Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Madde ve Ozellikleri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca fizik konuları ndan merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere lise bir 1 dokuzuncu 9. sınıf 2008 2009 yeni müfredatı nda da geçerli olan yeni sistem e göre fizik 9.sınıf 1.dönem konuları ndan 1.ünite konusu madde ve özellikleri konusu nu vidyolu olarak ayhan çirkin hocamızın anlatımları ile karşınızdayız. Katı ve sıvı maddelerin hacminin ölçülmesi nasıl ölçülür cevabı ile dersimize başlıyoruz ve birçok kavramı inceliyoruz.

407 yorum:

  1. hocam yavaş biraz hızına yetişemiyorum

    YanıtlaSil
  2. hacam hakketten yavaş da zor yetişeyrum vallaha

    YanıtlaSil
  3. biraz söylenenler anlaşılmıyormu yoksa banamı öyle geliyor

    YanıtlaSil
  4. hocam her sözün ardından tekrar tekrar sölüyonuz kafamız karışıyor :))

    YanıtlaSil
  5. hocam her sözünüzü tekrar etmeseniz daha anlaşılır olacak

    YanıtlaSil
  6. süper anlatıyosunuz hocam

    YanıtlaSil
  7. gerçekden güzel anlatıyorsunuz süper vallaaaaaaaaa...

    YanıtlaSil
  8. bencede hocam çok tekrar ediyorsunuz

    YanıtlaSil
  9. hocam tekrarlamanız olmasa harika bir ders olurdu .... böylede işime yaramış oldu xDxDxD

    YanıtlaSil
  10. la ben cık kam daha ii alnarsınız gerçi karnede 9 tane 1 ama olsun

    YanıtlaSil
  11. burava gerçekten süper

    YanıtlaSil
  12. Bencede Hocam TekrarLamasanız daha iyi olcak ama Allah razı oLsun genede (:
    Bi de bizim hocamız burdan deilde fizik nedir alanları nitel-nicel gözlemden falan bahsetti çook karışıkk şu fizik yaa :(

    YanıtlaSil
  13. TEKRAR EDİLMESİ DAHA GÜZEL TEKRAR 180 DEFA OLSA DA GÜZELDİR

    YanıtlaSil
  14. hadi be ne güzel anlatması resmen berbat le offf sıkıcı

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. hocam bi daha tekrar etmesseniz ii olur yok sa süper anlatıyo nuz

    YanıtlaSil
  17. kimse küfür edemez terbiyesizliğin bukadarı da olmaz bizden çekinmiyorsan ALLAH'tan kork.biz değilsek bile annelerimiz de bir bayan.

    YanıtlaSil
  18. yarın sorumluluk sınawı var ama hiç çalışmadım nede olsa sölüyorlar hocam coq tekrar ediyosunuz ya M kümesi Mkümesi M kümesi kaçv ttane M kümesi var acaba? kafamız karışıyor sizi o kümese sokasım qeliyor xD

    YanıtlaSil
  19. HOCAM BİRAZDA KÜTLE VE ÖZ KÜTLE İLE İLGİLİ SORU ÇÖZSENİZ

    YanıtlaSil
  20. güzel hocam çook güzel anlatıyosunuzz

    YanıtlaSil
  21. Ammına Koyum Bok Gibi

    YanıtlaSil
  22. hocam bari 9.sınıf fizik kitabı syf. 120 yi de açıklasanız..:)

    YanıtlaSil
  23. koca kafalı aptal yhaaaaaaaaaa 10.sınıf diom 9.sınıf çıkıorm allah allah ne bu yha mal beyinliler kafayı yedim yha sizi beyinsizle TÜRK KAHVESİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ..... diye bagıracam şimdiii malllllllllllllll lar

    YanıtlaSil
  24. çook beyendim tekrar edn siz bunları dinlemeyin taam mı?hadi öptüm kib bye işallah bnde katıların boyutlar arasındaki ilşkiler ve dayanıklılık konusunu bulurm...............(aminnnnnnnnn)

    YanıtlaSil
  25. hocam güzelsinizde.. iyisinizde biraz yavaş bide papagan gibi
    tekrarlamayın birşeyi mesela ewt arkadaşlar özkütle dioruz . yazarkene felan özkütle özzzkütle özkütle. ewt özkütle papaganmısın nesin amq ya :D

    YanıtlaSil
  26. Tekrarlamasanız Daha İyi Olacaktı Hocam Ama Yinede ALlah Razı Olsun..!

    YanıtlaSil
  27. süpersiniz ben 1 saattir arıorm dogru düzgün bi yer bulamdmm o saçma sapan yorumlarıda hiç üzerinize almayın işallah daha iii olurd-sunzz saygılar ayşe

    YanıtlaSil
  28. zamanın nasıl geçtiğini anlamıosun...gerçekten çok iyiydi...

    YanıtlaSil
  29. bir kelimeyi 50 defa tekrar ederse bu konuyla ilgili başka özellik koyamazlar tabi

    YanıtlaSil
  30. hocam tşkler yarın yazılım var inş iyi alırım :)

    YanıtlaSil
  31. hocam hiç birsey anlamıyom biraz daha yavaş anlatın daha güzel anlatın

    YanıtlaSil
  32. hocam neden penguen gibi konusuyosun ya :D herseyı tekrarlıyo 100 defa :D koptuw yaa komedi :D

    YanıtlaSil
  33. bu ne yha adam bi şeyi 50 kere tekrar edio S:

    YanıtlaSil
  34. hocam vallaha sızın gıbısını gormedımm .. bır terazı yazacak 10.000 kere tekrar edıyosunuz maş.. ıcım bayıldı . yarına yazılım var , hiçbişey biiilmiyorum :( .Hiç yardımcı olamadınız

    YanıtlaSil
  35. ARKADAŞLAR TEKRARA EDİYOR DOĞRUDUR HOCAMIZ BAZI ANLMAYAN ARKADŞLARVAR YA ONUN İÇİNGARİBİM ORDAN NE BİLSİN ANLMAYAN VARSA SORSUN DEMESİNİ SORASA BİLE NE OLACAK SANKİ HİÇ BİRŞEY HOCAM AZINIZA SAĞLIK ALLAH NE BURADINIZ VARSA VERSİN HA ARKADAŞLAR ŞUNU SAKIN UNUTMAYIN HANİ BİİR SÖZ VARDIR BİLİRMİSİNİZ "BİR HARF ÖĞRETENİN KIRKYIL KÖLESİ OLAYIM" DİYE BİZ HOCALARIMIZIZN HAKKINI ÖDEYEMEYİZ AMA ONLAR İÇİN BİZ ONLARA HALLIMIZI ÇALIŞARAK VE BAŞARARAK ÖDEMELİYİZ ÖYLE "KÜF EDEREK DEĞİL "

    YanıtlaSil
  36. hoca naptın yaa..wlla bildgm şeyide unuttum..!! aynı şeyi tekrar edp durma..bende diom ne uzun sürüo..demek ki çoq anlatacak..iki konuyu o 40 dakkada anlattınız.. tekrar edip durmayn..ayrca hemnde geçiosnuz...bu siteye yakışmıo yani..!!

    YanıtlaSil
  37. hocam süpersiniz..

    YanıtlaSil
  38. çok komik anlaşılmayacak derecede hızlı anlatyoor be ama yinede emege saygı...

    YanıtlaSil
  39. Hocam türkçe konuşunya hiç bişi anlamadım dediklerinizden yavaş biraz yinede sağolun...

    YanıtlaSil
  40. çok güzellll çok çobuk anladım hocamm

    YanıtlaSil
  41. o hocaya kıl oldum oz kutle dıyoruz oz kutle dedık oz dedık kutle dıyoruz kutleeee oz kutle dedık! aaa olduresım geldı!

    YanıtlaSil
  42. hocam süpersiniz gerçekten mükemmel anlatıyorsunuz. bu konuyu hiç anlamamıştım sizin sayenizde anladım emeğinize ağzınıza ellerinize sağlıkk...

    YanıtlaSil
  43. hocam çok guzel anlatıyorsunuz super ama çok hızlısınız yetişemiyorum

    YanıtlaSil
  44. bu ne ya bi süözcüğü en az üç kere tekrarlıyor hiç bişey anlamadım vlla sadece güldüm =)

    YanıtlaSil
  45. çok tekrarlıyosun hocamm

    YanıtlaSil
  46. bu ne lan komedi zaaa

    YanıtlaSil
  47. niye insanları istemeyerek yaptığı şeylerden dolayı suçluyorsunuz hoca tekrarlamaları isteyerek yapmıyor beğenmediyseniz başka yerden dinleyin.. niye küfür ediyorsunuz lütfn arkadaşlar yazmadan önce düşünelim..

    YanıtlaSil
  48. konu çok dar ele alınmış

    YanıtlaSil
  49. hocam çok güzel. tşk ler ama birricada bulunucaktım bir kelimeyi bir defa tekrarlamanız yeterli olur.fazla tekrar lamayın çünki gerçekten sıkıcı oluyor bişi anlaayaamıyoruz böyle olunca ....şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  50. çok tekrar yapıyoo

    YanıtlaSil
  51. ulen bu ne bea kotayı siktn bnde brsy wr sandm yazılı öncesi mllet hocamı grmednz lnn bu ne okldaki hocalarınza byle yalklnsanız hapnız ''5''
    bea hoca sn bu işleri bırak bnce yhaa.... :))))

    YanıtlaSil
  52. çok zevkli dersleri hocama teşekkürrrrrler

    YanıtlaSil
  53. güzel anlatıo bnce

    YanıtlaSil
  54. hoca naptın ya bi lafı 10 kere sölüon:D

    YanıtlaSil
  55. beyni basmayanlar anca küfür eder zaten.. begenmıyosanız dinlemeyin sizi zorlayan yok aptal aptal yorumlar yapıp fazla yer işgal etmeyin.

    hocam süper anlatıyosunuz helal olsun(:

    YanıtlaSil
  56. hocam sizin ben taaaa amq

    YanıtlaSil
  57. senın anlattıgın konuunun

    YanıtlaSil
  58. bıdı bıdı konuşcaanıza adamlar sizin için napıyo bakın da hakkını verin bee !! herşey harika yaa müthişsiniz başarılarınızın devamını dilerim bizler de topluma faydalı gençler olarak bu emekleri boşa çıkarmayacağız!!!

    YanıtlaSil
  59. Ne yapıyoruz arkadaşlaaar? Örnek atıyoruz.Öööööööörnek atıyoruz.Evet attık örneğimiziiii.Fizik dersi değil stand up ya :D
    Yinede Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  60. :) bol bol küfür bu hangi konuya girio abi salakmısınız hıca madde dio siz sitedeki kızlardan konuşuonuz

    YanıtlaSil
  61. hocada yumusuma var ama iste ii anlatio yine :)

    YanıtlaSil
  62. lan ibne bi lafı 20 defa tekrar etme sokarım böle işe zaten anlamıyorum iyice siktin kafamı

    YanıtlaSil
  63. hocam anlamıyanların yorumlarını kale almayın.kendi hallern de takılıyo terbiyeszler xD ama tekrarlayp durman kafamı bozdu kaynananla oral sex yapablrm dikkat et xD

    YanıtlaSil
  64. arkadaşlar bence çok güzel anlatıyor saçmalamayın lütfen

    YanıtlaSil
  65. hocam ses çok kötü gelio ayrıca kara tahtada yazıları göremiom ve tebeşir sesinden söylediklerinizi duyamıyorum düzeltilirse iyi olur ama yinede emeğe saygı teşekkürler

    YanıtlaSil
  66. vlla ben onu bunu bilmem de bu site süperdi hiç yakısmamıs ya anladık biz anlayak die tekrar yapıyoda bunu izleyen kimse salak degil ki 1 neyse 2veya 3 anlarız 10 kereye gerek yok hocam siz gidin akıl hastanesinde ders verin onlar anlar sizi 10 kere tekrarala hade hocam siteyi mahvetmeyin yav

    YanıtlaSil
  67. fizik hayatın bir gerçeği...

    YanıtlaSil
  68. çok güzel gerçekten dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  69. ya bu tekrar berbat etmiş videoyu ya adam öz kütlesi diyo 10 kere tekrar ediyor ondan sonra kütlesi diyor 10 kere tekrar ediyo lesi diyor yine 10 kere siiii diyor yine 10 kere tekrar ediyor olmaz ki ya

    YanıtlaSil
  70. masallah herif biseyi 3 kez söylüo allah artrsn hocaammm

    YanıtlaSil
  71. hocam arkadan sürkli aynı kelmeyı tkrar etmesnz daha iyi olr

    YanıtlaSil
  72. ya hıcam çok iyi anlatıyorsunuz ama bn fazla bişi anlamadım kafamı çok karıştırdınız çünkü

    YanıtlaSil
  73. koPtm yaw.S.D.D siz tekrarLadıkçaa qülesimm qeliorr hocamm .:D qülmektenn bi bok anLayamDkk ki... .D akLım karışTı .s.s Liseyee ön hazırLık yapiim Diee qirdimma amA inş. hocam sizin qibii olmz :D Ltfnn hem birazz yawaş hmdee tekrarLamDnn.d ^^herşyee raqmenn emeqee sayqıı please !:D ^^^:D:D

    YanıtlaSil
  74. kafa kalmadı :D bin tekrar sonunda :D

    YanıtlaSil
  75. hocam ağzınıza sağlık,güzel anlatıyosunuz..anlıyorum ama biraz yawaş anlatsanız..toparlayamıyorum fazla

    YanıtlaSil
  76. güzel anlatıyosunuz hocam ben gayet iyi anladım anamayanların de kendi sorunu...)))

    YanıtlaSil
  77. hocam bende fizik öğretmeniyim konuların içeriğini biraz daha geniş tutabilirseniz konuyu ilk defa dinleyen öğrenciler için daha anlaşılır olabilir diye düşünüyorum...

    öğretmenlik hayatnızda
    başarılar dliyorum saygılarımla...

    YanıtlaSil
  78. :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)madde miktarına madde miktarına ve madde miktarına en az 3 kere söylüyo bu ne ya?ders dinlemekten çok güldüm :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  79. hocam çok güzel anlatıorsunuz ama çok tekrar ediyorsunuz... yinede çok teşekkürler.inşallah sayenizde fizikten geçerim

    YanıtlaSil
  80. hocam çok tipsizsiniz

    YanıtlaSil
  81. fizik dersleri çok eylenceli

    YanıtlaSil
  82. evet arkadaşlar konumuz madde ve uzellıklerı madde ve üzellıklerı madde ve uzellıklerı maddeeeeeeeeeeee ve uzel-lık-lerı ayyhhhh yıter ya anladık :D :D

    YanıtlaSil
  83. hocam belki en az 10 defa madde ve özellikleri dediniz xD

    YanıtlaSil
  84. hocam :DDDDDDDDDD neden fok balıgı gibi anlatıyonuz ki 100 defa solemesenize kafamız karısıyo bosuna kotayı dolduruyoz yaw :D

    YanıtlaSil
  85. hocam gerçekten güzel anlatıyorsunuz süper valla

    YanıtlaSil
  86. selam arkadaşlar
    videoyu teraziler bölümüne kadar izledim. Bu tarz anlatan hocalardan fizik öğrenemezsiniz.
    Hoca sadece ezber formüller yazıyor.Bir formülün nereden nasıl geldiğini öğrenmezseniz bu formüller aklınızda kalmaz çünkü yüzlerce formül var. bu eğitim tarzı hastasını iyileştirmeyip aspirinle geçiştiren doktorlar gibi dershanelere ve özel ders veren hocalara bağımlı öğrenciler (müşteriler) yetiştiren ezberci eğitim tarzı. bu konu çok basit bir konu formül ezberlemenize gerek yok. Hocanın yazdığı formülleri sizde çıkartabilirsiniz. Biraz araştırma biraz kendine güven yeterli. İnanın sizler daha zekisiniz.

    YanıtlaSil
  87. ders sevgisi22 Ekim 2010 08:45

    bencede çok güzel ama yazılar gerçekten görmüyor onun icabına bakarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim bu aradarnek çözümler daha fazla olabilir mi?

    YanıtlaSil
  88. çokkk güzell

    YanıtlaSil
  89. hocam ben bisey anlamadım cok hızlı anlattınız

    YanıtlaSil
  90. cok saçma bir anlatım ne gerek var 100 kere tekara dimi

    YanıtlaSil
  91. 15 yaşındayım sevgili arıyorum ben erkeğim

    YanıtlaSil
  92. madde ve özellikleri özellikleri özellikleri özellikleri amkkk otuz kere tekrar edıyo kafayı yedım...

    YanıtlaSil
  93. bu ne ya 100 defa tekrar edilirmi dikkatimi veremiyoryum bi şey anlamadım :(((( of

    YanıtlaSil
  94. ayhh deli oldum eşit kollu teraziler eşit koluu teraziler teraziler teraziler terazileeeeeeeeeeeeeeer bu ne be

    YanıtlaSil
  95. Çok Yavaş anlatıyosunuz...

    YanıtlaSil
  96. tekrarlama hoca yaw 2 kkere tekrarla yeter laağ sırf onun için çııom delimi şizofreni mi ne xD

    YanıtlaSil
  97. YHA BU NE BOYLE KUFUR flan hıc ykısıyoRmu bızLere bıRde okUyoruz yazık yha ne GuSel anlatıyor ıste hoCA :) HOCAM coq tekkURlER :) INSALlAH SINAVIM II GECEr....

    YanıtlaSil
  98. hocam gayet iyi anlatıyorsunuz ama kameradan kaynaklanan bir şey mi bilmiyorum ama yazılar pek net seçilemiyor bunu dikkate alırsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  99. hiç bi bok anlamadım bende niye tekralanıyo diye bakıyom bilgisayar bozuk sandım meger hoca bozukmuş

    YanıtlaSil
  100. hocam iyi hoş olmuş ama biraz fazla tekrar yapıyosunuz bide yazılar okunmuyo onun dışında gayet güzel çok başarılı bi site olmuş.

    YanıtlaSil
  101. bence cok güsel olmuş fakat konuları biras daha geniş ele alırsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  102. B e R b a t yaaa
    1ooo kre sölüyor aynı şeyi .Ss

    YanıtlaSil
  103. Kamera şakası gibi :D

    YanıtlaSil
  104. neresi güzel olmuş bea berbat bi hoca.! 10. sınıf diorz bna 9.sınfn konularını anlatıo dha dogrusu anlatamıo biLee....

    YanıtlaSil
  105. saool hoca ama çk tekrrlıyon bide biz bu terazi merazi konuularını grmdk

    YanıtlaSil
  106. hocam daha ii anlatırsanız bizde anlamış olacağız,anlayamadım sayenizde

    YanıtlaSil
  107. ya ben hıc bıse anlamıorum kı kırk kere tekrar dıyorsunuzzz.. maalesef anlamadım..

    YanıtlaSil
  108. slm hocam bir şeyi ikki kere tekrar etmesenizzzz lütfen yhaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  109. ne diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz kütle diyoruz ......

    YanıtlaSil
  110. Hocam siz repçi olun harbiden :D

    YanıtlaSil
  111. hocam konu anlattınız için saollun amaa hiç bişi anlamadımm yaa

    YanıtlaSil
  112. hocam biraz yavaslayın yha cok hızlı anlatıosunuz bu arada her kelımenızı tekrarlamasınız daha ii olurr

    YanıtlaSil
  113. Nesi güzel ya bi şeyi 10 kere söylüyo aynı şeyleri duymaktan sağır oldum zaten 2 dk bile izleyemedim siteden soğudum arkadaş bu nası bi anlatma.Bir de her şeyi yazıyolar ya o da hoşuma gitmiyo bi şeyi söylüyo sonra yazıyo ne gerek var boşuna zaman kaybı

    YanıtlaSil
  114. ne biçm anlatıyo bu adam ya .
    bşyi on kere tekrarlıyo snr etti :@.

    YanıtlaSil
  115. hocam valla emeğe sonsuz saygıda gerçekten tekrar etmeyii biraz abartmışsınız kafam çok karıştı hayvan deiliz şükür bi kerde söyleyince anlıyoruz :)

    YanıtlaSil
  116. ekol hocaaam sizee sesleniormm!!!:)bak hocam bu site çok kaliteli ve güzel anlatan bi sitey diiii bu videoyu izleyene kadar bence bu adamı çıkart başka bi adam yapsınn yaw neymiş belli diyoruz kütle diyoruz kütle kütle kütle le le le olamdıı bu yaaaa :(bi bok anladysaamm......)

    YanıtlaSil
  117. hocaam bencee çooookk süper anlatmışsınız ayrıca çok da tecrübelisinizz siz bu anlatamadıı diyenlere bakmayıınn onların zaten anlamaya göyünleriiii yookk sizin sayenizde yazılıdan 90 aldımm çooookk teşkkrr ediormm hocam:)

    YanıtlaSil
  118. 3 kere tkrar ediyor ya :D

    YanıtlaSil
  119. hocm tekrr etmyn lütfn ama qzel anlatysnz..

    YanıtlaSil
  120. adam bı kelımeyı 99 kere tekrarlıyo nasıl güzel anlatıoanlamadım(tekrar dedıgın en fazla 2 defa olur)

    YanıtlaSil
  121. dersten soğudum vallaha tekrarları görünce

    YanıtlaSil
  122. bazı hocalar hazırlık yapıyo yazıyo kağıda ordan gösterek okuyo bu hem yazı yo hem okuyo çok tekrar ediyo insanın konstreside bozulyo kardeşim.Bide tekrarları kafaya takınca insan sinirde oluyor

    YanıtlaSil
  123. hoca içip gelmiş bildiğide unuttum anasını satıyım aynı şeyi 10kere tekarlıyo:))

    YanıtlaSil
  124. hocom cok güzl anlatıyonuz ama cok tekrarlıyonuz ya

    YanıtlaSil
  125. ARKADAŞLAR BİŞİ SÖLİCEM ARANIZDA YGS SINAVİNA GİREN ELBET VARDIR BENİM BİLDİİM 13 TANE FİZİK SORUSU ÇIKIO SİZ AŞAĞİ YUKARI KAÇ NET YAPIOSUNUZ AMA SADECE FİZİKTEN BEN Mİ YAPAMIOM GENELİMİ YAPAMIO VALLA YGS DE AZ KALDI SIKINTIYA GİRİORUM

    YanıtlaSil
  126. beytullah ismine yakışır bi şekilde konuş oğlum ne yapıon öle bu siteye giren bayanların hakkı üst kalırsa mafolursun bi daha da terbiesizliğinizi kendinize saklayın

    YanıtlaSil
  127. ya bi insan bi kelimeyi 10 kere tekrarlar mı yaaaaaa bu neeee yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  128. terbiyesizliğin lüzumu yoktur biraz insanlık varsa küfür söylemezsin beytullah. sen adını değiştirsen güzelolur

    YanıtlaSil
  129. ALlah Razı Olsun..!Emeğinize saglık hocam.Çok güzel anlattınız

    Emege saygı arkdaslar küfüre gerek yok..

    YanıtlaSil
  130. hocam gerçekten çok saolun ama gerçekten hiç bisey anlasılmıyo bir kelimeyi çok tekrarladığınız için için kafamızı verip dinleyemiyoruz hatta daha fazla kafamız karaşıyo gerçekten kafam allak bullak oldu ama size sonsuz saygım var emeğiniz için çok ama çok saolun..

    YanıtlaSil
  131. hocam çok güzel anlatıyorsunuz tekrar ediyosunuz diye şikayet edenler dinlemezler olur biter küfür etmeye hakları yok....

    YanıtlaSil
  132. yha çok tekrar edio yha :S

    YanıtlaSil
  133. beğenmeyen varsa siteden çıksın kolaysa kendisi anlatsın hoca bi kelimeyi tekrar edebilir belki öyle bi alışkanlığı vardır

    YanıtlaSil
  134. Özkütle Birim maddede ki , bi-rim maddedeki , evet bi-rim mad-de-de-ki :D:D

    YanıtlaSil
  135. hocam walla şu 9.sınıf konularını ayrıntılı anlatsan ne iyi olur.tekrar etmen iyide çok hızlı geçiyorsun yazmayada anlamayada vakit olmuyor birde söylediğin anlaşılmıyor.yinede teşekkürler.

    YanıtlaSil
  136. yha hocam sölediklerinizi tekrarlamazsanız dha iyi olcak yha wlla dli oldum :D

    YanıtlaSil
  137. hoca anlatmasına güzel anlatıyor.ama değerini bilmeyenler var.AAR LÜTFEN SAYGILI OLUN.DİNLEMEK İSTEMEYEN VEYA BEĞENMEYEN DİNLEMESİN.BU BİLGİ İNSANLIK NAMINA SİZLER ÖĞRENESİNİZ DİYE KONULMUŞ AMA OOOOOOOOHH İNSANLAR AĞIZLARINA GELENİ SÖÖYLÜYORLAR....HOCAM AYRICA SİZEDE TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  138. Yav hocam nie 100 kere tekrarlıyon yav koptum yemin ederim yarınki sınavı felan unutturdun bana helal olsun sana :D:D kütle kütle kütle nicelik nicelik nicelik xD

    YanıtlaSil
  139. her dediinizi tekrarlamasanız daha ii olcak

    YanıtlaSil
  140. hocam güzel olmuşta video bi lafı 40 kere demeseniz daha güzel olcak

    YanıtlaSil
  141. ohaa yemin ediyorum koptummmm madde miktarına falan... bi lafı 1000 kez söyluyo yaa hıc bı bok anlamadım kiii :D:D:D:D:D:D:D arkadasları cagırdım eve napim cem yılmaz yerıne bunu ızlıyrzz artık xdxdxd

    YanıtlaSil
  142. ya hocam bizi mal yerine mi koymaya çalışıyon
    bilafı 40 kere takrarlıyon ne bu yaaa

    YanıtlaSil
  143. ARKADAŞLAR BEN BU HOCANIN ANLATIGINDAN BİŞEY ANLAMADIM BİLDİGİMİDE UNUTTURDU PİÇÇÇ

    YanıtlaSil
  144. hocam güzel anlatıyorsunuz faka öğrencilerindediği gibi çok tekrar lıyorsunuz fakat buda fazla sorundeil tek sorun görüntü kalitesi bira kötü yazdıklarınız pe anlaşılmıyor biraz daha büyük yazarmısınız fizik dersim zayıf sizinle düzeltmek istiyorum

    YanıtlaSil
  145. Hoca gerçekten hızlı gidiyor fakat canlı derste olmadığınızı unutmayın.Yetişemediğinizde durdurun veya geriye alın.Anlamak için çaba göstermezseniz anlayamazsınız...Tabi, seçim sizin... [TÜRKÇE'nin bir eksiği yok, ya sizin?]

    YanıtlaSil
  146. hocaam süpersinizde çook tekrar warya .s
    ' şimdiki dersimiz kütle , özkütLe , madde ve özeLLikleri arkadaşLar madde ve özellikleri , madde ve özellikleri , madde ve özellikleri , özellikleri ,özelliklerii.. ???????? :D :S '

    YanıtlaSil
  147. benim cok hosuma gitti :D gayet güzel anladım.. anlamak için biraz anlamaya çalışın derim :) süpersiniz hocam

    YanıtlaSil
  148. çok güzel anlatım ama tekrarlamalar kafa karıştırıyor ynede teşekkürler !!

    YanıtlaSil
  149. Bi B*k Anlamadım

    YanıtlaSil
  150. hocam süper anlatıyosunuz bizim derslerede girseniz kesin 5 gelir ayrıca beğenmeyenlerdede sorun war galiba madem çok biliyolar kendileri çıksın anlatsın...derim

    YanıtlaSil
  151. Fizikçi kızz27 Şubat 2011 06:55

    o küfür eden arkadaşlar canlarım biz bu siteye sizin için girmiyoruz ders çalışıp iyi bir geleceğe sahip olmak için giriyoruz hocam sizede çok teşekkür ederim çok güzel anlattınız herkes tekrarlamanızdan şikayet etmiş herkesin bi özelliği wardır yani birde hocam bu terbiyesiz lafları kaldırmanızı rica ediyorum....(elinize ağzınıza sağlık)

    YanıtlaSil
  152. o kızlara küfür eden insan dışı şey kızlar bu siteye sizlerin küfürlerini dinlemeye değil öğrenmeye gelio emeğe saygı yavaş anlatıyormuşta tekrarlıyormuçta ne önemi var beyenmeseniz niye dinliyorsonuz hocam ayrıcana dillerinize sağlık

    YanıtlaSil
  153. videonun ( dersin ) yarısı tekrarLa geçio zaten :D
    ama emeğe saygı

    YanıtlaSil
  154. nie açılmıo =(

    YanıtlaSil
  155. of sıkıldım ama yha

    YanıtlaSil
  156. ya bhocam siz ii anlatiyosunuzzz allah razı olsun:) ayrıca bazı kendini bilmez terbiyesizler aptal aptal konusup küfür etmesinler eğer anlamıyolarsa zeka geriliği olmalı bencee:S

    YanıtlaSil
  157. kızlara küfreden değersiz mahlukat bu siteye giren kızların tek derdi öğrenmek tamam mı ağzını topla aptal şeyy

    YanıtlaSil
  158. sizden allah razı olsun okuldayken hiç birşey anlamıyordum ama kende kendimee dinlerken oluyomuş aklıma herşey girdi

    YanıtlaSil
  159. bu adama kop gel

    YanıtlaSil
  160. neden açılmıyo ki .s .s
    :/ bekliyorum kac gündür acılmasını ama hala düzelme yok

    YanıtlaSil
  161. şu videoyu tekrar yükleyebilirmisiniz açılmıyor ya lütfen acilll

    YanıtlaSil
  162. yarın dersim var ama video yüklenmedigi için açılmadı bile insan bi girer bakar yaa okadar site kurmuşşunuzz işe bile yaramıo nası bi iş kardeşim!!!!!!!!!.........

    YanıtlaSil
  163. ya hocam video açılmıyo ya

    YanıtlaSil
  164. hocam video niye açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  165. Yeniden yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  166. ya nie açılmioki acaba

    YanıtlaSil
  167. biraz kolaylaştıralım lütfen..açılsın hemen...

    YanıtlaSil
  168. duacınız olurum faydalanabilirsem...

    YanıtlaSil
  169. ya benim çok eksiğim var nasıl kaptıccm nasıl çalışıcam ne yapçm yardım edin..:(

    YanıtlaSil
  170. hocam açılmıyor video yardım edin ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  171. video açılmıo yha :(

    YanıtlaSil
  172. qüzel ama çok hızlı anlatıyo

    YanıtlaSil
  173. video açılsaydı keşke sayfa yöneticileri Allah için şununla ilgilenin.

    YanıtlaSil
  174. video açılmıyo ya biz nasıl yaralancaz bunda allah aşkına ya fizik sınavı yüzünden zaten stresteyim bide siz strese sokmayın bizi :(

    YanıtlaSil
  175. acılmıo bu video yaa .s

    YanıtlaSil
  176. yuggggggggg bukadar mı salaklık olur bi bok yapyorsunuz niye açılmyoooooooo artık gerzekler

    YanıtlaSil
  177. müdür niye açılmıyor bu

    YanıtlaSil
  178. http://www.sinavvar.net/2010/08/9-snf-fizik-madde-ve-ozellikleri.html

    YanıtlaSil
  179. yarin hem fizik hemde kimya sinavim var sinav girdi resmen bana ya bok gibi hic bisey anlamiyorum hocalarda bu zamanda sadece para pesinde ögrencilere dogru duzgun bi bok anlatmiyolar amk.

    YanıtlaSil
  180. çokkk güzellllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  181. neden açılmıyor

    YanıtlaSil
  182. adım muzaffer kız arkadaş arıyorum onun için okumak istiyorum ama çok hızlı anlatıyor bu hoca

    YanıtlaSil
  183. kız arkadaş aradığını niye buraya yazıyosun aptal ya anca bunun için okursunuz zaten siz salak erkekler!

    YanıtlaSil
  184. hocam çok hızlısınız artı ikide bir diyoruz diyosunuz artı çok tekrar edince kafamız karısıyo.başa almak zorunda kalıyorum. gül haklısın ama hakaret sana yakışmamış.

    YanıtlaSil
  185. Allah razı olsun, diline sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  186. çok güzel anlatıyorsunuz hocam.inşallah sınavım iyi geçer.

    YanıtlaSil
  187. bence çok da güzel olmasa işimi gördü sağol hocam :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  188. Çok güzel anlatıyorsunuz hocam.Ağzınıza sağlık.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  189. HER İNSANIN ANLATIŞ TARZI FARKLI ARKADAŞLAR ÖN YARGILI OLMAYIN SİZ DIŞARDAN TUTSANIZ BİR HOCA SAATİNE 100 L VERİRSİNİZ AMA BURDA HOCA SİZDEN BİRŞSEY İSTEMEDEN ANLATIYOR BUNU YAPAN HOCAYA DUA EDİN SAOLUN HOCAM SİZ OLUMSUZ YORUMLARA BAKMAYIN ONLAR DÜŞÜNEMİYORLAR :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  190. şoktayım böylebi anlatış daha önce görmemiştim çok iyi anladım saolun <3

    YanıtlaSil
  191. yavaş la yavaş sakin ol bu ne hız

    YanıtlaSil
  192. gzl anlatıyosunuz hocam elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  193. Lan ADam Bi Lafı 100 Kez Tekrar Etme :@

    YanıtlaSil
  194. Kenan aLmasa katılıorm :) :)

    YanıtlaSil
  195. Özkütle diyoruz, grafiği diyoruz. Grafiği diyoruz. Özkütle. Özkütle grafiği diyoruz.. (yeter)

    YanıtlaSil
  196. "Arkadaşlar,arkadaşlar" :) Çok sevecen birisi ve çok iyi bir öğretmen :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS