Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Modals Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca ücretsiz online ingilizce dersleri nde beraberiz. Sizlere şimdi lise ingilizce ve yds 2010 soruları ve cevapları nda çok soru çıkartan modal konusu nu anlatmaya çalışacağız. İngilizce dersleri English lessons modals konusu nda modals lar yani yardımcı fiiller tek başlarına bir şey ifade etmezler ancak yanına verb yani fiil herhangi bir aksiyon olay meydana geldiği zaman işlev kazanmaya başlarlar. Am is are was dan farklı olarak da (onlar da yardımcı fiil ama bunlar cümleye mana katabilen yardımcı fiiller yani modals lar dır.)

80 yorum:

  1. ders daha iyi verilebilirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 48 dakkada 371 arkadaşlar rekoru var senin arkadaşını seveyim ben

      Sil
  2. kamera dışında öğrenciler var mı yoksa numara mı yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  3. öğrenciler de pek uslu maşallah

    YanıtlaSil
  4. ogrencilerde massallah bulbul kesılmısler

    YanıtlaSil
  5. güzel anlatılmış....

    YanıtlaSil
  6. hocam adj/adv yokmu ?

    YanıtlaSil
  7. valla bence gayet güzel anlatmış...teşekür ederiz.

    YanıtlaSil
  8. that's really good.. thnk you..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not at all my child not at all ;)

      Sil
  9. daha iyi anlatılabilirdi... Ayrıca sadece tahminler diyerek geçmesi de anlış... perfect modaların detaylandırılması gerekiyor....

    YanıtlaSil
  10. gayet güzel anlatılmış. örneklerin bol olması da çok yararlı.

    YanıtlaSil
  11. bencede cok guzel anlatmıs, bizim okuldakı hocadan hıc anlamıyorum (yelız hocadan... cok kotu anlatıyor ) bu sıte guzel olmus

    YanıtlaSil
  12. ayyy ne gıcık bu yaa çok hızlı konusuyor :S ayrıca çok yüzeysel anlatmış biraz daha derine inmeliydi ki ayrıntıları da öğrenebilelim. çünkü modal denilen konu bu yuzeysel anlatımdan ibaret değil çok daha karışık ve tenselerle çekimlenmiş halde çıkıyor sorularda... ben beğenmedim malesef

    YanıtlaSil
  13. gerçekten mşşşallllllllaah hiç öğrenci konuşmuo soruda sormuolar ne tuhafff:D:D:D

    YanıtlaSil
  14. okey hocaaaaaaaaaaaaaa okeyyy öğrencinin olmaması normal bncede bu okey okey onlarıda kaybetmiş okey diee dieeeD:D:D muhahaha hahaha

    YanıtlaSil
  15. bnce gayet güzel anlatılmış.. tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  16. çok biliyorsanız siz anlatın dinleyelim bence gayet yararlı bir site kıymetini bilene yaralanmak istemiyorsanız bu sizin sorununuz

    YanıtlaSil
  17. EKOL HOCADAN ALLAH RAZI OLSUN TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM ANLATMIŞ.BEĞENMEYEN ARKADŞLARDA ÇOK BİLİYOLARSA KENDİLERİ ANLATSNLAR!!!

    YanıtlaSil
  18. elbette çok yararlı bir site ancak kabul edin her öğretmen aynı anlatamıyor bu arkadaşta kelimeleri yutuyor ve sürekli arkadaşlar ve OK demesi dikkat dağıtıcı!!!
    ayrıca eleştirmenin çok bilmeyle bir ilgisi yok eğer izliyorsam yorum hakkına da sahibimdir.

    YanıtlaSil
  19. o ne bıcım konusma baba dıl ogrencısı olmaktan vazgectımm kı ben dıl ogrencısyımmm

    YanıtlaSil
  20. köööööööööööötüüüüüüüüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil
  21. yarın yazılım var ve aylardır hocamdan anlayamadığım bu konuyu anlamış bulunuyorum. Evet hızlı anlatıyor ama anlamamıza engel bi hız olmadığını düsünüyorum. Herneyse cok tesekkürler .. (.

    YanıtlaSil
  22. yha bnde semdedm yhafss bzm işlediqimmiz konu deildii amqa salunn yinr

    YanıtlaSil
  23. arkadaşzskdjeylaaaarrrrr o nasıl bi arkadaşlar demek yahu? ben nilüfer bostanı istiyorum :))

    YanıtlaSil
  24. hocam iyi güzel anlatıyosunuzda anlatırken sanki tabakhaneye bok yetiştircekmişsiniz gibi anlatıyosunuz bide 80 lik teyzemin orda ne işi var bu saatten sonra ingilizce neyine yaş geçmiş iş bitmiş teyzeme söylüyorum bunlar senin için boş işler git yat evine ders senin neyin ...xD...

    YanıtlaSil
  25. lan bu ne bok gibi anlatım var
    :)

    YanıtlaSil
  26. hoca birz arkadaşlar lafıı fazla kullanıyor and then biraz da hızlı anlatıyor ...ama yined ii bizim hocalardan .......

    YanıtlaSil
  27. amq hocası yaa tipe baqq ıyyy :xxx

    YanıtlaSil
  28. anaaaaa lan bu adamı ben faceden tanıyorum yaaaa ben bile paylaşmıştım bu nasıl hoca diye takdir ettim valla

    YanıtlaSil
  29. ayyy böööööööö çok irenç anlatıyo anlatamıyoo daa dorusuu....

    YanıtlaSil
  30. Allah belay vermiye hocaaa...

    YanıtlaSil
  31. anaaaaa lan bu adamı ben faceden tanıyorum yaaaa ben bile paylaşmıştım bu nasıl hoca diye takdir ettim valla

    YanıtlaSil
  32. hoca birz arkadaşlar lafıı fazla kullanıyor and then biraz da hızlı anlatıyor ...ama yined ii bizim hocalardan .......

    YanıtlaSil
  33. anlatımı güzel olabilir ama modals sadece have to,should ,can,may ,must dan ibaret değil bir sürü kip var ve bu kiplerin birde zamanlarda nasıl kullanıldığına dair bir çalışma hazırlasalar daha yararlı olur diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  34. okkkkkkkkkkeeeeeyyyyyy hhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooccccccccccccccaaaaaaaam ha ha ha ha hhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:))

    YanıtlaSil
  35. bune hoca yaaa anca okey okey diyip duruyor ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  36. tek kelimeyle berbat ben bir dil öğrencisiyim sadece yüzeysel anlatmıs ayrıntılara inmesi lazım yoksa böyle fazla bilgi verici değil bu bilgilerden sadece başlanıç seviyesi ortaokulların işine yarar ama yinede emeğe saygı küfür etmeyin

    YanıtlaSil
  37. Güzeldi anlatımı ama konuşması dediğiniz gibi hızlı ve nereli merak ettim :) Öğrenci var sanırım orda ders anlatırken video işini de halledelim diyerek yapılmış bir ders olmuş bu :D okeeeeyy ardaşlarrr (k yok yuvarlanıyo) :D:D:D

    YanıtlaSil
  38. çok teşekürler bence harikaydı ayrıca bu terbiyesizce yorum yapanları kınıyorum beyenmiyorsan izleme o kadar basit

    YanıtlaSil
  39. çok iyi anlatıyo gerçekten teşekkürler .. Ayrıca (arkadaşlar lafını çok tekrar ediyo yutuyo hatta çiğniyo ) :)

    YanıtlaSil
  40. Ya bişey soracam bu perfect speculationda must have v3 de must yerine shoulda aynen kulnılabilir mi?? Videoda kullnılabilir dedi hoca ama farkı olmalıydı.

    YanıtlaSil
  41. bence gayet başarılı.çok güzel anladım thank you

    YanıtlaSil
  42. okey hocaaaaaaaaaaaaaa okeyyy öğrencinin olmaması normal bncede bu okey okey onlarıda kaybetmiş okey diee dieeeD:D:D muhahaha hahaha

    (Okay okay baydıı kapattım)

    YanıtlaSil
  43. ya bu hocadan başka kimse yok mu hiç güzel anlatımıyo:(

    YanıtlaSil
  44. şimdi izledim bende iyi fena değildi ama okey falan diyor ya gülesim geliyor ya :) allahtan sınıfında değildim...-11 yabancı dil-'ede sevgiler bu aradaa :))) I love youu mikail hocaaaamm :)) hadi görüşürüz millet kendinize iyi bakıınn . :)

    YanıtlaSil
  45. bütün internet sitelerinde ve kitaplarda can have v3 kalıbı yoktur diyor. bu arkadaş mı karıştırdı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salla gitsin kardeş'im :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

      Sil
  46. one beeee mükemmel bi sey bilmiodum hemncecik anladımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm salisesinde yaaa

    YanıtlaSil
  47. acaba ilk defamı ders anlatıo dersiiiii.... cpkta güzel anladım demek ısterdim yalancı olmak ıstemem ..... (ok) (arkadaslar)

    YanıtlaSil
  48. hocam türkçeyi çok hızlı konuşuyorsunuz :) ama yine de güzeldi çookkk sağolunnnn :)

    YanıtlaSil
  49. açılmıyo bu ne ya internet bu mu

    YanıtlaSil
  50. Güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  51. güzel anlatmış(!)

    YanıtlaSil
  52. bnce daha iyi anlatılabilirdi eksikleri var be able to have got to falan yok...!!!!

    YanıtlaSil
  53. ya bu hoca örnek vermeden hızlı anlatıyo sanki bir yere yetişecek.. l am not performance this teacher...!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer sonuna kadar izleseydin görürdün örnek olup olmadığını

      Sil
  54. bnce iiyi anlatıyoo eğer beğenmiyorsanız aradığınızı başka sayfada bulun

    YanıtlaSil
  55. biri şuna arkadaşlar demeyi öğretsin :D

    YanıtlaSil
  56. şu dediğiniz kişi bir öğretmen.Tabiki yorum yapabilirsiniz ama bu terbiyesizlik yapmanız anlamına gelmez.Hocam gayet iyi anlattığınızı düşünüyorum çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  57. hiç güzel anlatamıyor.Ben açıkcası birşey anLamadım.daha iyi anLatabilirdi. :)


    Yine de emeğe saygı duyuyorum.Teşekkürler HOCAM


    :-)

    YanıtlaSil
  58. tell a little slow.If you can understand it better.should have been a little more knowledge of Grammar.I think, teacher, improve yourself a little more.Thank you for everything anyway.More are welcome.take care of yourself :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum your eyes , cünkü very nice , bir kere look at me , ondan sonra forget me , kalbim tik tak for you , çünkü ; I love you <3

      Sil
    2. inbox ... bekliyorum <3

      Sil
    3. birtane'm crazy_ci_34@hotmail.com ekle ordayım <3

      Sil
    4. hazırlaniyim en güzel giysimi girdim bu arada adım aybüke <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
    5. benim adımda enes <3 aybüke
      nerden çıktın sen yaa birtane'm

      Sil
    6. senin çıktığın yerden <3

      Sil
    7. seni oraya şimdi geri sokarım sik :) <3

      Sil
    8. terbiyesiz :) <3

      Sil
  59. senin çıktıgın yerden :)

    YanıtlaSil
  60. ahahah adam öldürdü beni lan. gülmekten konuyu anlamadım.önce türkçe öğretin lan buna :D

    YanıtlaSil
  61. arkadaşlar sew arayannn

    YanıtlaSil
  62. senin anlatışını s^k^m

    YanıtlaSil
  63. bakın bende dil öğrencisiyim adam güzel anlatıyor ayrıca konuşması da gayet anlasılır siz anlayamıyorsunuz ama modalların past time ları olsa ii olur

    YanıtlaSil
  64. daha iğrenç anlatamazdı başmı s*kti ya

    YanıtlaSil
  65. Ben lise 3.sınıf öğrencisiyim. Yabancı dil dersi görüyorum. Anlamadığım tek konu modals'lardı. Gayet de başarılı bir anlatım olmuş teşekkür ediyorum.Lys için müthiş bir pratik oldu.Örneklerin bol olması,kelimelerin basit olmaması da kelime dağarcığı açısından önemliydi. Kısacası çok yararlı buldum.

    YanıtlaSil
  66. bende açılmıyo video neden

    YanıtlaSil
  67. allah askına su yetkililer bu videolara care bulsunlar hiçbiri acılmıyo 5 saatir bekliyorum ne yapmamız gerek yaa

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS