Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif matematik 2.dönem 2.yazili sorulari

9.sınıf matematik 2.dönem 2.yazılı sorularıEkol hoca matematik dersleri ve soruları ndan merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik hocalarımızın hazırladığı ve okulda öğrencilerine uyguladığı lise 1 birinci 9.sınıf matematik ikinci 2.dönem 2.yazılı soruları yandaki resimlerimizdedir. İsterseniz bilgisayarınıza yandaki resmi farklı kaydedip bilgisayarınızdan çıktı da alabilirsiniz.

51 yorum:

  1. keşke bizim hocamızda bu şekilde sorsa hepsi çok kolay sorular

    YanıtlaSil
  2. inek hüssnü1 Mart 2010 09:33

    walla bütün sorular böyle olsa geçmek hiç sorun olmaz:)

    YanıtlaSil
  3. bncede ama keşke cvplarıda olsa sonuçta cvplardan emin olmaıoz ayrıca 7. soruda ne yazıldığı anlaşılmıo

    YanıtlaSil
  4. hayr aksine zor yhaw üstelik cewapları da yokkk

    YanıtlaSil
  5. anaaam bunlar bizim sınaw sorularına çoook benzio

    YanıtlaSil
  6. we ayrıca ççok zor öğretmenimiz soruları burdan alıyosa lütfen birass da kolay yapın soruları

    YanıtlaSil
  7. matematiği bu site sayesinde daha iyi anlıyorum emeği geçen herkese teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. bu ne keek sorular yaw az daha zor sorun bizim sınavda bunlar çıksa ohoooo... ben bile daha zor hazırardım xd

    YanıtlaSil
  9. cevapları yogmu

    YanıtlaSil
  10. 1.Soru 13222
    2.Soru 4
    3.Soru 9
    4.Soru 14
    5.Soru 12
    6.Soru 30
    7.Soru 3
    8.Soru 2
    9.Soru Perşembe
    10.Soru 2

    Ben cevapları böyle buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6.sorunun cevabı 30 değil küpün bir kenarı 30 du 630 değil mi cevap?

      Sil
    2. 3.SORUNUN CEVABI!
      Ardışık 6 doğal sayının toplamları 69 ise, en büyük sayı kaçtır?
      Ardışık 6 doğal sayımız olduğu için; 0+1+2+3+4+5 = 15 değerini, toplam sayıdan çıkartırız.
      69-15=54
      bulduğumuz bu sayıyı, ardışık doğal sayı adedine böldüğümüzde, küçük olan ardışık sayıyı bulmuş oluruz.
      54/6=9
      9 en küçük sayı olduğuna göre
      9-10-11-12-13-14 en büyük 13 tür.

      Sil
    3. pardon en büyük 14 tür

      Sil
    4. arkadaşım senin dediğini anlamadım nasıl küpün bir kenarı 30 eğer öyleyse küpün 8 kenarı var ozamanda 240 olmuyomu

      Sil
    5. 6.soru 750
      5 3 ve 2 yi asal çarpanlarına ayırınca 5 3 2 oluyor bunları formule göre çarpıyoruz
      5.3.2=30 oluyor. 30 küpün bir ayrıtının uzunlunluğu
      ozaman
      kutu sayısı= 30.30.30/2.3.5
      30/2= 15
      30/3=10
      30/5=5
      15.10.5 =750 eder ...

      Sil
  11. burada tek d grubu var ben sunu merak ediyorum bu soruları hazırlayan kişi hangi semtte ögretmen :D

    YanıtlaSil
  12. 9. soru çarşamba değil mi?

    YanıtlaSil
  13. çok kolay sorular ama biyolojiyi bulamadım bnki

    YanıtlaSil
  14. ya bunlar ne kolaymış bee?????????

    YanıtlaSil
  15. hocam emeğe saygımız var ama bunlar aşırı kolay...

    YanıtlaSil
  16. pok gibi sorulara benziyo

    YanıtlaSil
  17. hassiktir amına kodumun

    YanıtlaSil
  18. eeeeee hocam bunlarn cewplrı nerde??:))

    YanıtlaSil
  19. wayyy canına ahmet balurla aynı sorular

    YanıtlaSil
  20. pffffffffff ben matematik hiç yampmayacam lanet şey yapamıyorum bu soruları anlamıyom yardım edin nolurrr

    YanıtlaSil
  21. bu sorular ne yaa 6sınıf soruları gibi dedem de yapar

    YanıtlaSil
  22. bu ne ya 100 aldımmm yşsn

    YanıtlaSil
  23. çok kolay dienler yapnda görelim cewaplarını yazın da görelim

    YanıtlaSil
  24. benim matematiğim 1 matematiği 5 olanın anas ini si kim o. ç ları havalı si kler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal Kardeşime Aynı Benim gibi birisinnn...

      Sil
  25. hocanun derste anlattıklarına çok benziyo eyvallah hocam

    YanıtlaSil
  26. amına koyum matematiği 5 olanın

    YanıtlaSil
  27. 9. kez sorumluluk sınavına qirecem hala weremedmm lise bittii

    YanıtlaSil
  28. HERKEZE SELAMLAR SORULAR GAYET GÜZEL BİŞEY DEMENİZE HAKKINIZ YOK ! thank you vey much bi öqrenci olarak soruları beğendim bu araada matematiğimde 5 saolun hocam...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AFERİN BÖLE ADAM OL

      Sil
    2. ozaman cewapları yaz...

      Sil
    3. siktir lan ordan göt ne havalanıyonnn!!!

      Sil
    4. asdmamınasdad koyımasdsadfg ne havlanmıyon piçasdsadawd

      Sil
  29. vala izim hoca derste çok kolay soru sorar yazılıda kazıkgibi sorlar sorar böle sorsa bzim sınıf full 100 alır. cemil koçak'tan selamlar (DaRkSiRo)

    YanıtlaSil
  30. hiç bi türlü yapamıyorum matematiği .s

    YanıtlaSil
  31. bu ne yaa cevaplarını da üzerinde çözerek anlatsaymış yaaa

    YanıtlaSil
  32. BEN BÖYLE SİTENİN VE YAZILININ AMINA KOYAMMMM!!!

    YanıtlaSil
  33. Bu ne oğlum lise 1 sorularımı lan bu.Biz daha böyle bişey görmedik.Fonksiyon bağıntı küme soruları nerde amk.Neyse bu daha kolay.gerçi bizim aptal kadın sormaz amk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. dönem 2. sınavlar yazıyor zaten görmemeniz normal.

      Sil
  34. bizim yazılılara benziyo ama birebirde değil ama bi kaç soru örneği var bizim yazılıda :D

    YanıtlaSil
  35. bizim hoca tüm soruları zor sorduğu halde çok çalıştım ve 100 aldım :D

    YanıtlaSil
  36. SİZ BU SORULARA ZOR DİYORSANIZ...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS