Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Duzgun Dairesel Hareket Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dersleri olan web sitemize hoş geldiniz. Sizlere fizik konuları nı muhammet çoruh olarak anlatmayadevam ediyoruz. Lise 3 11.sınıf fizik 1.dönem düzgün dairesel hareket videolu konu anlatımı ile karşınızdayız. Düzgün dairesel hareket periyot frekans çizgisel hız merkezcil ivme kuvvet dairesel hareketin uygulamaları yatay düzlemde hareket düşey düzlemde hareket iplerdeki gerilmeler konik sarkaç silindir içide dönen cisimler kavramları anlatımları vidyomuzda inceliyoruz.
parça bir

parça iki

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Düzgün Dairesel Hareket Videolu Konu Anlatımı (Nejat Hoca)
2.Dairesel Hareket Özel Sorular

47 yorum:

  1. çok basarılı.. izlerken çok zevk aldım ve anladımmm.. emeği gecenlere tşk ediyorumm.. basarılarr..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim okulda bir türlü anlamamıştım gerçekten çok yardımcı oldunuz.

    YanıtlaSil
  3. yarın sınavım var çok yardımcı oldunuz teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. sınavım var çok yardımcı oldunuz teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. anlatım süper tesekkürler

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim anlatımlarınız için.. muhammet hoca harika anlatıyo.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten mükemmel video haftaya pzrtesi sınavım vardı herşeyi çok iyi anladım =) =) emeği geçen hocamıza çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Harikasınız hocam teşekkürler çok iyi anladım :)

    YanıtlaSil
  9. Çok iyi bir paylaşım sayenizde Düzgün Dairesel Hareketi anladım :)

    YanıtlaSil
  10. hocam supersiniz sinav dan 100 aldım

    YanıtlaSil
  11. yhaa ne diimm yanii süper bilsem sene başından izlerdim kacırmazdım allah razı olsun ...

    YanıtlaSil
  12. of ne güzel anlatıyo hele bizim okula fiziçinizi yollayın dememi çok beklersiniz adam bi keresorularda formül kullanmıyor

    YanıtlaSil
  13. çok şahane sınavım mutlaka iyi geçer

    YanıtlaSil
  14. çoqqq saLaqçaaa MaLLAr :x/:xxxxxxx

    YanıtlaSil
  15. valahi üniversite okuyorum fizik dersi atışlarda çok yardımcı oldu hocam saolun

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Allah razı olsun.Dicek söz yok

    YanıtlaSil
  18. harbiden iyi oldu bu

    YanıtlaSil
  19. cok iyi anladm tesekkrler hocam sayenizde soru kacırmıcam

    YanıtlaSil
  20. süper anlatmıssınız hocam emeğe saygı allah razı olsun

    YanıtlaSil
  21. büyüksünüz hocam

    YanıtlaSil
  22. hocam ısınıze karısmak gıbı olmasın ama ornek 2 de yarıcapı metre aldık dıger orneklerde ıse cm ydı

    YanıtlaSil
  23. yarın sınavım var ve hiç birşey bilmiyodum saolun sızın sayenizde iyi alıcam

    YanıtlaSil
  24. kesinlikle mükemmelllll Allah razı olsun hocammmmm :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  25. süpersiniz slognada süper ne kadar soru okadar güzel çok örnek çözmüşsünüz çok ama çok sagolun

    YanıtlaSil
  26. çarşambaya fizik yazılım var dairesel hareketi müfredata son anda koyduklarından hiçbir kitapta konu olarak yer almamış Derste dinlememe rağmen pek bir şey anlamamıştım Video ilaç gibi geldi örnekler konuyu pekiştirici Çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  27. bu videyou hazırlayanlara emeği geçenlere ve özellikle muhammet çoruh hocamıza çok teşekkür ediyorum. bir konu bu kadar sıkmadan aheste aheste anlatılır yaa.. tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  28. örnek 14'te periyot nasıl 1oos oluyo anlamadım ama onun dışında harika. çok teşekkürler ....

    YanıtlaSil
  29. s.a teşekkür ederim a.s

    YanıtlaSil
  30. yaaaaaaaa niye düzgün doğrusal hareket videosunu bulamıyorum nasıl bulacagımı bilen varsa söylesin yarın yazılım var offffffff hadi lütfen biri söylesin

    YanıtlaSil
  31. gerçekten süper olmuş konuyu çok iyi anladım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  32. yaw konuyu hiç anlatamıyorsun ne o kalem ya 8 ne oldugunu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebenin götü güzel anlatıyo manyak

      Sil
  33. ya bu neydi yaw hiç anlamadım ekol hocam o kalemi degiştirsen 8 ns gösteriyorsun senin anlatımına laf yok ha yanlış anlama

    YanıtlaSil
  34. ADAMSIN ADAM EYVALLAH...

    YanıtlaSil
  35. gerçektn çok güzel anlsdım elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. mustafa tekinayı tek geçerim ama ne yazık ki bu konuda anlatımı yok ama yine de fea değil muhammet çoruh hocamızın anlatımı...

    YanıtlaSil
  37. allah razı olsun çok yardımcı oldunuz:)

    YanıtlaSil
  38. Bunu dinledikten sonra herşey daha açık :) Bence gerçekten çok başarılı. Tebrikler muhammet hocam.

    YanıtlaSil
  39. ikinci bölüm nerde

    YanıtlaSil
  40. hocanın sesi anlatımı fln hiç iyi değil yazılanları okuyo sadece

    YanıtlaSil
  41. aq videosu açılmıor hıamına.

    YanıtlaSil
  42. yaa video açılmıyor ki hiç izleyemedim şu meşur hocayı biri link atabilirmi

    YanıtlaSil
  43. lanet olası video açılmıyor dostum senin sorunun ne ???

    YanıtlaSil
  44. ya bu video açılmıyo yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS