    YanıtlaSil
  32. güzel ama aradığım bu değildi ben mitoz mayozla ilgili problemler nasıl çözülür onu arıyorum siz onlara değinmediniz bile kendi anlattığınız şeyler güzel

    YanıtlaSil
  33. süpeeer :):) :)

    YanıtlaSil
  34. 10. sınıf konuları eksik sadece üstünden geçilmiş ayrıntıya girilmemiş ama çok güzel ve anlaşılır biçimde anlatılmış şimdiden yorumumu dikkate aldığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. hocam süpersiniz mantığını anladım resmen saolun

    YanıtlaSil
  36. ALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN.

    YanıtlaSil
  37. hocam gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz bütün videolarınızı dinledim hepsini de çok iyi anladım sağolun :)

    YanıtlaSil
  38. hocam çok iyi anladım sağolun artık biyoloji benim için leblebi şekeri

    YanıtlaSil
  39. Ellerinize sağlık gerçekten çok iyi anladım.kaç gündür kitapları okuyorum kafamı karıştırmakan başka bir şey yapmıyorlar,teşekkürler

    YanıtlaSil
  40. siz iyi misiniz yaaa hiç anlatamıyo iğreeeennnççççç

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS