Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik kombinasyon konusu soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca lise 2 10.sınıf matematik kombinasyon konusu soru çözümleri test kitapları ve yaprak testleri nden hazırladığımız aşağıdaki vidyoda paylaşımlarda bulunacağız. Kombinasyon konusu çıkmış sorular ilgili soru çözümleri ve ekol hoca ekibinden nejdet kirpi hocamızın özel soruları aşağıdaki vidyoda.

16 yorum:

  1. ya çok teşekkürler o üçgenli soruları yapamıyodum sizin sayenizde artık yapıyorum çok sevindim .ALLAH ne muradınız varsa versin

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim jaa perfect

    YanıtlaSil
  3. pardon ben soru istemiştim konu anlatımı değil

    YanıtlaSil
  4. bunu yapandan Allah razı olsun yanı hıc anlamadıgım konuyu anladım dıyebılırım hocam elınıze agzınıza sağlık cok tesekkur edıyorum sıze:) bu arada sondakı kib yazısından kirpi yazmanız cok hosuma gitti saolun:)

    YanıtlaSil
  5. güzelmişşşşş...

    YanıtlaSil
  6. çok güsell anlatıo

    YanıtlaSil
  7. matamatik sınavı için çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  8. performansım için çok ii di teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  9. yha performas ödevine 10 sorunuzu aldım hocam helal edın teşekkurler:))

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE AĞZINIZA SAĞLIK

    YanıtlaSil
  11. ebenize vereyim sizin pezolarrrrr

    YanıtlaSil
  12. lütfen küfür yazmıyoruz arkadaşlar n. kirpi yine her zaman ki gibi döktürmüş söze gerek yok yukarıda ki adsız bidaha küfür edeceğinde adınıda yazmayı unutma bu arada kötü söz de sahibinindir bunu hiççççççççççç unutma ............................

    YanıtlaSil
  13. hocam ellerinize sağlık çok güzel olmuş sitenizede üyeyin zaten hep harikasınız alah sizden ve bütün eğitim sitelerinden razı olsunnnnnnn aminnnnnnnnnn...................

    YanıtlaSil
  14. sbs ye göre biraz zor değil mi sorular.......

    YanıtlaSil
  15. güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS