Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik grafik bilgisi yaprak testi

matematik grafik bilgisi testleri6. 7. 8.sınıf matematik grafik bilgisiEkol hoca ilköğretim sbs 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf öğrencilerimize yönelik hazırladığımız ekol hoca grubu testler bölümümüzdesiniz. Şimdi sizlere yandaki resimlerde ilköğretim altıncı yedinci sekizinci sınıf öğrencileri matematik grafik bilgisi konusu ile ilgili yaprak testleri ve altlarında test çözümleri ni sunuyoruz.

1 yorum:

  1. ben çözemedim çünkü çok küçüklerdi arkadaşlar aranızda çözebilen varmı

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS