Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

oks matematik 6.sinif dogal sayilar soru cozumleri

Ekol hoca dan merhaba sevgili arkadaşlar. Daha önce meb müfredatı na göre yeri 6.sınıf matematik 1.ünite 1.bölüm doğal sayılar videolu konu anlatımı yaptık. Eğer konu anlatımı nı tam olarak kavradık ise şimdi ilköğretim sbs 6.sınıf matematik doğal sayılar testleri online soru çözümleri ile karşınızdayız.

15 yorum:

  1. mükemmel bir öğretmen 6ya gidiyorum ben ve öğretmen sayesinde çok güzel anladım...süper anlatım

    YanıtlaSil
  2. yaw ben soru istiyorum anlatım deyilki

    YanıtlaSil
  3. örnekler çok azzzz

    YanıtlaSil
  4. DAHA UZUN DA VAR ÇOCUKLSR BN EKOL HOCA DAHA SORUNUZ VAR MI

    YanıtlaSil
  5. yawww ben 1 soru istemiyorum ki 75 soru istiyorum

    YanıtlaSil
  6. güzelmiş ama daha fazla soru daha hoş olur

    YanıtlaSil
  7. melike melis21 Ekim 2011 23:38

    gerçekten süper antatıyor soruları çoğaltsak ii olur :)

    YanıtlaSil
  8. agalar soru yokmu ?

    YanıtlaSil
  9. beyza ozyanik11 Ocak 2014 11:55

    ay sizde varyaaa bumu guzelll ?? bence b*kk gibii anlatiyor :D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS