Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik tamsayilar videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne tekrardan hoş geldiniz arkadaşlar. Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri ekibimizden hocalarımızın hazırlamış olduğu matematik 6.sınıf tamsayılar konusu videolu anlatımı nı yapacağız sizlere. Altıncı 6.sınıf matematik tamsayılar mutlak değer örüntüler ve ilişkiler tam sayılarda karşılaştırma tek ve çift sayılar pozitif ve negatif sayılar toplama çıkarma sıralama kavramları nı vidyomuzda detaylı bir şekilde anlatıyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.7.Sınıf Tam sayılar Videolu Konu Anlatımı (Mesut Hoca)
2.Tam sayılar Özel Sorular

5 yorum:

  1. sümeyye yılmaz11 Şubat 2011 07:38

    çok güzel anlatıyorsunuz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. hiç güzel anlatamıonuzz

    YanıtlaSil
  3. oldukça güzel sınav için çalıştım başarılı olacağıma inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. hayat devam eder

    YanıtlaSil
  5. YA KARDEŞİM AÇILMIYO BU SAYFA NAPCAM BEN TIKLIYOM BAŞLATMA DÜĞMESİNE VİDEONUN... AMA Bİ TÜRLÜ AÇILMIYO ACİLL FİKİR VERİN YARIN SINAVIM VAR

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS