Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Basit Esitsizlikler Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi ekol hoca nızın anlatımıyla yeni müfredata da uygun olarak lise bir(1) 9.sınıf matematik basit eşitsizlikler videolu konu anlatımı nı işleyeceğiz. lise 1 basit eşitsizlikler konusu nda geçen kavramlar, eşitsizlik nedir tanımı gerçel (reel) sayı aralıkları kapalı yarı kapalı aralık açık yarıaçık aralık eşitsizliğin özellikleri ve birçok kavramı inceliyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Basit Eşitsizlikler Yazılı Konu Anlatımı
2.
Basit Eşitsizlikler Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Basit Eşitsizlikler Özel Sorular (Tekin Hoca)

52 yorum:

  1. ekol hoca teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. tesekkurrleeeer

    YanıtlaSil
  3. iyi anlatıyor ama ben niye baştan baştan dinliyorum yaa :(sınavım var ve bu konuda içine dahil kopya çekme gibi bir düzenbazlıgıda matematık hocama yapamam :( offf offf

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok yararlı oldu.Dilinize sağlık...
    Hazırlanış biçimini de çok beğendim. Pratik anlatım oluşu da çok güzel...
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ya vallahi bu ekol mudur ne boksa dogru dürüst soru vermedi anca vıng vıng konuştu hadi by :d

    YanıtlaSil
  6. qüzeldi tşk ekol hoca:D

    YanıtlaSil
  7. 10. sınıflara göre uygun bir konu anlatımı yaparsanız daha iyi olcağını düşünüorum
    teşekürler

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum şu matemetiğe ya hastayım.keşke tek matamatik olsa dersler ...ingilizce edbiyet tarih boş bunlar asıl matematik kurtaracak bizi bu hayattan...hocam ağzınıza sağlık süperdiniz.

    YanıtlaSil
  9. Adamımsn EkOL HocA

    YanıtlaSil
  10. ekol hoca bu konuları basitleşmiş bir halde anlatırsanız daha çabuk anlarız

    YanıtlaSil
  11. süpersin ékoL HoCa=)

    YanıtlaSil
  12. ağzınıza sağlık ekol hoca:)

    YanıtlaSil
  13. bir bok anlamıyorum basitleştirsene ibne

    YanıtlaSil
  14. çoooooooooookk süper

    YanıtlaSil
  15. kim ne derse desin sen çoooook süpersin

    YanıtlaSil
  16. ekol hocam k.bakma ama sesin o kdr boğucuku bişi anlamıyorum biraz daha canlı anlatsan süper olur yavalla

    YanıtlaSil
  17. adam king yaww :D

    YanıtlaSil
  18. topunuzun allah belasının versin

    YanıtlaSil
  19. amına koduklarımının çockları ya hiç bis sikimden çaktıkları yok;);));)

    YanıtlaSil
  20. gerizekalılar küfredecek yer mi bulamadınız? kafanız basmıyosa dile geçin allam ya

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. bence yanılıyosunuz. sadece matematik nasıl kurtaracak bizi. ingilizce olmadan türkçe olmadan coğrafya tarih. yanlış düşünüyosnz..ve güzel olmuş konular. dilinize sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  23. bence hoca çook iyi anlatıyor ama 2011 müfredatına biraz uzak buda beni bayıyor lütfen müfredatı takip edin

    YanıtlaSil
  24. naz
    ağzınıza sağlık hocam süpersiniz

    YanıtlaSil
  25. Derslere çalışmaya başladım anlamamıştım anladım güzel anlatım keşke dersimize giren hoca siz olsaydınız Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. kahkihkohkohkiiiiihhhhhhh

    YanıtlaSil
  27. Matematik
    Alakasızca
    Lak laklıyor
    :D

    YanıtlaSil
  28. alt yapım olmadıgı icm bazı konuları zor anlıyorum bumdan bi bok anlamadım amk matenatik ! isyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaan

    YanıtlaSil
  29. canın cehenneme lanet matematik

    YanıtlaSil
  30. berbat anlatım videolar açılmıyor bozuk dandik site uff hadi bb xd mallar amk yaptığınız videoya baqqqqq xd

    YanıtlaSil
  31. ooof matematikten nefret ediyorum!

    YanıtlaSil
  32. niye sayı ekleyip çıkarıyoruz kafamıza göre ya bi bok anlamdm

    YanıtlaSil
  33. SüpRSn ekOL hOcä..çok tşk edRm.. :)

    YanıtlaSil
  34. qÜséL OlMuş

    YanıtlaSil
  35. matematiqqq..! İqrenç yaffff..!

    YanıtlaSil
  36. manyak bişhe olmuşş çok iyi anladm

    YanıtlaSil
  37. mat 1 di ekol hocayı buldum 3 oldu yükseltcem dedim dedim inanmadınız bak ne oldu şimdi

    YanıtlaSil
  38. siktirin gidin

    YanıtlaSil
  39. Çok GüzeL oLmuş eLinize diLinize sağLık :D

    YanıtlaSil
  40. amuga koruk ekol başkan

    YanıtlaSil
  41. matemetiği hiç sewmym bokdan şeyler:P

    YanıtlaSil
  42. götünü kangren oluncaya kadar sikim matematiğin

    YanıtlaSil
  43. teşekkürler okulda çok iyi anlamamıştım burada daha iyi anladım

    YanıtlaSil
  44. açılmıyo lan bu :(

    YanıtlaSil
  45. Yorumlara bakılırsa çoğunluk güzel anlatmış diyor ama video açılmıyor. Siz nasıl açtınız acaba?

    YanıtlaSil
  46. ben videoyu açamadım siz nasıl açtınız .

    YanıtlaSil
  47. niye açılmıyor bu ya

    YanıtlaSil
  48. Malesef video açılmıyor.

    YanıtlaSil
  49. Hocam video açılmıyor düzeltirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS