Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Öss Fizik Vektörler videolu konu anlatımı

Ekol hoca fizik dersleri nden merhaba ben ayhan çirkin fizik hocası. Arkadaşlar şimdi sizlere 2008 2009 müfredatı nda da işlenen 10.sınıf lise 2 öğrencileri nin hayatına giren fizik 1. 2.dönem yazılı soruları cevapları nı oluşturacak olan öss de de çıkan çıkacak olan 10.sınıf vektörler kuvvet konusu videolu anlatımı ile karşınızdayız. Vektörler kuvvet konusu anlatımı nı ekol hoca fizik ekibinin hocalarından muhammet çoruh 10.sınıf fizik vektörler videolu konu anlatımı linkinden de farklı bir anlatımla inceleyebilirsiniz.

25 yorum:

  1. emeginiz için teşekkürler .Ama hocanın sesi anlaşılmıyo birde görüntü tam net degil

    YanıtlaSil
  2. hocam çok mu hızlısınız

    YanıtlaSil
  3. hocam kusura bakmayın ama çok hızlı anlatmanızdan dolayı anlamada zorluk cekıyoruz:S amayınede emegınıze saglık

    YanıtlaSil
  4. hocan biraz hızlısınız sesiniz anlaşılmıyor bir de görüntü tam net değil.Ama yinede çok sağolun

    YanıtlaSil
  5. ahmet hoca forever:D

    YanıtlaSil
  6. hada hızlı anlatamazz 1 saatt ızledım bıraz yavass yaaaa

    YanıtlaSil
  7. dayı karsısında 2yasında çocuk var sanıyor ya bu ne çıkartmayın böyle tipleri!

    YanıtlaSil
  8. ya bu ne hızlı anlatım hiç birşey anlamadfım görüntü zaten bozuk hocam yine de emeğinize sağlık ama biraz daha yavaş anlatırsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  9. Gayet güzel anlattı ve gayet de rahat anladım ben. Hem konuyu özet geçiyo hem de örnek çözüyor. Elinize sağlık öğretmenim.

    YanıtlaSil
  10. hocam tahtayı biraz yaklaştırın

    YanıtlaSil
  11. metehan gezgin21 Kasım 2011 07:14

    hocam harika anlattınız çok beyendim ama video arazalımı 3 .coruda tökezledi

    YanıtlaSil
  12. emeğinize sağlık hızlı anlatsanızda gayet güzel olmuş teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. hocam süpersiniz, gayet açıklayıcı anlatmışsınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. azınıza sağlık hocam çok beğendim

    YanıtlaSil
  15. çok ii anlatmıssınız hocam ...

    YanıtlaSil
  16. sayenizde yarınki yazılıma çalışmış oldum gayet güzel anladım teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  17. sırf gülmek için yazın açar izlerim Ahmet Hocayı

    YanıtlaSil
  18. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  19. gülmekten öldüm resmen

    YanıtlaSil
  20. Hocam tek kelimeyle harika anlattınız çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  21. Hocam çok hızlı anlatıyorsunuz ve hiç detaya girmiyorsunuz görüntü de net değil

    YanıtlaSil
  22. Hocam ellerinize sağlık çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  23. hocam diğer videodaki gibi tekrar etmemişsiniz sağolun

    YanıtlaSil
  24. yapıyoruz yapıyoruz diyoruz

    YanıtlaSil
  25. sıcak sohbet için 05354692548 arayın ben banu

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS