Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Psikoloji güdülenme savunma heyecan konusu

Ekol hoca psikoloji dersleri nden merhaba arkadaşlar. Ben ekol hoca felsefe - sosyoloji - psikoloji ekibinden funda keser hocanız. Şimdi sizlere psikoloji dersi güdülenme savunma heyecan konusu anlatımı nı yapacağım. Organizmada herhangi bir gereksinim yani ihtiyaç vardır. Bu ihtiyacı giderme konusu nda bir dürtü oluşur. Dürtü güdü tanımı nedir dersimize bunlarla başlayalım.

5 yorum:

  1. hoca muhteşem : ) eline agzına sağlık

    YanıtlaSil
  2. anlatım başarısız...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel anlatmış bence haksızlık etmeyin..hoca kendini parçalıyo daha ne yapsın anlatımı hem güzel hem de sıkmamak için olabildiğince mizah katarak anlatmış..hele mantık dersi anlatımı mükemmel birçok kişiden anlamadığım şeyleri bu videolarla anladım..çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. tesekkür ederım vizem vardı cok yardımcı oldunuz. ağzınıza sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim anlatım çok güzel çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS