Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Future Tenses and Causatives Konusu Video

Ekol hoca ingilizce dersleri ne hoşgeldiniz. Merhaba arkadaşlar ekol hoca ingilizce ekibimizden nilüfer hoca mızın anlatımı ile future continuous tense türkçesi gelecekte devamlılık demektir. Arkadaşlar future deyince aklımıza will gelmektedir. Continuous denince de fiilimizin ing hali Ving hali gelmektedir. Willden sonra fiiliminizin Ving hali gelemiyeceği için araya yardımcı fiil eklememiz gerekiyor. Mesela "be" gibi. Will + be + Ving yani "-yor olacak" manası gelir.

31 yorum:

  1. konular çok güzel anlatılıyor ama ben istediğimi bulamadım

    YanıtlaSil
  2. bu nasıl bir diksiyondur böyle sinir bozucu ya. öğrenciyi dersten soğutur valla:D pöfeeekt fücua teayns. ingilizce aksanıyla okuycam diye öldün yani:D valla öğrencilere allah sabır versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wala doğruya allah bizi korusun

      Sil
  3. bu video Ları indirebiLsek dahada güzeL oLacak ama bunada sükürrr...

    YanıtlaSil
  4. aynen ya bu ne aksan cok sinir bozucu lazım olmasa yuzune bile bakmam salak iyice ogrende gel konusmayı barı bildiin gibi oku dimi :D

    YanıtlaSil
  5. ya biliom bu daylight cd seti war bzde 21 tane mi ne ama sorun şrda cdler nerde hç bi fkrm yok xD

    YanıtlaSil
  6. işte sorun buya pööfekt fütçır tens bilmem ne hocalar kndi dünyalarnda öğrncilern bişi anlamayıp mal mal baktıının farknda deiller hralde

    YanıtlaSil
  7. yaa çok güzel anlatıyorsunuz ingilizceyi seninle sewdim manyak güzel anlatıyorsunuz. (esk. 26) =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

    YanıtlaSil
  8. kelimelerde bi yerre kadar walla (esk26)

    YanıtlaSil
  9. merhabalar ben kübra ben hiçbirşey anlamadım benim öğretmenim bu kadından daha güzel anlatıyo bunu hiç beğenmedim tek kelimeyle iğrençççççççççççççççççç

    YanıtlaSil
  10. KİM BEGENDİKİ CNM :)) VALLA KADININ ÖGRENCİLERİNE SABIR DİLİORUM :))

    YanıtlaSil
  11. çok güzel anlatıyor olm siz ingilizceyi canavar gibi görüyorsunuz halbuki benim gibi çalışsanız başarabilirsiniz

    YanıtlaSil
  12. gayet güzel anlatio o şekilde konuşması da normal......

    YanıtlaSil
  13. bu yds sınavı için mi genel ingilizce mi anlamadım cevap yazarsanız sevinrm lys 5 sınavına gireceğim de

    YanıtlaSil
  14. sen nasıl çalışyosun çok merak ettim??

    YanıtlaSil
  15. hehehe :D:D valla ingilzcdn bişy anlamıorm zaten sevmiyormmm :( [ceren]

    YanıtlaSil
  16. hocsm my beyedim the on time devamını four eyesle beklerim okeyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  17. yahuu siz bu kadına böyle diyosanız yurtdışına gitseniz ağzınız açık bakakalırsınz heralde. onlar hep böyle konuşuyo hatta böyle tane tane bile konuşmuyo buna şükredin oturun aşağı :D:D

    YanıtlaSil
  18. yaw iyi güzel has beğendim dee.. ben bi kaç yerde takıldım gelişmek bi anda olan bişey değilki onu neden future perfect. yaptı :S future per. cont. yapması gerekmez miydi :S bide bi yerde yaşıyor olacağım dedi gitti onu will be Ving le değilde will have been Ving le yaptı o zamn yaşamış olacağım olmuyo mu :S
    >zYnp<

    YanıtlaSil
  19. ordaki öğrencilri görünce kopuyorum :D:D

    YanıtlaSil
  20. hoca süper böyle bir hocam olsa ingilizceyi kısa zamanda sökerim

    YanıtlaSil
  21. bencede konuşamıyo yaa acaba bilerek mi böyle anlatıyo anlamadm anlatımı iyide konuşma biraz garip dinlerken ölüyorm resmen.d bence böyle konuşması da normal falan degil normal olsaydı bizim ingilizcecilerde byle konuşurdu..

    YanıtlaSil
  22. bence müthiş anlatmış herkesin bi konuşma tarzı var oda bole anlatıo ayrıca nie okadar sese takılıosunuzki?????

    YanıtlaSil
  23. lanet gitsin ya sevdiğim ingilizce dersini soğuttun bende lanet karı

    YanıtlaSil
  24. amı yırıkk uzata uzata konuşuyo mal adamı werem ederr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım hoşuna gitmiyorsa git al kitabını desini çalış

      Sil
  25. MÜTHİŞ ANLATMIŞ DİYEN MALLAR SİZ APAYRI Bİ OROSPU ÇOCUĞUSUNUZ..............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda o tür kelimeler kullanmaya gerek yok lütfen biraz terbiyeli olun sizin cesaretiniz klavye başında tabi karşınızda hoca görünce dut yemiş bülbüle dönersiniz

      Sil
  26. kısacası how long sorusuna cvp veren future perfect cont. tense , kaç kez sorusuna cevap veriyosa future perfect tense oluo böle daha kolay ;-)

    YanıtlaSil
  27. gerizekalılar kadın anlatıyor işte ne küfredıyorsunuz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS