Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Koklu Ifadeler ve Koklu Denklemler Videolu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne devam ediyoruz. Şimdiki konumuz ilköğretim 8.sınıf ortason sbs de müfredatta geçen ve lise 1 9.sınıf matematik köklü ifadeler ve köklü denklemler videolu konu anlatımı dır. Köklü sayısal ifadeler denklemler konusu rasyonel üs kurallar örnekler bir sayıyı kök içine alma ya da kök dışına çıkarma köklü sayılarla yapılan işlemler toplama çıkarma çarpma bölme işlemleri öss de sbs de çıkmış sorular köklü sayılar ifadeler yazılı soruları ve cevapları da vidyomuzda inceleniyor iyi çalışmalar.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Köklü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (M.Bardak)
1-A.Köklü Sayılar Yazılı Konu Anlatımı

2.
Köklü Sayılar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Köklü Sayılar Özel Sorular (Sefer Hoca)
4.Köklü Sayılar Özel Sorular (Doğan Hoca)
5.Köklü Sayılar Özel Sorular (Mehmet Hoca)

15 yorum:

  1. gelde anlama yaaaa:D super anlatılor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben videoyu açamıyorum :S neden acaba

      Sil
    2. bende açamıyorum siz nasıl açtınız ya ?

      Sil
    3. arkadaşlar nasıl açtınız bendede açılmıo

      Sil
  2. eed aynn hocam sagolun Allah sizden razi olsun...

    YanıtlaSil
  3. Aynen Çok güzel bir anlatımız için teşkkürler yanlız bazı sayılar vs silik gözüküyor bu sorun yaratabilir....

    YanıtlaSil
  4. sağolun ya gercekten güzel :))

    YanıtlaSil
  5. ben proje ödevi almıştım onu burdan dinleyerek yaptım ve hoca 90 puan verdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadilan salak sen kimsin de sana 90 vercek

      Sil
  6. gerçekten çok saolun <3

    YanıtlaSil
  7. Bazen biraz hızlanıyor ama yine de güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. ekol hocam 25:169'u kök dışına 5:12 olarak çıkardınız 5:13 olmayacak mıydı? :s

    YanıtlaSil
  9. çooook tşk güsel anladım dershanede anlamamıştım başarılarınızın devamın dilerim:P mrv66mrv

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok işime yaradı .. cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. İlköğretim yıllarından beri hayatımızda olan ve matematiğin vazgeçilmezleri arasında yer alan bir ünite ile ilgili özellikle YKS ‘ye hazırlananlara yardımcı olmaya çalışacağız. TYT Matematik köklü sayılar konu anlatımı iyi bir net çıkarmak isteyen veya dersle alakası olmayıp en azından birkaç soru yapmaya çalışayım diyenler için olmazsa olmazlardan. TYT Matematik köklü sayılar soru çözümü ile rahatlıkla pekiştireceğiniz bu ünite ile ortalama 2-3 soruyu cepte sayabilirsiniz.
    tyt matematik köklü sayılar

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS