Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

matematik istatistik ve grafikler videolu konu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri bölümümüzden herkese merhaba. Ekol hoca sitemizden sevgili öğrenci arkadaşlar şimdi sizlere ilköğretim sbs 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf matematik istatistik ve grafikler konusu videolu anlatımı yapmaya başlayacağız. Ekol hoca matematik ekbimizin anlatımıyla istatistik ve matematik konusu örnek soru çözümleri yaprak testleri sbsde çıkmış sorular vidyomuzda geniş bir şekilde anlatılıyor. Ekol hoca iyi çalışmalar diler.

17 yorum:

  1. çok güzell ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır çok kötü

      Sil
    2. hoca emek vermiş gayet güzel bir anlatım isteyen gayet iyi faydalanabilir beğenmeyenlerin zaten okumaya gönlü yok.

      Sil
  2. anlatım çok iyi olduğu için sınavdan 5 aldım(90):)

    YanıtlaSil
  3. ne güzeli ne anlatımı. video açılmıo bile bee

    YanıtlaSil
  4. ya bu birtek grafikler ve çeşitlerini anlattı istatistik yokkkiiiii

    YanıtlaSil
  5. iyi fakat çok iyi değil..

    YanıtlaSil
  6. güzel anlatılmış harikaaa

    YanıtlaSil
  7. amınıza koyam oçler

    YanıtlaSil
  8. GÜZEL ANLATMIŞ AMA İSTATİSTİK YOK

    YanıtlaSil
  9. çok kötü anlatıo alakası yok=(

    YanıtlaSil
  10. video açılmıyor...

    YanıtlaSil
  11. video açılmıyor ki ya

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS