Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Coğrafya

Ekol hoca coğrafya bölümümüzde hazırlanan ilköğretim -sosyal bilgiler- ve lise coğrafya bölümünde işlenen konular ve sorular aşağıda bulunmaktadır. cografyasaati.com da kitabı bulunan Cafer ELİTOĞ hocamızın kitaplarına da ulaşabilirsiniz.

Yerşekilleri ve İklimin etkisi
Grafik Bilgisi(Yorumlama)
Dünyanın Şekli ve Sonuları - Coğrafi Konum
Matematiksel ve Özel Konum
Dünyanın Hareketleri
Harita Bilgisi(Ölçek)
Atmosfer ve Sıcaklık
Basınç ve Rüzgarlar
Nemlilik ve Yağış
İklim Çeşitleri
Türkiye'nin İklimi
Nüfus ve Yerleşme
İç Kuvvetler
Dış Kuvvetler
Türkiye Coğrafyası
Hayvancılık ve Ormancılık
Ulaşım, Turizm ve Ticaret
Madencilik ve Sanayi
Ülkeler Coğrafyası

62 yorum:

  1. ÇOK TEŞEKKÜRLER ALLAH BİN KAT RAZI OLSUN SİZDEN MUHTEŞEM BİR SİTE

    YanıtlaSil
  2. siysi hsritalarda dönenceler hangi ülkelerden geçer acil yardım...

    YanıtlaSil
  3. abisi siyasimi bilmiyorum ama dönenceler 23.27 kuzey güney geçer

    YanıtlaSil
  4. Sizin sayenizde yazlıdan 92 aldım çooook teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. yerel saat yok mu?:S yha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahına kurban 'yhaa' :D

      Sil
    2. Dil anlatımın kaç canım senin

      Sil
    3. Allah'ına kurban olacak o. Kendinizi düzeltmeden başkalarına sataşmayın kimse kimseden üstün değil.

      Sil
    4. Kim nasıl isterse öyle yazsın, madem kendinizi düzeltmeden başkalarını yargılama diyorsun, bunu derken sen de onu yargılıyorsun. Yargılamak bir tek Allah'a mahsus değil mi?

      Sil
    5. Ama böyle yaparak birbirinizi yargılıyorsunuz .s.s. ŞAKA ŞAKA YARDIRIN

      Sil
  6. anlatımlar süper gerçekten izlediklerimin hepsini anladım tşkler coğrafyacılar

    YanıtlaSil
  7. yerell saat lazm yaa :(

    YanıtlaSil
  8. bu site süper ama coğrafya nüfus politikaları biyoçeşitlilik fln yoq :S coğrafya biraz dar...

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten size çok ama çok teşekkür ederim...Sınava 12 gün kalmış bir sözel öğrencisi olarak Tarih ve Türkçe'den tüm konularımı tamamlamıştım...Fakat dershaneye gidemediğim için coğrafya 1 konularındanda korktuğum için,sürekli daha sonra bakarım diyerek bahane bulup çalışmayı erteledim...Bu hafta okula gitmediğim için Coğrafya ile bilgi edinmek için internette takılırken ''Ekol Hoca''ile tanıştım.Ve Cafer Elitoğ hocamızın anlattığı konuları dinlemeye başladım.Dünden beri coğrafyadan korkmuyorum...Allah sizden razı olsun...Dershaneye gidemedim.Ama evde dershanedeki gibi ders dinleme imkanı buldum... Keşke bu siteyi daha önce bulsaydım diyorum ama yinede Atalarımızın dediği gibi:''Geç olsun güç olmasın.''Emeği geçen herkese sonsuz teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  10. helal olsun size

    YanıtlaSil
  11. coğrafyadan nefret ediyorum ama inş sayenzde bşeler öğrencm şimdiden tşk.

    YanıtlaSil
  12. cok güzel hoca

    YanıtlaSil
  13. süper bi site bundan sonra hergün derslerimi burda tekrar edicem

    YanıtlaSil
  14. sayısalcıyım fakat ne yazık ki coğrafya görüyorum,en problemli dersim,burda da bir şey yok,umarım yarınki sınavım güzel geçer,site güzel fakat coğrafya çok dar kapsamlı,hiç bir konu yok,en kısa zamanda düzenleme yapılması gerekiyor...

    YanıtlaSil
  15. Çok saolun çok işime yaradı..♥♥

    YanıtlaSil
  16. hiç beğenmedim :(

    YanıtlaSil
  17. bende video başlamıyor neden??

    YanıtlaSil
  18. önemli olan yerel saat yokk :(

    YanıtlaSil
  19. aradığımı bulamıyorum bn 10 sınıf coğrafya konularını izlemek istiorum ama bulamıyorm yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  20. Videolar kontrol edilmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolar kontrol edilmiştir hep aynı şey

      Sil
    2. hocam sınıf sınıf ayırsanız daha iyi olurddu

      Sil
  21. ya ben izohipsleri aradım ama bulamadım bıtınız bana yardım edıp link atabilir mi ?

    YanıtlaSil
  22. 10. sınıf coğraya var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende arıyorm bulamadm ya keske olsa bulursan bu sitede sende bana söyle olur mu

      Sil
  23. allah razı olsun emeğinize sağlk

    YanıtlaSil
  24. ben bu videoları nsl indire bilirim yardmcı olrmusunz ltfenn :((

    YanıtlaSil
  25. ALLAH dersi anlatandan anlattırandan bizim dinlememize vesile olandan rZI OLSN ... cafer hocam çok sağol ALLAH işini rasgetrsn ... biraz konuya göz gezdirip burdan dinledikten sonra anlamamak imkansız hem bu kadar ön yargılı olmayın ya cok zevkli emin olun zor bsey yok ALLAH hepinizin yardımcısı olsnn ...

    YanıtlaSil
  26. yerel saat lazım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerel saat daha video su çekilmedi büyük bi ihtimal lele söyleyim admine koysun acil bana da lazım yerel saat

      Sil
  27. valla süper konu anlatıyon ekol hoca helal olsun bizim hocadan daha iyi

    YanıtlaSil
  28. valla bende bulamıom nerde bu coğrafya yaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  29. çok teşşekkürler ekol hocaya yarınki sınavımda inşallah işime yarar ...

    YanıtlaSil
  30. güzeldi teşekürler

    YanıtlaSil
  31. bu eğitime verdiğiniz destekten dolayı kendi adıma teşekkür etmek istiyotumm konuları bitirmek artık hic zorlanmıyorum dershaneye giden bi öğrenciden daha iyi olduğumu söyleyebiliyorum

    YanıtlaSil
  32. süperrrrr yaaa bir coografyaa bukdar guzel anlatılmazdı sanırım agzınıza saglık hocamm ..türkıyeye sizin gıbı anlatan cografyacılar lazım..

    YanıtlaSil
  33. ben aradığım konuları bulamıyorum doğal sistemler, beşeri sitemler, ekosistem fln yardım edin!

    YanıtlaSil
  34. ygsde hangi başlıklardan soru geliyo

    YanıtlaSil
  35. çok teşekkürler muhteşem bir site

    YanıtlaSil
  36. Lanet olsun şu videoları kategorilere ayırsanız !

    YanıtlaSil
  37. valla öyle 10.sınıf mı 9. sınıf mu belli değil hepsi karışmış.

    YanıtlaSil
  38. yerek saat ulusal saat yookk ya acil yardımm ediiinnn!!!!

    YanıtlaSil
  39. video açılmıyo laaaaaaaaaaaan şerrolar

    YanıtlaSil
  40. amıklar video açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  41. orospu çocukları

    YanıtlaSil
  42. yerel ve ulusal var 2. videoda.
    terbiyesizlik etmeyin.
    Çok teşekkürler çok yararlı oldu.

    YanıtlaSil
  43. önceki sınavım 40tı bundan 90 bekliyorum bu site sağolsuuuun biyolojidede öyle çok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  44. allah razı olsun çok güzel

    YanıtlaSil
  45. nerde su toprak bitki ???

    YanıtlaSil
  46. bizim hoca doğru düzgün anlatmıyo siz birtanesiniz bu sitede anlatılan tüm dersler güzel sizi çoooooooooook seviyorum .

    YanıtlaSil
  47. Elinize sağlık fakat tahtada anlatsanız daha iyi olur

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS