Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Simple Present Tense Yes No Questions Soru Kalibi

Ekol hoca ingilizce dersleri nden herkese selamlar. Bu yazımızda sizlere simple present tense yes no questions yani geniş zaman soru kalıpları konusu nu anlatacağız. ingilizce simple present tense s.present tense soru kalıpları nda soru cümleleri nin başına do ya da does koyulur. Bu anlatım ilköğretim 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf tan lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf a hitap edecek şekilde hazırlanmıştır.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Simple Present Tense Videolu Konu Anlatımı (Özkan Hoca)
2.Simple Present Tense Videolu Konu Anlatımı (Nihat Hoca)
3.Simple Present Tense Yes No Questinos Videolu Konu Anlatımı
4.Simple Present Tense Adverbs of Frequency Videolu Konu Anlatımı

35 yorum:

  1. bunların her konusu olsa çok güzel olur ya çok iyi öğreniyorum çok yardımco oluyorlar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. bence çokkkkkkkkk güzelll yazılımda bana çookk yardımcı olur inşallah.çook güzel teşekkürr ederim.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler. (x

    YanıtlaSil
  4. bence örnek biraz daha çok olsa iii olurr!!

    YanıtlaSil
  5. ya süper yarın sınav var dua edin bana arkadaşlar

    YanıtlaSil
  6. niye kotayı geçmeyecek şeyler yayınlamıyosunuz yaaa...HİÇ Bİ YARDIMI OLMADI VALLA...

    YanıtlaSil
  7. ayyyyyyyyyyyyy cok sıkıldım igrenç hiç tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  8. tek kelimeyle sıkıcı

    YanıtlaSil
  9. bnce çk güzel

    YanıtlaSil
  10. çokk az örnkkk var begnmedm...

    YanıtlaSil
  11. sadece hocalar biraz mıy mıy anlatıyor bir süre sonra uykum geliyor yüzümü yıkayıp başına geçiyorum anlatımlarınızı düzeltirseniz sevinirim tşk...

    YanıtlaSil
  12. abartacak kadar kötü deil bence

    YanıtlaSil
  13. neresi sıkıcı yaa 5 dakkalık bi video siz derste ne yapıyorsunuz acaba ..

    YanıtlaSil
  14. bncee diğerleri daha güzell ama bunuda beğendim açıkcası :) :)

    YanıtlaSil
  15. slklarrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  16. ARKADAŞLAR ÇOKKK GÜZEL AMA AZ ÖRNEK WAR.MESALA NASILSIN GİBİ ŞEYLERDE YAPILABİLİ HİÇ BİLMEYENLER İÇİN EĞER DAHA ÇOK ÖRNEK KOYARSANIZ FACEME GÖNDERİRMİSİNİZ (Asi Tilki Cihan)yazın çıkar...

    YanıtlaSil
  17. many thanks to everyone who contributed vidioda edrik really thanks to this software ı got high=))

    YanıtlaSil
  18. çooookk güzeldi ama bnmm çok bilinen bi marka olan daylight setim var tabi bunu herkes bilmez çünkü ingilizce bi set ve bu anlatım da çok güzeldi

    YanıtlaSil
  19. teşekür ederiz çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  20. berbat soru çözmek istiyorum ben

    YanıtlaSil
  21. süper anlatıyor diyecek yok yazılıdada artık hem anlatır hem çözerim

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar bana dua edin bende size edicem nolur lütfen yarın sınav var ve ingilizcem pek iyi sayılmaz burdan bişrşeyler anladım fakat sınvda heyacanlanıyorum bu sınav benim için çok önemli dua edin lütfen .

    YanıtlaSil
  23. çook güzel ya bunu sayesinde ing den 95 aldm :)

    YanıtlaSil
  24. çk gzlllllllll :)

    YanıtlaSil
  25. bu videoya berbat diyen sorunludur

    YanıtlaSil
  26. yarın ingilizce sınavım varrr

    YanıtlaSil
  27. bize yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederiz. çok iyi anlatıyorsunuz. gerçekten çok yardımcı oldunuz.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ

    YanıtlaSil
  28. çok güzel olmuş ben çok sevdim sınavımda yardımcı olacak teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  29. çokkk qüzl çoq saoln hocam.d.d.

    YanıtlaSil
  30. ç ç ç
    o o o
    k k k

    g b s
    ü e ü
    z ğ p
    e n e
    l d r
    i
    m

    YanıtlaSil
  31. süper olmuş elinize sağlık Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  32. açılmıyo ya of merak etim

    YanıtlaSil
  33. hocam allah razı olsun sizden. çok iiiiiii umarım yazılımdan iyi bir not alırım aileme söz verdim arkadaşlar bazılarınız a katılmıyorum çok güzel bir sunu bence. yalnız hocam will ; will not felan yokmu ben bulamadım ya da bulanınız varmı arkadaşlar?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS