Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik kartezyen çarpimi konusu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden tekrar selamlar arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik ekibimizin hazırladığı ilköğretim lise matematik dersleri kapsamında kartezyen çarpımı konu özeti ve kısa anlatımı şeklinde bir anlatım sunacağız. Kartezyen çarpımı konusu nda ilk önce sıralı ikili nedir tanımı sıralı üçlü kuralları formülleri aşağıdadır.

Konu ile ilgili diğer başlıklar;
1.Kartezyen Çarpımı Videolu Konu Anlatımı (İbrahim Hoca)
1-A.Kartezyen Çarpımı Yazılı Konu Anlatımı
2.
Kartezyen Çarpımı Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Kartezyen Çarpımı Özel Sorular (Nejdet Hoca)

21 yorum:

  1. Yarın Matematik Yazılım Var İnşallah Yüksek Bir Not Alırım

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  3. süper anlatıyor

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş emeğiniz için teşekkürler
    :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok beğendim. çok ama çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim çooook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşşekür ederim anadolu lisesi öğrencsym ve bana faydası çok oldu tekrardan teşekkrler

    YanıtlaSil
  8. herkes sınava son gün kala çalıştığı için belirtmenize gerek yok :D

    YanıtlaSil
  9. :D gene kurtardık :D

    YanıtlaSil
  10. bu site sayesinde 97 aldım

    YanıtlaSil
  11. şifre istiyo nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  12. Video şifresiz hale getirildi..

    YanıtlaSil
  13. hocam 1.sınavdan 85 aldım 15 puanı nerden kırdı anlamadım ama saolun sizin sayenizde burdan çalıştım ve arkadaşlara zambak yayınlarını öneriyorum sizin anlattıklarınız gibi ben öyle çalıştım (reklamcı felan degilim :D almayın isterseniz :D banane)

    YanıtlaSil
  14. güzel ama keşke okuldaki öğretmenlerde böyle anlatsa bide sayfa niye açılırken zorluk öekiyo

    YanıtlaSil
  15. Güzel...Teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
  16. sınava 2 gün kala çalışıyorum kümelere ve buna, cidden teşekkürler

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS