Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ilköğretim Lise Ingilizce Konulari Soru Çözümleri

Bedava İngilizce ÖğrenmekEkol hoca ilköğretim ortabir 6.sınıf sbs ingilizce ortaiki 7.sınıf sbs ingilizce ortason 8.sınıf sbs ingilizce ve lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf ingilizce dersleri konu anlatımları soru çözümleri ni ayrıca yeni sisteme göre 2010 yds (yabancı dil sınavı) ve kpds gibi çeşitli yabancı dil ile alakalı sınavlara hazırlayan siz vatandaşlarımıza bedava online ingilizce öğrenmek amacıyla açtığımız kategorimize hoş geldiniz. Aşağıdaki ekol hoca ingilizce kategorimizde sıralama yoluyla çeşitli konu anlatımları ve alıştırmaları sıraladık. Ayrıca ilköğretim ingilizce kitabı spot on six spot on seven spot on eight gibi kitapları ndaki alıştırma boşluk doldurmaları da sizler için çözüyoruz inşallah çözmeye devam edeceğiz ve listemizde yine bunları da yayınlıyoruz. Listemize yeni vidyolar eklendikce güncellenecektir.
  Sitemizde videolarıyla emeği geçen Özkan Çelen hocamıza, Nihat hocamıza ve diğer hocalarımıza bir teşekkürü borç biliriz.

-##İNGİLİZCE KONULARI - SORULARI##-
Bu bölüm ilköğretim 6.sınıf tan 8.sınıfa lise 1 den lise 4e ve kpds yds gibi sınava girecek arkadaşlara ortak hitap edecek şekilde düzenlenmiştir.

Tüm İngilizce Konuları - Sbs, Yds, Kpds [KONU ANLATIMLARI]

1.General Grammers and Tenses Videolu Konu Anlatımı
2.Future Tenses and Causatives Videolu Konu Anlatımı
3.Passive Active and Passive Infinitive Videolu Konu Anlatımı
4.Participles Videolu Konu Anlatımı
5.Gerund and Ifnitives Videolu Konu Anlatımı
6.Wish Clauses Videolu Konu Anlatımı
7.Adjective Complements Videolu Konu Anlatımı
8.Countables and Uncountables Videolu Konu Anlatımı
9.Noun Clauses Videolu Konu Anlatımı
10.Stuructures Videolu Konu Anlatımı
11.Articles and No Articles Videolu Konu Anlatımı
12.Modals Videolu Konu Anlatımı
13.State Verbs Videolu Konu Anlatımı
14.Comparatives and Superlatives Videolu Konu Anlatımı
15.If Clause Videolu Konu Anlatımı
16.Complete The Sentences Videolu Konu Anlatımı
17.Translation Rules Videolu Konu Anlatımı
18.General Reading Videolu Konu Anlatımı
19.Find The Different Sentences Videolu Konu Anlatımı
20.Dialogues and Situations Videolu Konu Anlatımı
21.Am Is Are Videolu Konu Anlatımı
22.Past Perfect Tense Videolu Konu Anlatımı
23.Past Perfect Continuous Tense Videolu Konu Anlatımı
24.Future Tense Videolu Konu Anlatımı
25.Future Continuous Tense Videolu Konu Anlatımı
26.Future Tense Be Going To Kalibi Videolu Konu Anlatımı
27.Future Perfect Tense Videolu Konu Anlatımı
28.Simple Present Tense Videolu Konu Anlatımı (Özkan Hoca)
28.Simple Present Tense Videolu Konu Anlatımı (Nihat Hoca)
28.Simple Present Tense Positive Videolu Konu Anlatımı
29.Simple Present Tense Yes No Questions Videolu Konu Anlatımı
30.Simple Present Tense Adverbs of Frequency Videolu Konu Anlatımı
31.Present Continuous Tense Videolu Konu Anlatımı
32.Conjuctions Videolu Konu Anlatımı
33.Irregular Verbs Videolu Konu Anlatımı (1)
33.Irregular Verbs Videolu Konu Anlatımı (2)

7.Sınıf İngilizce Kitabı (My English Seven)

My English Seven Sayfa 2 'deki Alıştırmaların Çözümleri

8.Sınıf İngilizce Kitabı (Spot On Eight)

Spot On Eight Sayfa 1-10 'deki Alıştırmaların Çözümleri

Spot On Eight Sayfa 34 'deki Alıştırmaların Çözümleri
Spot On Eight Sayfa 44 'deki Alıştırmaların Çözümleri
Spot On Eight Sayfa 45 'deki Alıştırmaların Çözümleri
Spot On Eight Sayfa 46 'deki Alıştırmaların Çözümleri

Ekstralar [SORU ÇÖZÜMLERİ]1.8.Sınıf Sbs 2009 İngilizce Testi Çözümleri
2.7.Sınıf Sbs 2009 İngilizce Testi Çözümleri

101 yorum:

  1. hocam niçin my english 7 sınıf devamı yok

    YanıtlaSil
  2. Nurullah hocamıza 7.sınıf my english kitabı ile ilgili istekleri bahsettik, hocamız şuan hazırlamaya devam ediyor.

    YanıtlaSil
  3. hocam çok iyisiniz allah sizden binlerce razı olsun nurullah hocamada çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. hocam niye yayınlanmıyor ne güzel buradan ders çalışıyorduk

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar, ingilizce hocalarımızdan Nurullah hocamıza ilettik ; ancak o da başka düzensiz fiiller videoları serisi hazırladı sıra ile onları yayınlıyoruz şuanda. Bu yüzden kitaptaki alıştırmalara daha geçemedi. Geçince onu da yayınlayacağız inşallah.

    YanıtlaSil
  6. bence o türkü felan olmasaydı daha iyi olurdu yinede anlatım için teşekküğrler keşke her konuda böyle düzenli videolar çekilebilse benim matematiğim biraz kötü o yüzden matematikten hala çok korkuyorum pazartesi yazılı var bakalım nolcak dua edin bana

    YanıtlaSil
  7. inşallah en kısa zamanda geçer

    YanıtlaSil
  8. hocam şuan my english seven sayfa 22 deyiz niye hala yayınlanmıyor

    YanıtlaSil
  9. 8 sınıf ne güzel yayınlanmış

    YanıtlaSil
  10. my english 7 buradan çok iyi anlıyorum bir türlü devamı gelmedi

    YanıtlaSil
  11. yds de çıkan bazı konular yok burda conjuctıonslar eksık relatıve clauselar yok bunun gbı bazı konular eksik olsa daha güsel olabılırdı cok gusel anlatıoyr hocamız tesekkur ederızz ama dedıgım gbı konular eksık olmsa daha ıyı olabılırdı

    YanıtlaSil
  12. bütün sayfaları yapsanızda konuları sizin sayenizde daha iyi anlıyorum

    YanıtlaSil
  13. Hocam ingilizce bölümünü 9. sınıf diyede ayırır mısınız?

    YanıtlaSil
  14. hcam 9. snıf olarakda yapsanız..?? anadolu lisesideyim ben ve haftada 10 saat ingilizce görüyoruz..ingilizce kredi açısından çok önemli 118 i anca ingilizceyi 5 yaparak tamamlayabiliyorsun "will" falan bu konularıda koysanız? sonra he his we us başıkları aklıma gelmiyor..

    YanıtlaSil
  15. ya bn bunlardn bişe anlamyrm futçer taym blmem ne bunlarn türkçe anlamlarnı yazabilirsiniz miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???
    offfff..!!

    YanıtlaSil
  16. bazılarnda yazıo ama yeterli deil

    YanıtlaSil
  17. yaa benbunları anlamıyotum türkçe olsa aradığımı bulurum yaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  18. cok guzel anlatıyosunuz yds de cıkacak tum konuları yuklersenız cok sevınırım cok tesekkur ederım emegı gecen herkese ve ogretmenlerımıze:D

    YanıtlaSil
  19. 9 da isteriiiiiiiiiiiz. :D

    YanıtlaSil
  20. ßn ingilizce anlamıyorum nie aceßa

    YanıtlaSil
  21. hocam reported spreech 1 ve 2. konuların anlatımını bulamadım yoksa eğer hazırlar mısınız rica etsem(indirect)

    YanıtlaSil
  22. yha bişi dicem ben relative clauseyi aradım bulamadım başlıklarda neyin ne olduğunu karıştırıyorum lütfen orayıda eksik etmeyi unutmayın :D :D

    YanıtlaSil
  23. hocam 9.sınf anlatımı koyarmısınız c ok güzel anladıyorsunuz bizde yardım almak isdiyoruz

    YanıtlaSil
  24. eet coook guzel anlatiyonuz bide ornekler koyarsaniz yazilida cikacak soru tipleri falan cok guzel olurrr tesekurler herkese....

    YanıtlaSil
  25. iyi güzelde benm istediğim şey bulunamıyor

    YanıtlaSil
  26. saçmalamayın lannnnnn hiç istediğimiz konular yok mu???

    YanıtlaSil
  27. herkese teşşkrler çok gzl olmuş ellrinze sağlık

    YanıtlaSil
  28. hiç güzel birşey degil

    YanıtlaSil
  29. ÇOOOK KONU EKSİK!!! TAMAMLANIRSA SEVİNİRİZ.

    YanıtlaSil
  30. hocam çok iyisiniz yardımlarınız için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  31. igilizcenin temeli kaçınca 6-7 anlıyamıyoruz lütfen 4-5. sınıfları anlatırmısınız şimdiden teşekkürler 5-g sınıfı öğrencileri

    YanıtlaSil
  32. ilgilenirseniz çok mutlu olacagız lütfeeen 5-g sımıfı

    YanıtlaSil
  33. hocam 10.sınıf müfredatında hangi konular var?

    YanıtlaSil
  34. tank you very much

    YanıtlaSil
  35. Ekol hoca niye lan diosun ?

    YanıtlaSil
  36. çok kötüüüüüüüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil
  37. melisa onu o yazmamış onun nickini almış bir şahıs tarafından yetkili kişinin adı mavi ile yazılıyor yani ayırt edici bir özellik:)Son yorumlarda görünce cevap yazıyım dedim....

    YanıtlaSil
  38. bugün sınavım var ortalama yükseltme ve açıkcası hiç ders çalışmadım ve şimdi çalışmaya karar verdim bu siteyi biliyordum ve girip hiç bişe bilmesem bile videolardan izleyerek belki yazılıda bişeler yapabilirim umuduyla konu anlatımlı videoları izliyecem inş az da olsa yararı olur. sınavım 9 da ve 2 saatim var 2 saat izleyecegim yazılımın nasıl geçtiginide belirtecem bakalım artık hayırlısı

    YanıtlaSil
  39. Ben Nurullah Hoca,
    Derslerimi izinsiz olarak yayınlıyorsunuz.
    Ben sizi ne bir defa gördüm ne de bir defa sizinle konuştum kendi kafanıza göre benimle konuşuyormuşsunuz ve ben sizinle çalışan biriymişim gibi yazıyorsunuz. Adam gibi en azından irtibata geçip rica da edemediniz sanırım. Kaldı ki hazırlayacağım derslerin sırasını da sizinle bahsettiğiniz hayal mahsulü görüşmelere göre yapmıyorum. Sitenizde artık derslerimin paylaşılmasını istemiyorum.

    YanıtlaSil
  40. 9.sınıf ingilizce konularını bilen varsa yazabilir mi lütfen__??

    YanıtlaSil
  41. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  42. lütfen 9. sınıf konularınıda yayınlayın

    YanıtlaSil
  43. lütfen reported speech konusunu da eklerseniz çok sevinicem.

    YanıtlaSil
  44. GİZEM KARAKAŞ14 Ekim 2010 06:51

    OFFFFF KAÇ SAATD,İR İNGİLİZCE KİTABI CEWAOLARINI ARIYORM BULAMADM LUT5FEN YARDM EDİN

    YanıtlaSil
  45. 12.SINIF İNGİLİZCE KİTABI CEVAPLARINI İSTİYORMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  46. 9. sınıf konuları veeeeeeeeriiiiiiiiiin ltfffffffnnnnnn

    YanıtlaSil
  47. Emegi Geçen Herkeze Teşekkürler... Sağolun

    YanıtlaSil
  48. elinize sağlık sağolun...

    YanıtlaSil
  49. çokk güzel,çok yardımcı oldunuz sağolunnn:)

    YanıtlaSil
  50. bence hatim olmaz ama 9.sınıf konularınıda koysalar iyi olur.çünkü ben çalışacak konu bulamıyorum....

    YanıtlaSil
  51. bana canlı kanlı biri gerek

    YanıtlaSil
  52. bu site çok güzelmişşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  53. arkadaşlar şimdikı zamanla ılgılı metın varsa yaın yawwwww

    YanıtlaSil
  54. diğer zamanlar yok mu

    YanıtlaSil
  55. amq.... HiiHii''

    YanıtlaSil
  56. hepsini beğendim süper anlatımm var teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  57. sınıf öğretmenimizden iyi anlattığınız kesinn saolunn süper...:):):)

    YanıtlaSil
  58. süperrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  59. süper bi yer ya

    YanıtlaSil
  60. altıncı sınıf yooookkk!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  61. iğrenç lan neyi güzel mallar

    YanıtlaSil
  62. bence güzel anlatılmış. dilinize ve emeğnize sağlık.thank you

    YanıtlaSil
  63. Hocam 8. Sınıf Sayfa 46 var 47 ve devamı yokmu:)

    YanıtlaSil
  64. EKOL HOCA lütfen 9. sınıf konularını biyerde toplayıp koyarmısın sınava çalışcam yarın sınavım war bi bulamadım awlla ya :d

    YanıtlaSil
  65. 9. sınıf konuları yok lütfen özellikle student book la ilgili sorular çözün hocan

    YanıtlaSil
  66. NO I DONT SİX CLASS

    YanıtlaSil
  67. YES I DO SEVEN CLASS
    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRR OOOOO YESSS

    YanıtlaSil
  68. 6. sınıf yokmu ya

    YanıtlaSil
  69. 9.sınıf konularııııııı plsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    YanıtlaSil
  70. adminnnnnnnn 9.sınıf konularına el attt

    YanıtlaSil
  71. 9.sınıf konuları da olsa iyi olmaz mı hocam ?

    YanıtlaSil
  72. Videolar kontrol edilmiştir.

    YanıtlaSil
  73. ben 10.sınıfım ingilizcem cok guzel ama konusabilmek amaclı grammerlerimi gelistiyorum suan rica etsem 10.sınıf konuları ve 10.sınıf olarakda ayırırsanız cunku okulda zamanımız cok dar 2 saat konusmak amaclı genis genis anlatamıyoruz eğer isteğimiz olursa seviniriz

    YanıtlaSil
  74. bugün ingilizce yazılım var. umarım BEŞ alırım

    YanıtlaSil
  75. saatiniz yanlış mı??? saat şu an 07:02 degil mi?

    YanıtlaSil
  76. süper harika tşk. zamanları sayenizde çok iyi anladım bravo

    YanıtlaSil
  77. Use to konuları yok mu acaba ?

    YanıtlaSil
  78. 11 sınıf KonuLarıı :(

    YanıtlaSil
  79. ya 9. sınıf olarak ayırırsanız çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  80. Bazı konular eksik 9 . sınıf olarak ama yinede çok güzel anlatımlar yani öğreniyorum ve anlıyorum int. güzel kullanmanın yolarından bitanesi'' çoook tşk'' gerçekten bu site tam anlamıyıla mükkemmel bence . sadece bi kaç ders ve konu ve tabi sınıfta tamamlanırsa yani site 'tadından yenmez' :)

    YanıtlaSil
  81. ve tekrar tekrar LÜTFEN 9 sınıf KONUSUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!! MESELA
    sımple past
    past sımple ( to be)
    vb konular çooook acil ve tabi sımple present tense in alot of , much many, a lot of a little , a few(hocamız hamile 4. çüşşş bencede) yani hoca derse girmedi girmeyince kaldı e o kalırsa bende sınıfta kalırım olmaz yani ADMİN , EKOL HOCA sadece hoca HADİ 9 .SINIFIN BÜTÜN KONULARRRIIII!!! lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlara yalvarcagına hocana yalvarr....

      Sil
  82. infinitive and gerunds konusunuda koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  83. relative clause konusunu ekler misiniz

    YanıtlaSil
  84. 9.sınıf olsa iyi olur ??

    YanıtlaSil
  85. ya şu konuları sınıf sınıf ayırırsak daha güzel olur

    YanıtlaSil
  86. Emeğinize elinize sağlık.

    Çok iyi hazırlamışsınız tebrik ederim.
    Anlamadığım konuyu öğrendim hocalarımıza ayriyeten teşekkür ediyorum iletirsiniz inşallah.

    devamını diliyorum. İyi günler

    YanıtlaSil
  87. 9. sınıf ingilizce yokmu yaa acil lan

    YanıtlaSil
  88. Gerçekten emeğinize sağlık. Bu kadar güzel bir kaynak yok gerçekten.

    YanıtlaSil
  89. merhaba hocam bn açıktn lise ögrencisiyim bn fazla ingilizce bilmiyodum sayenizde ögrendim sag olun

    YanıtlaSil
  90. hocam videolar açılmıyor

    YanıtlaSil
  91. hocam keşke geçmiş zaman ve when while da koysaydınız

    YanıtlaSil
  92. hocam konuları ck güzel anlatıyosnz yardımlarınız ıçın tşkkür,

    YanıtlaSil
  93. hocam 9.sınıf inglzce düzenli ve düzensiz fiiller videosu varsa yayınlar mısınız.ltfen

    YanıtlaSil
  94. hocam sizden anladıgım kadar hiç bir kimseden anlamadım.bence sonuna test aktivitesi olsun kendi derecemizi görelim. saygılar.... MİRA :) : ) :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS