Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Yeryuzunde Hareket Impuls Momentum

Ekol hoca fizik konuları ndan merhaba. Şimdi sizlere lise fizik konuları ndan olan yeryüzünde hareket impuls momentum konusu videolu anlatımı nı yapacağım. Lise 3 11.sınıf fizik yeryüzünde hareket yani 11.sınıf fizik atış hareketleri konusu nu daha önce ekolhoca fizik bölümü ekibi hocaları ndan olan muhammet çoruh hocamız yapmıştı bende şimdi daha farklı bir anlatımla karşınızdayım.

14 yorum:

  1. gerçekten süper olmuş .hoca çok güzel anlatıyor.çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. bu site sahibine ve hocamıza çok teşekkür ediyoruz ögrenciler için çok iyi olacagono düşünüyorum
    adım halil ibrahim

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah süper anlatmışsın..Konuyu en sonunda anladım..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. hiç sevmedim hocam anlatamıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bncede yaa bizim fizikçidn daha hızlı ve anlaşılmaz böggg

      Sil
  5. kimya yı çok güzel anlatıyınsunuz teşekkür ederim hocam
    birazcık ta fizik dersine ilginiz olsun direk anlatmayın açık anlatırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  6. yinede çookk sağolun ekol hocam k.i.b

    YanıtlaSil
  7. sinek fili ezer geçer :D süper hoca yav :D sağolasınız

    YanıtlaSil
  8. EKOL HOCAM ÖSS YE YÖNELİK SORULAR DAHA FAZLA OLSA DAHA GÜZEL OLUR xD...

    YanıtlaSil
  9. bir aça bilsem bende yorum yapacagım...

    YanıtlaSil
  10. motora bagladı hoca bu ne yaa

    YanıtlaSil
  11. hayvan gibi hızlı anlatıyo şerefsiz ya bide şak şak geçiyo biraz soru çözer insan al işte yapamıyom diğerleri ne güzel anlatıyo bu iti hiç sevmiyom

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler süper bir özet anlatış

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS