Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Kimyasal Baglar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca sbs öss kimya dersleri ekibi olarak 7. sınıf 8.sınıf fen ve teknoloji dersi kimyasal bağlar ismiyle lise de de işlenen önemli bir konu olan kimyasal bağlar konusu videolu anlatımı nı yapacağız videomuzda. Kimyasal bağlar ekzotermik ısı veren endotermik ısı alan metal ametal iyonik bağ kovalent bağ polar apolar bileşik okuma nasıl yapılır gibi sorulara bu vidyomuzda cevap ayrıntılı bir şekilde veriyoruz ekol hoca kimya iyi dersler.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Kimyasal Bağlar Videolu Konu Anlatımı (Ramazan Hoca)
2.Kimyasal Bağlar Çıkmış Sorular

78 yorum:

  1. siz süpersiniz ALLAH razı olsun çok iyi oldu bende daha yeni buldum bu siteyiçok bğendim

    YanıtlaSil
  2. hocam ben kovalent bağ ile ilgili ÖSSde çıkmış sorular istiyorum yardımcı olabilir misiniz ? bjk_duncan@... yardımcı olursanız sevinirm...

    YanıtlaSil
  3. cok hizli olmus hocamiz bir isi var hemen gitmesi lazimmis gibi anlatmis bide hocam amaci bir vermek deilde sanki formul ezberletmek.biraz örneklendirseydi fena olmazdi.ama yinede emek vermis tesekür ederiz

    YanıtlaSil
  4. hocam hızlı gecmısınız ya bıda bez saten tam ayrıntısıyla bılmıyoruz bıze bırazdaha bakın su sole oldugu ıçın kırık dogru veya sundan dolayı soyle deseydınız cok ıyı olurdu tesekkurlerr...

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar sizde anlamadığınız yeri durdurun bidaha dinleyin hızlı olabilir ama okulda diilizki burda vidioyu baştan alabiliyoruz ve istediğimiz yerde durdurabiliyoruz ya bide ekol hocam ben şifreleri bulamadım dediğiniz sitede...biraz ayrıntılı bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. bizde bu yıl bileşikler adı baslıgında bı konu ısledık sızden rıca etsem nerden bulabılcegımı soyleyebılır mısınız?

    YanıtlaSil
  7. yaa kimyanın 9.sınıf konuları yoqmu ekol hocam lütfen acil sınawım war nolur cewp lütfnn

    YanıtlaSil
  8. çok güzel Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  9. gerçekten süper olmuş keşke okuldaki hocam siz olsaydınız ayrıca üsteki yorumlardaki gibi baz sözcüklerin yasaklanması gerektiğini düşünyorum

    YanıtlaSil
  10. hocam yaa bu kimyasal bağlar konusu bukadarcıkmıydıki biz bunları 9. sınıfta gördük keşke biraz daha ayrıntılı soru çözseydiniz

    YanıtlaSil
  11. güzel de yani okulda çok daha detaylı anlatılıyo burda çok yüzeysel yani konunun %30u anlatılmış,kaynama noktası,ağ örgülü kovalent bağ,iyonik karakter vs. bunlar hakkında bilgi verilmemiş.evet biraz hızlı anlatılmış ama bi arkadaşın da dediği gibi video bu sonuçta,istediğiniz yerde durduruğ tekrar tekrar izleyebiliceğiniz bişey.yine de faydasız değil,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. Hocam ben 11. sınıfım. ama lise1 i tekrar etmek istiyorum da defterleri atmışım konuları hatırlamıyorum :S ve müfredatlar değiştiği için 2008-2009 yılı 9. sınıf müfredatına ait kitap bulamıyorum. yeni müfredatın kitabını aldım. ama hangi konuları çalışmalıyım bilmiyorum, hatırlamıyorum da 9. sınıfı.. 2008-2009 yılı 9.sınıf kimya, fizik, biyoloji konuları lazım bana.. yardımcı olursanız sevinirim. (arkadaşlar sizlerden de yardım bekliyorum.)

    YanıtlaSil
  13. emeğinize sağlık da
    konu anlatımda H2O(su) için bağ açısı 107
    soru çözüğmüde ise 104,5
    ??? :)

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler emeğinize sağlık hocam ama videonun konu anlatım kısmında suyun ve amonyağın bağ açıları ters verilmiş.bilginize arz ederim.

    YanıtlaSil
  15. Allah sizden razı olsun...

    YanıtlaSil
  16. çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. hocam çok güzel anlatıyosunuz her anlattığınızı anladım saolun

    YanıtlaSil
  18. Ekol hocam çok teşekkür ederim sayenizde konu tamamen oturdu.İyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  19. yha ekol hocam video acılmıyooooooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bilg. sorun vardır geçmiş olsun

      Sil
  20. saol hocam emeginize saglık biraz da ders notu koysanız daha güzel olacak yinede eyvallahh

    YanıtlaSil
  21. Kameraman Arkadaş biraz daha yakın açıdan girse daha iyi olurmuş HD olmadıgı için yazılar okunmuyor fakat hoca gayet iyi anlatıyor teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  22. SÜPER ÇOK BEĞENDİM SÜPER ANLATIYO EN KÜÇÜK DETAYI BİLE KAÇIRMIYOR

    YanıtlaSil
  23. yazılar gözükmüo yaaa insan anlatırken yazarrdı hiçç begenmedim daha iyi birşeyler beklerdim sizdenn yinede tşk

    YanıtlaSil
  24. Bazı arakadaşlar saçma sapan yorumlar yazmışlar kusura bakmayın ama hoca gayet güzel anlatmış hızlı falan geçmemiş emek vermiş hoca bütün yazıları da okuyor ben gayet güzel anladım anlayamayan arkadaşlar kendilerinde sorunu arasınlar ve hocaya çamur atmasınlar bence..ZATEN ANLAMA AMAÇLARI OLSA BURAYA ARGO YAZMAYLA UĞRAŞMAZLARDI saygılarımla GANİ KÜRŞAT KARA

    YanıtlaSil
  25. sağ olasınız yaa hocam sayenizde öğrendim:)

    YanıtlaSil
  26. Allah sizden razı olsun hocam:) emeğinize sağlık... konuşmasını bilmeyenlerede tek tavsiyem beğenmediyseniz doğru düzgün yorum yapın ha anlamıyosanız anlatılanları, hiç yorum yapmayın susunda insan sansınlar...böyle hocaya hakaret edeceğinize gidin başka sitemi yok sanki...bu sitenin sizin gibilere hiiç ihtiyacı yok.. adamlar kalkmış bizim için ücretsiz ders anlatıyo kendini bilmez birileri çıkıp neler söylüyo... yazık yaa..

    YanıtlaSil
  27. kısacası allah sizde razı olsun işme öle bi yaradıki

    YanıtlaSil
  28. iyide faraday ın elektroliz kanunları rutherford un deneyleri fln yok

    YanıtlaSil
  29. helal hoca ağzına sğlık.

    YanıtlaSil
  30. siz daha ii anlatıosunz hocam saolun .d

    YanıtlaSil
  31. çok beğendm bu videoları ,artık bu siteden ayrılmam...

    YanıtlaSil
  32. ama konu açıp anlatsanız bizlere daha çok yardımcı olursunuz.

    YanıtlaSil
  33. çok güzel saolun

    YanıtlaSil
  34. ellerinize sağlık hocam :)

    YanıtlaSil
  35. SÜPER SÜPER SÜPER DİYECEK BAŞKA BİRŞEY YOK ELİNİZE CANINIZA SAĞLIK

    YanıtlaSil
  36. görüntü kalitesi iyi olsa daha iyi olur ama bunada şükür bununki yine iyi :D

    YanıtlaSil
  37. bu karmaşık olmuş biraz. bide bu kaçıncı sınıf konusu?

    YanıtlaSil
  38. Kameraman senın kameranın mpsnın bıyıgın sıghkeyım lan gorntu kalıtesı yk bı bok anlasılmıor dırek ınıthar yani mk aq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gibi öğrenci olurm be önce konuşmayı öğren sonra kimya öğrenirsin hatta önce insan ol!!!

      Sil
  39. Tşk edrim benim sınvlarıma yardımcı oldu sizden ALLAH (c.c) razı olsun...Bilmemediğim konuları sizden rahatça örendim.Özel ders alsam saat başı 50 tl istiyor siz bedavaya ''Tşk''...


    FURKAN Çağlayan

    YanıtlaSil
  40. söyleyebildiğim tek şey evde dershanesiniz hocam:D

    YanıtlaSil
  41. Okulda anlamıyorum. Çok güzel anlattınız hocam. Çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  42. Çoq GzEl OlMuş

    YanıtlaSil
  43. ya birazda yeni müfredata uygun olsa tam olurdu genede süper.

    YanıtlaSil
  44. hocam brz hızlı anlatıyorsunuz yinede allah razı olsun

    YanıtlaSil
  45. yeni müfredata uydursanız,yavaş anlatsanız bide kamera güzel çekse onumara olurdu ama yinede anladım emeğinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  46. amk ne kadar fakir var bu sitede

    YanıtlaSil
  47. hocam videolarınız çok iyi hazırlanmış ve çok açıklayıcı herşeyi çok iyi anlatıo elinize kolunza sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  48. Yarına sınav var hıc bısı anlamadım :( 20 Falan Alcam Kesın

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Ekol hoca özkan hoca babanız mı ?

    YanıtlaSil
  51. biz bazı şeyleri öğrenmedik ayrıntılarına kadar anlatıyo ama buu güzel bireşey teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. yarranı yiyim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tövbe tövbee

      Sil
    2. ne salak insanlar var ya senin yerin burası değilll.

      Sil
    3. gel benimkini ye

      Sil
    4. ne kadar salak varsa buraya denk gelmiş galiba arkadaşın dediği gibi senin yerin burası değil

      Sil
    5. malmısınız lan :as.:DD.ADS

      Sil
  53. çokkk güzellllll

    YanıtlaSil
  54. yha anlatırken yazsanız daha güzel olurdu yazılar görünmüyo hiç beğenmedim ama yine de sağalun emek vermişsiniz

    YanıtlaSil
  55. ALLAH SENDEN RAZI OLSUN EKOL HOCAM.

    YanıtlaSil
  56. bunları indirebiliyo muyuz veya aynilarinin indirildigi bir site var mi ????

    YanıtlaSil
  57. allahsenden razıolsun hocam

    YanıtlaSil
  58. biraz üstten geçmiş ama güzel anlatmış


    YanıtlaSil
  59. Güzel Anlatmış Ama Sesi Biraz Az

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şey bitti ses mi kaldı amk.? aç azıcık hoperlörünü amcık ağızlı

      Sil
  60. ÇOK GÜZEL EMEGİNİZE SAĞLIK AMA KAMERA BİRAZ DAHA NET OLSA DAHA İYİ

    YanıtlaSil
  61. ya iyide abi neyle çekiyonuz vidioyu tost makınasıyla felanmı anlamadım ama güzel anlatıo

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS