Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik karişim problemleri soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri sitemize hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik ekibimizden nejdet hocamızın anlatımlarıyla ilköğretim 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf sbs matematik ve lise 1 9.sınıf matematik konuları ndan olan karışım problemleri hakkında örnek soru çözümleri össde sbs de çıkmış sorular çeşitli test kitapları ndan özel sorular la aşağıdaki vidyoda sizlere anlatım yapıyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Faiz ve Karışım Problemleri Videolu Konu Anlatımı
2.
Karışım Problemleri Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Karışım Problemleri Özel Sorular (Hasan Hoca)

22 yorum:

  1. elerinize sağlık..çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  2. süperdınız=)cok guzel anladım=)

    YanıtlaSil
  3. gercekten süperdi san ki birebir ders aldım tşk ederim..

    YanıtlaSil
  4. choq tsk süpper anladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence Türkçe dersleride al

      Sil
  5. çokk teşekkürler gerçekten anladım sağolun

    YanıtlaSil
  6. anlatma kabiliyeti iyi olan bir hoca.tebrik ederim.konuyu anladım,çok saolsun.fakat bu konunun sadece bu kadar mı soru çeşidi var;onu çözemedim...bu kadar varsa da iyice anladım....haftaya pazar ygs ye giricem ve ben bu konuyu dershanede 3 kez anlattırmama rağmen bugün anladım.tekrar teşekkürler.matematikle kalınnn

    YanıtlaSil
  7. dershanede 3 kez anlattırmama rağmen bugün(ygs ye 10 gün kala) anladım.tekrar teşekkürler,,,matematikle kalın...

    YanıtlaSil
  8. gerçekten sorular ve anlatım tarzı süper .. ne basit ne de çok zor tek kelime ..
    ağzınıza ve yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzel bir çalışma hocam ellerinize emeklerinize sağlık cok iyi anladım sonunda:)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim hocam.emeğinize sağlık.çözemediğim soruyu yardımlarınızla çözdüm

    YanıtlaSil
  11. hocam yani ne diyebilirim ki süper olmuşşş:)

    YanıtlaSil
  12. (EFENİM ELLERİN DERT GÖRMESİN)

    YanıtlaSil
  13. gsll anlatmıs ben bısey anlamadım o baska

    YanıtlaSil
  14. bundan daha iyi bir anlatım olamazdı, çok tşekkürler..

    YanıtlaSil
  15. emeğinize sesinize sağlık hoocam çook güzel olduvalla::))

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler çok güzel anlatmışşınız....

    YanıtlaSil
  17. güzel olmuş tşk ederimm...=)))))

    YanıtlaSil
  18. sırf merakımdan izledim
    çok güzel anlatılmış
    her biri farklı telden çalıyo diyo ya :)ne güldüm
    karışımlar kadar şeker bir anlatım

    YanıtlaSil
  19. gerçekten çok iyi ya vallada anladım:D:D

    YanıtlaSil
  20. cook tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  21. eline koluna başına gözüne kulağına ayağına baldırına topupuna kaşına burnuna öpülesi her yerine sağlık hocam, inci gibi parlıyan bi şey olmuş.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS