Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

8.sinif matematik kareköklü sayilar videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden selamlar. Şimdi bu yazımızda sizlere sbs ortason sekizinci 8.sınıf matematik kareköklü sayılar videolu konu anlatımı yapacağım. Matematik kareköklü sayılar konusu karekök alma irrasyonel sayılar karekökü bir tam sayı olan sayının ondalık kesirlerin karekökünü almak ve birçok kavramları açıklayıp örnek soru çözümleri yapıyoruz.
Pekiştirmek İçin ; 8.sınıf matematik kareköklü sayılar testleri soru çözümleri

168 yorum:

  1. çok kötü anlatıyor hiç bişey anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler arkadaşım.Demek ki küfretmeden de olumsuz eleştiri yaapılabiliyormuş :)

      Sil
    2. BENCE İYİ ANLATIYOR AMA BAZI KONULARI ANLAMADIM ....

      Sil
    3. bende anlamadım bazı konuları ...

      Sil
    4. adama kötü eleştiri yapmayın diyicem ama kötü anlatıyor gercekten.

      Sil
  2. Gerçekten anlatım tarzı pek iyi DeğiL ama Ne yapalım

    YanıtlaSil
  3. bence gayet ii anlatıyor sen anlamıyorsundur jnmmmm

    YanıtlaSil
  4. güzel anlatmıyo daha basit yolu varken insanın kafasını karıştırıyo ama yinede teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. hiç bişi nalamadım bu ne yavvv

    YanıtlaSil
  6. boşu boşuna zaman kaybettim hiç bişey anlamadım. gidin ttnet vitamine üye olun daha ii arkadaslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benım de vıtamınım var ve gerçekten boşuna para verdım o çok karısık

      Sil
  7. mal bebe ttnet paralı bu bedava

    YanıtlaSil
  8. bence gayet açık ve net sizin kafanız almıyorsa biz ne yapalım demek ki sizde bi eksiklik war.......

    YanıtlaSil
  9. güzel takdir ediyom cook yardımcı oldu

    saolun hocam :)

    YanıtlaSil
  10. muhteeeşeemmmmm

    YanıtlaSil
  11. benım için anlatımı deil sorular lazımdı buda tam aradıgım olmus cok super anlamayanda 1 sorun var bende okulda anlamıosan burda anlamaya calısma kardesım sende alla alla adam bos durmemıs yapmıs ona sukret sen daha iyisini yapıosan buyur marıfetını goster

    YanıtlaSil
  12. zekiler anlar salaklar anlamaz iste bütün mesele bu (kolpa shakespire)

    YanıtlaSil
  13. herkes kendine göre konuşur
    demekki sen anlamadın (salak)

    YanıtlaSil
  14. bence de cok güzel ışıme cok yaradı dönem ödevı ınde kesın 100 alacam

    YanıtlaSil
  15. ewt sen anlayamamışsın geri zekalı kız nolcak huhahaaa

    YanıtlaSil
  16. Bnce qaYet iyi anLatmıs.. Daha nasıL anLatılabilirki? :S ....AnLamıosanız eeR.. Yorum yazmanıza qRk yok...GösTeriş yapmayın...Başka yerden buLuN...Kötülemenin Lüzumu yok...

    YanıtlaSil
  17. bence gayet iyi

    YanıtlaSil
  18. bencede ben çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  19. iyi diyelim iyi olsun

    YanıtlaSil
  20. anlamadıysan tekrar dene ozaman iyice konsantre ol kesin anlar sın ben anladım

    YanıtlaSil
  21. allah razı olsun... süperdi :)

    YanıtlaSil
  22. bn busra cokk tesekkurler gayet gzl anlatiyosunuz tskkur edrm

    eklemek isteyen icin= busra_keskin_gs@hotmail.com herkezle tanisabilirimm .D

    YanıtlaSil
  23. BeNCe çok güsel olmuş dilinize saqlık muhtesem bişee :d

    YanıtlaSil
  24. Alıntıdır Arkadaşlar Bu Video Buyrun Size 1000 kat daha iyi Bir Site: www.cebirsel.com/oks-videolu-konu-anlatimlari/index.php
    Gerçekten Güzel Videolar Var .

    Ve Burdan Bu Sitenin Yöneticilerine Sesleniyorum Ayıp ayıp başkasının hakkını çalmaya hakkınız yoqq!!

    YanıtlaSil
  25. ben semanur üstteki yazıyı kim yazdıysa gerçekten doğru solemiş gerçekten ayıp ya bari hiç yayınlamayında insanların vaktini çalmayınm biz sbs ye hazırlanan insanlarız ya dakikalarımız bile önemli nese uzatmayalım yinede uğraşmışlar hiç değilse saolsunlar demek düşer bize

    YanıtlaSil
  26. yazılılarım için mükemmel hazırlandım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. herkez kendi adına konuşsun lütfen kimse kimseyi çekiştirmesin ricca ediyom

    YanıtlaSil
  28. arkadaslar bnce sbs için gayet ii bncede sz matematkteki temelinizi hallednde bakın.öss icin yetersz olablr.hı slaytla anlatılmasıda gsl dgl yanlız bilgsyr ortamı fazla bişide beklenmes

    YanıtlaSil
  29. bence çok ii anlatıo anlamayanların kafası nerde acaba ya dinlemio ya anlamak istemio ya da kafada arıza var

    YanıtlaSil
  30. hocamız çok güzel anlatmış tebrik ediyorum valla kareköklerini tam anlamamıştım şimdi anladım üstünede soru çözersem pekiştiririm

    hocamız çok güzel çözmüş hatta ben bazı soruları hocadan önce çözdüm buna emin olun :)

    matematikte sorunu olanlar için ekol hocayı tavsiye edicem

    YanıtlaSil
  31. bizim hocadan iyi anlatıyooooooo

    YanıtlaSil
  32. süpermişşşşşş haaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  33. Allah razı olsun çok güzeldi bize de sınavda başarı versin AMin..

    YanıtlaSil
  34. adam 10 numara anlatıyo beyeniyen izlemesin

    YanıtlaSil
  35. bey ler ben var ya bunu açyip anladım hepinizin amına sınav da sokaçam bu karakökün çubuklarını

    YanıtlaSil
  36. ne anlatımı anlatmıyoki sadece kitap okuyo zahmet etmiş onu bizde evde kendimiz yapıyoz

    YanıtlaSil
  37. Allah razı olsun çok güzeldi bize de sınavda başarı versin AMin..

    YanıtlaSil
  38. pehhhhh.324 ün karesini bile yanlış buldu

    YanıtlaSil
  39. hocam sizin sayenizde konuyu çok iyi kavradım ne dershanede ne okulda böyle anlatım duymadım.....

    YanıtlaSil
  40. iğrenç bi yer hiç iyi değil amk .

    YanıtlaSil
  41. hoca harika anlatıyo!!!!!!!!
    anlamayanların aklı kıt demektir

    YanıtlaSil
  42. amk güzel işte adam fıstık gibi anlatıo anlayana sivrisinek saz anlamayana o sazı götüne soksan az :DDDD

    YanıtlaSil
  43. kendiniz anlamak istiyomusunuz:p

    YanıtlaSil
  44. Bence gayet güzel anlatıyor teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  45. sizde sorun varsa Biz napalım

    YanıtlaSil
  46. la sn nediyon seni maf ederim beyenmedik ne yapcan

    YanıtlaSil
  47. iyi birşey dicez kötü birşey demicez öylemi avcunu yala!!!!!

    YanıtlaSil
  48. kızım yalakalık yapmak için elinizden geleni adına koymuyonuz (kendiniz anlamak istiyormusunuz)yoooooooo istemiyoz anladım seni hıhıhıhı...

    YanıtlaSil
  49. çoğu anlamamış bize hocayı savunmayın bee

    YanıtlaSil
  50. Bencede iyiy di alinize sağlık

    YanıtlaSil
  51. anlamayınların ya beyninde sorun var ya da beyinleri hiç yok :) :) katılanlar yorum

    YanıtlaSil
  52. hocam çok sağ olun anladım bir şeyler işime yarıyacak türden olanları

    YanıtlaSil
  53. bnce pek fena olmamş sadece konuyu anlatırken çok ayrıntıya inlmiş...

    YanıtlaSil
  54. daha iyi olabilrdi

    YanıtlaSil
  55. ÇOK HARİKA biliyodum bu konuyu ama video sayesinde pekişti çok sağolun :D

    YanıtlaSil
  56. teşkkürler hocam mükemmel

    YanıtlaSil
  57. fevkalade anlattınız hocam saolun hiç birini anlamamıştım salun

    YanıtlaSil
  58. bn dershanede dha iyi anLamştım.bu bnim kafamı karıştırdı yaww ..nese emeqe sayqıı ..thanx..(yorumuma yorum yazmayın !!@@

    YanıtlaSil
  59. ya ben hiç bişey anlayamıyorum çarşamba günü sınavım var şans dileyin

    YanıtlaSil
  60. orusbu hoca sınavı çok zor soruyo sınavda 32 soru vardı ve 40 dakika süre vardı bide bi saat işlem yaptım ve45 aldım üfff şans dileyin lütfennnnnn

    YanıtlaSil
  61. hiç güzel anlatılmıyor ya siz kendinizi ne sanndeip buraya koyuyorsunuz bunları daha dikkatli oln daha güzel anlatmasını bil ondan sonra gel.

    YanıtlaSil
  62. Eheh. Süper Bir Site Çk yardmcı oLduuu . aLıcm İnş. Bi 80 fLn :D:D

    YanıtlaSil
  63. bu ne hiçç bişi anlasılmıyo nerden bakılıyo buna yha salakca seyler bn bıle daha akıllıyım lan xD

    YanıtlaSil
  64. bi ekol haca tuturmuslar kolay yolu vaRken neden uzununu cozım hem sırf face için qiriom yhoqsa kopya varken neden qırımkı bole sıtelere hocada salak =D xD

    YanıtlaSil
  65. Çok güzel ama bazı sorularda açıklamadan kaçmış hocamız arkadaşlar yoksa anlaşılmayak bişi yok.. yani =)

    YanıtlaSil
  66. iyi ama biraz karmaşık bildigini yapıo bize nasıloldugunu söylemio amatörce ama begendim özellikle soru seçimi çok güzel saolun warallun bide salaksanız adam napsın o işini ii yapıo saolun ekol hacam

    YanıtlaSil
  67. biri kötü diyince diğerleride öyle diyo hepiniz de öyle diyo anlamayan salak çok güzel anladım ben

    YanıtlaSil
  68. çok güzel anlatım saol hocam

    YanıtlaSil
  69. Ben Anladm saoln Hocam (.

    YanıtlaSil
  70. bence süper anlatıo anlamama sebebiiniz ne bilemiyorum bence siz ii dinlemiosunuz ben süper anladım ve bunun sayesinde sınavdan 100 aldım saolun hocam

    YanıtlaSil
  71. saolun hocam sızın sayenizde bende 100 aldım anlatışınız harika idi

    YanıtlaSil
  72. Ödevim vardı yaptım yazınca çok iyi anlaşılıyor..

    YanıtlaSil
  73. çoooooooook güzel gerçekten güzel :D :putnam:

    YanıtlaSil
  74. ferdi dediki gerçekten güzel :D

    YanıtlaSil
  75. anlmaynlar siz yşıonuzmu

    YanıtlaSil
  76. ben bişey anlamadım ı q vıt zırt aa sinir oldum

    YanıtlaSil
  77. Bende Orta Derecede Anladım Zaten Bu Kareköklü Sayılar Beni Yedi Bitirdi xD

    YanıtlaSil
  78. bence çok tane tane ve çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  79. hepiniz orosbu çocuqudur ananizi sikim

    YanıtlaSil
  80. ya ne biçim bi konudur ya yarısını anldım yarısı allha emanet :DD :P

    YanıtlaSil
  81. offffff birazda olsa öğrendk ya

    YanıtlaSil
  82. o küfür yazanın embesil email almıyorlar diye yaptığına bak şunun yavşak o dediğin götüne girsin enibim hoşuna gider

    YanıtlaSil
  83. çok iyi değil ama hiç yoktan iyidir.

    YanıtlaSil
  84. berbat ekol hoca deli mi?bence evet önceden daha iyi anlamıştım ama şimdi kafam karıştı

    YanıtlaSil
  85. ekol hoca sbsde başarısız olursam seni boğarım ono göre anlatımını 5saniyede değiştir düzgün anlat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  86. ekol hocam ben ısparta gönenden şeyma siziççççççççççççooooooookkkkkkkkk seviyorum vajinam sikinize hazır gelin sikişelim sabırsızım lütfen gelin şuanda zaten çırıl çıplağım erotik filmlere sikişme videolarına bayılırım vajinama kalem dişfırçası vs. sokarım birde senin sikin girse çççççççoooooooookkkkkkgüzel olacak bekliyom cnm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekol hocya gerek yok ben gelirim seni sikmeye yavrum bekle beni hemde çıplak gelirim

      Sil
    2. ekol hocam benimle birlikte olucak salak şey

      Sil
  87. yaww yter bildiğim şeyide unutturda adam gerizakalı boktan bişeler anlatıyo mk.

    YanıtlaSil
  88. benim için far yapmaz hacı işlemi göstersin yeter kes yapıştır :D

    YanıtlaSil
  89. sacma sapankonusmayın be hocada bısey yok sızde var sorun

    YanıtlaSil
  90. bence gayet güzel anlattı hazırlayana çok teşekkür edrim (:

    YanıtlaSil
  91. güzel anlatıyor ama anlayana

    YanıtlaSil
  92. bazı mallar anlamadıkları için laf atıyorlar

    YanıtlaSil
  93. hepiniz dangalaksınız

    YanıtlaSil
  94. OCLER KOTU ANLATIONUZ LAN

    YanıtlaSil
  95. ayh bune beee kafmı karısdırdı bn bizim hocayı beqenmiorm anlatamıoyr die bu berbat bzm oca süper anlatıo buna raqmennn

    YanıtlaSil
  96. off video açılmıyor ekol hocamm

    YanıtlaSil
  97. bn busra cokk tesekkurler gayet gzl anlatiyosunuz tskkur edrm

    eklemek isteyen icin= busra_keskin_gs@hotmail.com herkezle tanisabilirimm .D
    13 Şubat 2010 09:27
    Adsız dedi ki...
    BeNCe çok güsel olmuş dilinize saqlık muhtesem bişee :d
    14 Şubat 2010 00:45
    Adsız dedi ki...
    Alıntıdır Arkadaşlar Bu Video Buyrun Size 1000 kat daha iyi Bir Site: www.cebirsel.com/oks-videolu-konu-anlatimlari/index.php
    Gerçekten Güzel Videolar Var .

    Ve Burdan Bu Sitenin Yöneticilerine Sesleniyorum Ayıp ayıp başkasının hakkını çalmaya hakkınız yoqq!!
    14 Şubat 2010 09:05
    Adsız dedi ki...
    ben semanur üstteki yazıyı kim yazdıysa gerçekten doğru solemiş gerçekten ayıp ya bari hiç yayınlamayında insanların vaktini çalmayınm biz sbs ye hazırlanan insanlarız ya dakikalarımız bile önemli nese uzatmayalım yinede uğraşmışlar hiç değilse saolsunlar demek düşer bize
    27 Şubat 2010 08:08
    Adsız dedi ki...
    yazılılarım için mükemmel hazırlandım çok teşekkürler
    11 Mart 2010 08:09
    Adsız dedi ki...
    herkez kendi adına konuşsun lütfen kimse kimseyi çekiştirmesin ricca ediyom
    22 Mart 2010 07:07
    Adsız dedi ki...
    arkadaslar bnce sbs için gayet ii bncede sz matematkteki temelinizi hallednde bakın.öss icin yetersz olablr.hı slaytla anlatılmasıda gsl dgl yanlız bilgsyr ortamı fazla bişide beklenmes

    YanıtlaSil
  98. bnce iğrenç anlatıyosun kro

    YanıtlaSil
  99. bence çokiyi olmuş emeğe saygı ben çok beğendim ede anladım sınadan 92 aldımayesinde

    YanıtlaSil
  100. Anlamamış olabiliriz bu bizim aptal olduğumuz göstermez.Ama anlamayanların da hocaya küfür etmesi gerekmiyor.Anlamadıysan sakince belirtirsin arkadaşım küfür ederek o kücük beynini zorlamana gerek yok.
    Ekol hocanın anlatımını beğenmiyorum örnekleri bil doğru düzgünce çözmüyor...

    YanıtlaSil
  101. sadece orta (dermişim iğrennnnnnnnnnnç

    YanıtlaSil
  102. bence çok kötü birşey anlamadım anlamadıysam
    kimene bide bazı kişiler azmış iğrenç ve terbiyesizsiniz tabi benden öğrenecek değilsiniz biz burada sbs'den konuşuyoruz (onlar kendilerini biliyor)by by by
    yaçok güzel konuştummmmmmmmmmmmmmmm:D

    YanıtlaSil
  103. arabada beş sınavda doksan BEŞ çaktımmm xD

    YanıtlaSil
  104. anlatım tarzı iyi beğendim sınavdanda 85 aldım tşk..

    YanıtlaSil
  105. arilr bn woltam adimniyim oyunu yoan varsa eklesin........!!!!!!!!:::::::::DDDD;)))):(()()()():()():():(:)(:):) YANÇARIMI 27MS27

    YanıtlaSil
  106. busra gel sikişelim götün skım tanışma amclı :D nedersin sexy bebek :D

    YanıtlaSil
  107. benim sbsem 490 sizin yüzünüzden 300 e inlmesini istemiyorum terbiyesizler....

    YanıtlaSil
  108. bnce çok iyi deil ama idare eder cinsten

    YanıtlaSil
  109. çooooooooook iyi demeki anlamayanlar gerizekalıdır

    YanıtlaSil
  110. tebrikllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  111. muhhhhhhhhhhhhhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  112. amannnnnnnnnn hiç sevmediğim ders sınıvım olmasa ben bu sitenin yüzüne bakmam

    YanıtlaSil
  113. walla süper anlatıoda yarın yazılım dua edin allahım nolur yazılısı iyi geçer diyin lütfeen saolun bb

    YanıtlaSil
  114. allahım nolur cennetin sınavı iyi geçsn.d

    YanıtlaSil
  115. yarın sınav warrrrr

    YanıtlaSil
  116. havuç yiyin havuç by (b.e)

    YanıtlaSil
  117. bu nele böyle ?

    YanıtlaSil
  118. ÇoK TeŞeKKüR éDéRiM HoCaM

    YanıtlaSil
  119. gayet güzel anlatıyor okulda anlamadığımı burda anladım neyini beğenmediniz

    YanıtlaSil
  120. bencede çoooook güzel anlatmış ağzınıza sağlık hocammmmm!!!!!!

    YanıtlaSil
  121. güzel anltmş ama çok koly örnekler yazmış nenemle brlkte çzdük :)

    YanıtlaSil
  122. bence hocanın nasıl anlattığt değil o soruları anlamak önemli anladıktan sonra sorun yok!

    YanıtlaSil
  123. hoca iyi anlattı anladım da atalarımız ne demiş anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az... bence hocayı kötülemeye gerek yok. onun da elinden gelen bu...

    YanıtlaSil
  124. yazıyı okumayı öğretmenlik zanetiyo geri zekalı böyle öğretmenliği bende yaparım gerizekalı beyinsiz

    YanıtlaSil
  125. bizim hocadan daha iyi anlatıyo

    YanıtlaSil
  126. abicimi iğerç anlatıyooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  127. abicim iğrec anlatıyoo

    YanıtlaSil
  128. bence süper anlatıyo gerizekalılar bir şey biliosun siz anlatın bok kafalılar bir yerlerinizden dinlrseniz anlamazsınız o.çler

    YanıtlaSil
  129. bu ne yha kafamı siktin mk bidaha koymayın kafam dahada karıştı anasını siktiğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bidaha koymayın diye gerizekalı...Sen bakma mk

      Sil
    2. Kafan olsaydı kafan karışabilirdi.Ama böyle bir şey söz konusu bile değil.Üzücü :(

      Sil
    3. bencede çok ama çok üzücüü sende kafa yok ne anlarsın kii?? :(

      Sil
  130. Bence gayet iyi biraz uzun olduğundan anlamıyo olabilirsiniz fakat kafanızı videoya odakladığınızda herşey gayet anlaşılır...

    YanıtlaSil
  131. Ben beğendim aslında fena değil.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  132. 1.19 gerçel sayılar denir..! Ayıks :DDD

    YanıtlaSil
  133. Gayet iyi anlatıyor terbiyesiz şeyler yazmayın..Sizin ailenizden birine afedersiniz söylemek durumundayım sikeyim dese (çok çok pardon) hoşunuza gidermi? beğenmediysen izleme bidaha sana muhtaç değil kimse ama sen o sözleri kullandığınına göre bence anlamaman doğal sizin gibi sapıklar ancak küfürden anlar!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle katılıyorum.

      Sil
    2. katılıyorum sana hep küfrediyorlar :(..

      Sil
    3. aynen... katılıyorum

      Sil
  134. ya iyi anlatıyor aslında ama okuldaki hocam kadar deil ben pekiştirme amaçlı açıyorum bunları puanlarıım iyi dha da iyi olsun diye ..

    YanıtlaSil
  135. yarın sınavım var ve yarım saattir bununla vakit geçiriyorum. lanet girsin hepinizeee ölün geberin.



    YanıtlaSil
  136. bence çok güzel anlatmış ellerine sağlık.. bu arada hep sınava hemde dersime çalışmış oldum :)

    YanıtlaSil
  137. konuyu anlamadım ve uzun zamandır açmakla uğraşıyorum ama açılmıyor bu ne ya arkadaşım

    YanıtlaSil
  138. ekol hoca benim vejinam sana her zaman açık gel girlikte olak birtanem

    YanıtlaSil
  139. açılmıyo amına godumun vidyosu

    YanıtlaSil
  140. anasını siktimin hocası avradını siktimin

    YanıtlaSil
  141. terbiyesizlik yapıp durmayın hoca gayet iyi anlatmış cok güzel hadi hepinizi öptüm :D

    YanıtlaSil
  142. hepinizin anasını sikim amk ergenleri

    YanıtlaSil
  143. harika olmuş teşekkürler hazırlayanlardan ve anlatan hocadan Allah razı olsun

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS