Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik eşitsizlik konusu sorulari

Ekol hoca matematik dersleri sitemizden herkese selamlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik grubu hocalarımızdan yaman hoca mızın hazırladığı lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf matematik basit eşitsizlik videolu online soru çözümleri yaprak testleri vidyomuzda aşağıdaki sorularla karşınızdayız. Sizlere ayrıca öss de ve diğer sınavda çıkmış sorular ile ilgili soru çözümleri vidyomuz aşağıdadır.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Eşitsizlik Videolu Konu Anlatımı (Mesut Hoca)
1.Eşitsizlik Videolu Konu Anlatımı (Gökmen Hoca)
1.Eşitsizlik Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)

19 yorum:

  1. off yaaa matematikte büütn konuları anlıuorum ama denemelerde çözemiyorum napcam benn yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel sen bize ben sana nasıl yapacağını anlatırım

      Sil
    2. ikiniz de bize gelin ben anlatırım

      Sil
    3. hepiniz aksama bizdesiniz

      Sil
  2. lütfen biri bana yol göstersinn

    YanıtlaSil
  3. hocam 2.soruda sıralama hatalı oldu galiba -2<2<1 deilde -2<1<2 olmayacakmıydı

    YanıtlaSil
  4. ÇOK TEST ÇÖZMELİSİN TUBA bu sana yardımcı olabilir bende yapamıyodum ama artık yapıyorum

    YanıtlaSil
  5. hocamm:2. soru da dizim hatası var gibi sorunun cevabı c şıkkı deil mi

    YanıtlaSil
  6. 2. sorunun cevabı c şıkkı heralde sıralamada yanlışlık var:s

    YanıtlaSil
  7. Cok sağolun hocam...

    YanıtlaSil
  8. hocam
    sorunun birinde eşitsizlik cetvelını çizerken yanlıs dizdi

    -2 2 1 diye sıraladı
    -2 1 2 diy eolmıyacak mıydı ?

    YanıtlaSil
  9. 2.soruyu yanlış çözdüü -2 1 2 diye tabloyu yapması gerekiyordu..

    YanıtlaSil
  10. çok güzelde ben denemede yapamıyorum

    YanıtlaSil
  11. Ya bırakın hata aramayı siz anladıysanız sorun yok demektir

    YanıtlaSil
  12. elif karakaya(afyon)27 Haziran 2012 12:10

    ya Allah razı olsun hocam sizden .. ve siteyi açan kişiden.. :)

    YanıtlaSil
  13. 6. soruda +3'e çift kat kök dedi ama tanımsız işareti koydu bi yanlışlık yok mu ?

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar 11. soru da ve 6.soruyu yanlış çözüyor

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS