Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif matematik çarpanlara ayirma aliştirmalari

Ekol hoca matematik dersleri nden selamlar ve saygılar sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik ekibimizden ahmet hocamızın sizlere özel ücretsiz ve üyeliksiz hazırlamış olduğu çarpanlara ayırma konusu videolu online soru çözümleri alıştırmaları ve çeşitli kaynak ve denemelerden alınmış sorular ile aşağıdaki vidyoda karşınızdayız.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Çarpanlara Ayırma Videolu Konu Anlatımı
1-A.Çarpanlara Ayırma Yazılı Konu Anlatımı
2.
Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Lisan Hoca)
3.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Nejdet Hoca)
4.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Mehmet Hoca)
5.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (1) (Tekin Hoca)
6.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (2) (Tekin Hoca)
7.Çarpanlara Ayırma Yaprak Testi (Togay Hoca)

22 yorum:

  1. yoook gayet güsel

    YanıtlaSil
  2. sağolasın hocam :)

    YanıtlaSil
  3. eywallah babasultan

    YanıtlaSil
  4. eh işte fena deil yinede saolun :))

    YanıtlaSil
  5. hiç güzel değil..:)

    YanıtlaSil
  6. Harikaydı çok sağolun.Allah razı olsun sınavıma çalıştım.

    YanıtlaSil
  7. cuma sınavı olan varmı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu cuma çarpanlara ayrırmadan sınavım var hiç bişey bilmiyom

      Sil
    2. ya pazartesi yazılım var ama ben bu konuda bir şey bilmiyorum

      Sil
  8. beğendim.bi şeyler anladım.Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  9. anlatımı açık değil fazla bir şey anlamadım...

    YanıtlaSil
  10. cok zor bunlar yhaaa....

    YanıtlaSil
  11. çok güzel anlatılıyor tekin hocaya teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrıca yaman hocayada teşekkürler

      Sil
  12. çok açıklayıcıydı teşekkürler hacam :D

    YanıtlaSil
  13. adamlar king yaaaaa

    YanıtlaSil
  14. bugün benim doğumgünüm arkadaşlar herkesi çok seviyorum..(aşkımm sametim seni çokkk seviyorum)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS