Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Assive Active and Passive Infinitive Video

Ekol hoca ingilizce dersleri bölümümüze hoşgeldiniz. İngilizce assive active and passive infinitive yani aktif ve pasif mastar manasına gelir. Bu konuda Passive Voice aklımıza gelmektedir yani edilgen çatı manasına gelir. Artık objelere önem verdiğimiz cümlelerde be + V3 ü kullanırız. Bedava ingilizce anlatımı vidyomuzda bunu detaylı olarak işlemeye başlayalım.

83 yorum:

  1. hangisi daha çok çıkar bu kelimelerin sınavlarda...

    YanıtlaSil
  2. güzelde ama cok konu var yazılıda hangileri cıkar cok karısık uff ya

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatmışsınız hocam ama reported speech konusu yok.aradım ama bulamadım.acil yardımcı olur musunuz yarın sınavımız var da.şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  4. ya süpersiniz ya bn böyle güzel bir ders anlatımı görmedim:)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  6. kaç yılldır su ingilizcenin içindeydim artık anlamdıgımı düşünmeye baslamıştım kii.. sayenizdee o düşünceden eser kalmadıı ingilizce cok kolayıma geliyo:))))))thank youu

    YanıtlaSil
  7. ben 8. sınıfa gideom ama bunları 6. sınıftandır görüoz pzt günü sınavımvar öok saolun passive voice kolay gelo bana (bide was/were/v3) umarım bunları yaparsınız :) başarılar

    YanıtlaSil
  8. süper bir ders anlatımı fakat ben nerde ne yi kullanacağımı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  9. gerçekten bu bayan hoca süper anlatıyor.allah ondan bin kez razı olsun(this lady really super teacher tells.)imim taha caymaz facedeki adımda taha caymaz

    YanıtlaSil
  10. harikasın hocam çok güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  11. ya 3 senedir öğrenemiodum şu konuyu varya şimdi çaktım brz saolun =))

    YanıtlaSil
  12. daha dinlemedim ama bu yorumlardan sonra şimdiden anlamaya basladım bile:D

    YanıtlaSil
  13. yha çok güzel anlatmışşsınız tamam ellerinize sağlık ama daha fazla örnek olsa ve örnekler daha çeşitli olsa daha ii our ama nankörlük etmiyim güzel anlatım hocamın ağzına sağık:D

    YanıtlaSil
  14. bu ses tonundan sonra bir anda ingilizceden soğudum nasıl bir bağırma isteğiyle anlatıyorsa insan zor durumda olmasa izlemez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn iğrenç direk kapadım.

      Sil
    2. ahahahah aynen kafam kaldırmadı bende kapadım

      Sil
  15. çok teşekür edriz çok güzel anlatılmış.:)

    YanıtlaSil
  16. Hocam ağzınıza emeğinize sağlık vallahi benim ingilizce öğretmenim doğrudürüst anlatamıyo ingilizceyi sayenizde öğreniyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. gercekten cok guzel anlatılmıs hocam cok saolun keske bızım hocamız olsaydınız:Dbızım hocamızda iş yok vala cok zor sanmıstım ama cokta kolay bır konuymus sızın sayenızde anladım yarın sınavım var dua edın arkadaslar:D

    YanıtlaSil
  18. durun daha dinlemedim dinleyip yorum yaparım

    YanıtlaSil
  19. konu anlatan öğretmeni tebrik ediyorum.. konuşma stili ve ses tonu harika bizim hocadan daha güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  20. GerçekTen Çok GüzeL AnLatım...! TşkLer Sayenizde Passive Leri anLamıştım OLdum Thanks Ama Bize Hocamız Past Continousun passive halini anlatmadı ? :)) Thanks

    YanıtlaSil
  21. hocam valla azınıza sağlık azınız dert gormesin eyvallah:):):):):)

    YanıtlaSil
  22. ben merve valla sayenizde ingilizceyi sevmeye başladım çok saolun tenkyou:):):)

    YanıtlaSil
  23. sesiniz çok garip cırtlak ...xD...

    YanıtlaSil
  24. muhteşem anlatıyo bu hoca allah razı olsn

    YanıtlaSil
  25. ağzına sağlık cok güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  26. super yaa :D cok begendım ama reported speech yok :S

    YanıtlaSil
  27. çooooook güzeldi saolun

    YanıtlaSil
  28. allah razı olsun sayenızde sınıfı gecıcem

    YanıtlaSil
  29. çok güzel anlatmışsınız gerçekten...

    YanıtlaSil
  30. beğenmeyen izlemesin bence gelip burda boş boşta konuşmasın :) kadın ne güzel anlatmış yayınlamış daha ne istiyonuz ! ders dinlemeye niyetiniz yok kadının sesi dikkatinizi dağıtıyo . ders dinlemeye niyetli olsanız kadının sesi hiç etkilemez bile üstelik dediğiniz kadar da kötü değil . Ayrıca çok güzel anlatıyo yiğidi öldürün hakkını yemeyin .

    YanıtlaSil
  31. HARİKA BİR ANLATIM..BAYILDIM.. BENİM İNGİLİZCEM ÇOK KÖTÜ...BUNU İZLEDİM KONUYU ÖĞRENDİM.. ÇOK SAĞOLUN HOCAM..

    YanıtlaSil
  32. Bence süper bir anlatım helal olsun hocaya :D

    YanıtlaSil
  33. allah razı olsun.. ağzınıza, emeklerinize sağlık çok iyi bir site..

    YanıtlaSil
  34. COK İİ ANLATTINIZ HOCAM BU KONUYU ANLADIMDA İNGİKLİZCE NİE VAR ONU ANLAYAMDIM GİTTİ

    YanıtlaSil
  35. ben bu kadar güzel anlatan hoca görmedim. Allah razı olsun. siz bize çok yardımcı oldunuz hocam Allah'ta sizin yardımcınız olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  36. ses çıkmıoorrr :S

    YanıtlaSil
  37. bncde beqnmynler bahane üretmk yerne çalşmda gönlüm yok desn

    YanıtlaSil
  38. bennn de bu kdr güzel anlatan bi hoca görmedimm süper anlatmışşş ;) cok saolun hocammm

    YanıtlaSil
  39. Defter tutmadığım haLde ing. hep iyi oLmuştur iLk okuLdaki gibi farkı yok :D:D

    YanıtlaSil
  40. emeğinize sağlık, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  41. ya fıs bu resmen gerızekalıca anlatmıs

    YanıtlaSil
  42. iniglizceden ilk sınvaım 62 idi dinledim bunu ve 93 aldım saolun hocam kimsede bişi demesin hocaya

    YanıtlaSil
  43. yürü be süper anlatamıyor xD

    YanıtlaSil
  44. yalnız ögrencilerde formalite gösteriolar dikkat edin bütün videoda aynı kıyafet giymişlerr :D bizimi keklionuz ya

    YanıtlaSil
  45. çok teşekkürler,hocamız çok iyi anlatmış..

    YanıtlaSil
  46. emeği geçen hocaya çok teşşkr ederim. çok güzel anlatmiş 2 gün sonra final sınawım war we çok yardımcı oldu. :))

    YanıtlaSil
  47. hocam çok güzel anlatdınız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  48. Harika anlatım be <3

    YanıtlaSil
  49. süper bizim okuldaki zero

    YanıtlaSil
  50. emekler için çok teşekkürler ellerinize sağlık hocam :)

    YanıtlaSil
  51. kim ne derse desin hoca çok güzel anlatmış sizin sayenizde konuyu anladım resmen ingilizceden soğumuştum sizin sayenizde sevmeye başladım

    YanıtlaSil
  52. çok güzel anlatım dı beyenmeyende otursun kendi çalışsın çok güzeldi gerçekten çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. 2 yıllık hocamın anlatamadıgını 50 dakkada orendim :)) tesekkurler....

    YanıtlaSil
  54. yaa o kameramanı öldüresim geldi ne biçim çekmis yaziyi okuyana kadar canımı dişime taktım bence o kameramanı kovmalisiniz ... hocam size gelince iyi güzel anlatıyorsunuz ama bizim hocamizin anlattigiyla karsilastirinca siz daha cok ayrıntıya kacmişiniş sadelestirin yahu adim berrin batmanliyim by by

    YanıtlaSil
  55. Gerçekten çok güzel anlattınız hocam ... Çok tskkr ederim.

    YanıtlaSil
  56. merhaba ben bir yanlislik gordum Hocam.i have decided her to promote.bence yanlis.dogrusu i have decided to promote her olmali tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangisi dogru hocam?i have decided her to promote yoksa i have decided to promote her.tesekkurler sayin hocam.leeds'ten

      Sil
  57. muhteşem anlattınız siz öğretmenseniz bizimkiler ne??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadasım lütfen öğretmenlerimize laf etmeyelim . bütün öğretmenler iyi anlatır . lütfen dogru konus !

      Sil
  58. cok iyi anlatıoyor. tesekkurler

    YanıtlaSil
  59. Bağırarak anlatıyo ya başım ağrıdı kısık sesle dinlememe rağmen. Hiç de ayrıntıya girilmemiş çok basit anlatılmış. Bi işime yaramadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ele san çok iyi anlatmış mal seni senin derste gönlün yok anlamazsın tabi

      Sil
  60. manyak iyi anlatmış

    YanıtlaSil
  61. gerçekten emeğinize sağlık
    öğretmen sınıfta anlatmıştı hiç bir şey anlamamıştım ALLAH sizden razı olsun
    teşekkürler...
    :)

    YanıtlaSil
  62. yabancı dil bölümü okuyorum artık hocamz yüzünden bölüm değiştircek duruma gelmiştim sizi dinledikten snra bu bölümde okumaya devam ediceğimin kararını verdim :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  63. valla o kadar yardım istedim bu konunun bana anlatılması için hiç kimse yardım etmedi allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  64. güzel anlatıyor ama biraz yavaş anlatıyor

    YanıtlaSil
  65. çok beğendim hele kelime telaffuzlarına bayıldımmmmmm ağzınıza sağlık ^^

    YanıtlaSil
  66. hocam çok teşekkür ederim ya önemli yerleride vurgulayarak anlatıyor harika allah razı olsun valla millet para verip ders alıyor ben bu hoca sayesinde bu konuyu çok iyi kavradığıma eminim hatta istiyenlere parasız evine gelip anlatabilirim :D ŞAKA Şaka :)

    YanıtlaSil
  67. popülerlik burada gezinmek yeyoo

    YanıtlaSil
  68. Bu konu ancak bu kadar iyi anlatılabilir.Hocam ağzına sağlık:)

    YanıtlaSil
  69. yorumumu yarınki yazılıdan sonraya saklıyorummm...

    YanıtlaSil
  70. çok güzel anlattınız hocam sağolun

    YanıtlaSil
  71. ya bi de açılsaydı... salı günü sınavım var bütün 10. sınıflarla ortak olacakmış ama ben daha çalışamadım açılmıyor hata diyor :( hocam yorumları okudum eminim iyi anlatmışsınızdır ellerinize sağlık kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
  72. teşekkürler hoca çok güzel anlattın

    YanıtlaSil
  73. Yabancı Dil son sınıf olmama rağmen 3yıldır bu siteden yararlanıyorum. Emeğinize sağlık hocam çok iyisiniz :)
    *Arkadaşlar bağırması önemli değil anlıyor musunuz? anlamıyor musunuz önemli olan o?
    ayrıca daha iyi biliyorsanız sizi alalım kürsüye buyrun anlatın :) biliyorsanız da bu sitede işiniz yok diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  74. ya arkadaş şu hoca hakkında nasıl bağırıyo kötü anlatıyo yeeaa diyosunuz para verdinizde karşılığını mı alamıyosunuz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS