Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih 19.yüzyil islahatlari videolu konu anlatimi

Ekol hoca tarih dersleri ekibimizden herkese merhaba. Şimdi sizlere ekol hoca tarih grubundan pelin hocamızın anlatımlarıyla ilköğretim de sosyal bilgiler ve lise de tarih adı altında işlenen osmanlı devleti ile alakalı 19.yüzyıl(yy) ıslahatları konusu nu videolu bir şekilde anlatacağız. Konuda, vakayı hayriye çeşitli sorunlar mısır boğazlar sorunu gayrimüslimler turancılık türkizm ve birçok konu aşağıdaki vidyodadır.

16 yorum:

  1. pelin hocam çözdüğünüz testler hangi kitaptan acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Allah c.c tuttuğunu altın etsin hocam,ama aç kalmadan :)

    YanıtlaSil
  3. Süpersiniz, çok teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzell

    YanıtlaSil
  5. 91 aldım sayenızde

    YanıtlaSil
  6. çok ii ya ne dershane ne de okul hocam bu kadar zevkli ve anlaşılır anlatmıyor gerçekten çok yardımcı oluyorsunuz çook teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  7. YANİ BENKİ TARİHTEN NEFRET EDEN SİZDEN ANLIYORUM TARİH DERSİ ZEVKLI HALE GELDI ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  8. SÜPERsiniz hocam ya ancak tarşh bu kadar güzel ve zevkli anlatılır teşekkür edarim sagolun

    YanıtlaSil
  9. ya tmm güzel olmasına güzelde çok hızlı anlatıyosunuz

    YanıtlaSil
  10. hoca durmadan dudağını yalıyo dikkatim dağılıyor gencler !!!

    YanıtlaSil
  11. pelin hocam jest ve mimiklerinizle gerçekten zevkli bir ders görmemi sağladınız çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  12. Hocam çok saolun çok güzel anlatıyorsunuz :D sperr anladımm vallaahaa :D

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkürler :) şahanesiniz !

    YanıtlaSil
  14. hocam siz süpersiniz de bizim okuldaki hoca biraz çatlak galiba

    YanıtlaSil
  15. hocam harbi süpersiniz tarihten nefret eden ben sizin bu anlatımınızla sevdim valla :D Allah razı olsun :D:D ♥

    YanıtlaSil
  16. Allah razı olsun hocam harikasınız ya

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS