Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Turkce Ek Kok Govde Videolu Konu Anlatimi DLA ekol hoca

Ekol hoca videolu dersleri nden merhaba arkadaşlar şimdi de ekol hoca ailesi olarak türkçe dersleri vermeye başladık. Bu türkçe dersleri ilköğretimde geçerli ortaokulda da dil ve anlatım dla diye geçer. Yani şimdi sizlere türkçe dil ve anlatım dla ek kök gövde konusu videolu anlatımı yapacağız. Türkçe dersleri video muzda ilk önce kök ek gövde nedir tanımı örneklerle anlatımı nı yapacağız. Dikkatle dinleyip not almanızı tavsiye ederiz . İyi çalışmalar.

37 yorum:

  1. ben orta okul öğrencisi olduğum için sitenizi pek beğendiğimi söyleyemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doru katılıyorum size bu siteyi hiç beğenmedim ne biçim site .

      Sil
  2. arkadaşlar daha sitemizin ilkokul ortaokul lise derslerinin videolarının kaçta kaçı bitti ve eklendi deseniz size maksimum %15 derim yani daha bütün videolar eklenmedi farkındaysanız hergün bir sürü farklı ders konularını eklemeye çalışıyoruz o yüzden bir süre sonra her video eklenince bulamadığınız konu kalmayacak inşallah

    YanıtlaSil
  3. hakketende gzl videolar ama daha fazla olması lazım istediğim şeyler yoq daha çok bilgi verirseniz insanların dersaneye gitmesine gerek kalmaz buralardan bilgili olurlar

    YanıtlaSil
  4. Cok Güzel Bir Site

    YanıtlaSil
  5. hiç yararlanmadım

    YanıtlaSil
  6. ne bu ya soru koysaniz bin kat dahaiyi olur du vallaha lutfen soru yazin

    YanıtlaSil
  7. katılmıyorum canım sana,konuyu biilmeden soruyu nasıl çözmeyi düşünüyorsun yada belki sen biliyorsun ben bilmiyorum.ben dersaneye gidemiyorum ygs ye burdan hazırlanıyorum.hazırlayan herkese çok teşşekür ediyorummm.

    YanıtlaSil
  8. site çok quzeLL.. ama diıL ve anLAtım kısmıının böLumLerı yok admınLer. . .

    YanıtlaSil
  9. admin yuru gıt

    YanıtlaSil
  10. bncede soru ağırlıklı olursa daha faydalı olurdu bnce

    YanıtlaSil
  11. **MERVE KOÇ**12 Nisan 2010 07:38

    bence çok güzel ALLAH hepsinden razı olsun çok güzel anlatıyo zaten murat hoca. bütün hocalar öyle. onların anlatımlarına laf yok .. valla böyle anlamakta zorluk çektiğimiz dersleri anlamamıza yardımcı oluyorlar .. ben aıköğretimliyim ne okulum var ne dersanem yani evde çalışıyorum ekol hocanın anlattıkları derslerle anlayabiliyorum .. benim için bulunmaz bişey. bizim için bu kadar emek veren insanlara yok beğenmedim .. yok hiç iyi olmamış hep bu lafları söylüyosunuz.. anlayan var anlamayan var .. yani konuyu anlamayabilirsiniz benimde anlamadığım yerler oluyo ama bunu gelinde insan gibi söyleyin .. neyse bütün hocalarımın emeklerine sağlık çoook teşekkür ederim ALLAH sizden binkere razı olsun .. çook sağolun benim ve diğer arkadaşlarımın bu konuları anlamasına yardımcı olduğunuz için ben ve onlar adına tekrar teşekkürleer .. başarılar dilerim arkadaşlarımada.. :)

    YanıtlaSil
  12. ya ama hoca çokkk arkadasşlar dıe baydı ama

    YanıtlaSil
  13. bence çok güzel anlatıyor. ben dershaneye gitmiyorum..buradan yararlanıyorum. inşallah ileride ekol hoca bize soruda çözdürür bu sitede :)

    YanıtlaSil
  14. bence çok süper olmuş.bunu hazırlayan herkese ALLAH razı olsun dyorum.vede çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. cok güzel cok ii bi site hocalara laf yk ck ii anlatolar ben dershande dnliorm bide ekol hocada dnliorm tam anlıorm konuyu ...cok güzel yani.. emege saygı

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar soru istiyosanız soru bankası alır çözersiniz biz burda anlamak istiyoruz böyle daha iyi herkesin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  17. bu mal birimidir yazacagına birimidi yazıyor birde hoca olmuş

    YanıtlaSil
  18. sen önce noktalama işaretlerini öğren bence!

    YanıtlaSil
  19. what can I do ???????????????

    YanıtlaSil
  20. ne dion adsız dersimiz ingilizcemi ??????????

    YanıtlaSil
  21. Adsız Dediki alayınızı amuda kaldırıp amına koyimm.. ben demedim adsız dedi

    YanıtlaSil
  22. ohhh çok güzelmiş yav işime çok yaradı adamın adını unuttum ama ellerine ve anlatımına sağlık be yazılıdan önce çok güzel tekrar etmiş oldum . adam bide dier konuları anlatsaydı ii olurdu ama neyse yinede teşk ederim :D :)

    YanıtlaSil
  23. Süperdi ! :) Yarın sınavım var ve ben buradan çalıştım :)

    YanıtlaSil
  24. gerçekten güzel ekol hoca teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. güzeldi amaaaaaaaaa ilk ekok ve ebobun tanımını yapsaydınız mükemmelin üstü olacaktı bunu bilin ki güzel bir sunu şekliydiii....:) :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede ama boşver bence biz senle öpüşmüş gibi olmalıyız yada sikişmiş gibi

      Sil
  26. bnce çok güzel siz dersten anlamadıgınız için anlamassınız anlayanlar anladı anlatanlarada laf sokmayın sokanlar kendini bilir laf sokmayanlar ii dinlemiş onlar ii anlamış anlayanlara çok teşekkür ederiz good byyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  27. biri şunu sxn.

    YanıtlaSil
  28. açılmıyor lan bu

    YanıtlaSil
  29. açılmıyo ne biçim site bu böyle gardaşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  30. bence çok güzel bi site teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. güzel bir video ama bence videonun altına anlattıgınız konu ile ilgili bir test konulmalı :)

    YanıtlaSil
  32. çook teşekkürler :) Allah senden razı olsun hocam senin anlatış şeklin bizim Türkçe hocasınınkinden iyi

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS