Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Trigonometri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz arkadaşlar. Matematik lise 2 10.sınıf trigonometri videolu konu anlatımı yönlü açılar yaylar trigonometrik fonksyonlar dik üçgende dar açıların özel açıların 30 45 60 90 derecenin trigonometrik oranları birim çember tanjant kotanjant fonksiyonu konu anlatımı na başlıyoruz. öss de çıkmış trigonometri soruları test kitapları yaprak testleri de çözüyoruz. Herkese sbs de öss de başarılar arkadaşlar.
video 1

video 2

video 3

video 4

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Trigonometri Videolu Konu Anlatımı (Ozan Hoca)
1.
Trigonometri Videolu Konu Anlatımı (Tahsin Hoca)
2.Trigonometri Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.
Trigonometri Özel Sorular (Tekin Hoca)
4.Trigonometri (Yarım Açı Formülleri) Özel Sorular (Lütfü Hoca)
5.Trigonometri (Sinüs Teoremi) Özel Sorular
6.Trigonometri (Toplam Fark Formülleri) Özel Sorular
7.Trigonometri (Dar Açıların Trigonometrik Oranları) Özel Sorular
8.Trigonometri Yaprak Testi - 1 , -2

69 yorum:

  1. süper olmuş teşekkürle

    YanıtlaSil
  2. çok faydalı oldu tesekkürler

    YanıtlaSil
  3. sizden çok faydalanıyorum ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  4. süper anlatıyosunuz gireceğim mat sınavı için artık çok endişelenmiyorum teşekkür çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  5. çok güzel anlatıyorsunuz ama biraz az örnek çözüyoruz eğer çok örnek çözersek bence daha iyi anlarız ve uygularız yinede çok faydalanıyorum

    YanıtlaSil
  6. YA GERCEKTEN COK FAYDALI KONULARİ PEKİŞTİRMEM İÇİN COK TESEKKURLER EMİNİM YAZILIDA COK BASARİLI OLCAM YANLIZ SESİNİZ BİRAZ DAHA CANLİ OLBİLİR Mİ İZLERKEN UYKUM GELİYO SİMDİDEN TESEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  7. offf çok süperr yaaaa,ama cidden böyle sesler biraz daha canlı olsa çok daha iyi olur...ekol hoca sizi çok sevyorum :)

    YanıtlaSil
  8. ekol-im geldiiiii sıkıntım bitttiiiii :)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten de çok faydalı oluo bana tşkklr

    YanıtlaSil
  10. saolunnnnnnnn:)

    YanıtlaSil
  11. slm ekol hocam çok güzel anlatıyorsunuz dersi isizin sayenizde matematik dersinin anladımmm

    YanıtlaSil
  12. süper anlatıyor ekol hoca çok teşekkür derim ekol hoca sayesinde konuyu anladım:)

    YanıtlaSil
  13. ekol hoca senin sayende kurtarma yazılısından geçicem çoooooook saol.böle devam :)

    YanıtlaSil
  14. Öss Hazırlıkta Eksik konularımı hallettim sayenizde ..inş bizden sonraki nesillerede yardımlarınızı bekliyorum ....Arı Dersanesi M3 öğrencisi Ahmet :D

    YanıtlaSil
  15. mrb ekol hoca yarın matematik sınavım var ve sayenizde trigonometriden 5/5 yapıcam gerçekten çok faydalı oldu teşekkrler.....

    YanıtlaSil
  16. trigonometriyi de sevdirdinizya helal olsun hocam büyüksünüz***

    YanıtlaSil
  17. YA BN YAZILI ANLATIM İSTİORM ODEV ICIN NASI BULABILIRIM

    YanıtlaSil
  18. Ne diyebilirimki kaç gündür bu konuyu nasıl anlarım diye kara kara düşünürken vieolarınızla karşılaştım ve haftalardır anlayamadığım konuyu bir kaç saatte anladım çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. ya gerçekten çok faydalı.süper anlatıyosunuz keşke okuldaki hocalarda böyle anlatsa....

    YanıtlaSil
  20. ya bzm bir mat. hocamız var.bu konuyu milyonlarca kez anlattı anlamadı tüm sınıf.
    ekol hoca anlattı anlamayan kalmadı :)
    BÖYLE DEVAM...
    AMA SES UYKU GETİRİYOR CİDDEN ;)

    YanıtlaSil
  21. harika ya gerçekten çok zorlandığım bu konuyu bu kadar rahat öğrenebilmem mükemmelçok işe yarayacak çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. ekol hoca cok faydalı da biraz daha sesiniz gür çıksa xS

    YanıtlaSil
  23. çok saol ben lise 2. sınıfa gidiyorum matemetikten 2. yazılım var buradan calısacam cok tesekkürler :D

    www.sdalfun.blogcu.com ==> ARKADAŞLAR BÜTÜN YAZILI SORULARI ÖSS SORULARI TM MF VE DİL BÖLÜMLERİ KONU ANLATIMI MEVCUTTURBU SİTEDEN BULABİLİRSİNİZ ==> www.sdalfun.blogcu.com

    YanıtlaSil
  24. saolun hocam herşey sizin sayenizde

    YanıtlaSil
  25. pek bi faydasını görmedim doğrusu

    YanıtlaSil
  26. bu site saysinde derslerimi düzelttim

    YanıtlaSil
  27. hocam Allah sizden razı olsun sayenizde trigonometriyi kavradım inşallah sınavdan ii bir not alırım kardeşler ltfen benim için dua eder misiniz?acaba?

    YanıtlaSil
  28. hocam yürekten teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. ya bizim bi hocamız var(isim vermek istiyorum ...özkan sarıkaya...)tam bir mal buradaki hocalar çok çok daha iyi anlatıyo valla hocam siz sprsiniz bizim hocadan hiç bi şey anlamıyorum.Gerçi tutmuşlar kendi yazdığı soruyu çzmeyen birini koymuşlar bizim karşımıza ders anlatmasını nasıl bekleriz ki?teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. ya bir şey soracağım benim bilgisayarım da bu sitedeki videolar açılmıyor. bu hangi video oynatma programı ile açılır. acil yardım edebilirseniz..

    YanıtlaSil
  31. merhaba ekol hoca cok teşekkür ederim senin konu anlatımlarını büyük bi zevkle dinliyor ve anlıyorum senin için dua ediyorum rabbim her sıkıntında sana yardım etsin çünkü belkide senin sayende bu sene hukuk a yerleşe bilirim abartmıyorum dersaneden sonra en büyük yardımcım sensin tekrar teşekkürler.:)))))

    YanıtlaSil
  32. ya hocam saolun süperdi ama uykum geldi...ama çok iyi anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  33. hocam 30 haziranda trigonometrinin başına oturdum güvender kitabından çalışmaya başladım başlamaya çalıştım diyelim bu site olmasaydı heralde 2 haftada falan zor biterdi ama buraya oturdum 4 günde herşey tamam mükemmelsiniz saolun

    YanıtlaSil
  34. işte bu allah razı olsun 100 kere ..sizin sayenizde sınavlara hazırlanıyorum allah işnizi ras getırsın ...:)

    Mükemmel yaw....

    YanıtlaSil
  35. Herşey için çok teşekkürler çok iyi bir anlatımınız var trigonometride zorlanmıyorum artık :)

    YanıtlaSil
  36. mükemmel bişey ellerine sağlık hocam yazılıdan 95 aldım

    YanıtlaSil
  37. hocam allah sizdeen razı olsun anlayamadığım konuları çok güzel anlıyorum sizin sayenizde ilk senemde en çok isteğim pdr bölümüne yerleşeceğim allar hep yanınızda olsun dualarımız sizinle...

    YanıtlaSil
  38. hocam 2.videoda 37kök13 yazdınız ama payda koklu olamaz

    YanıtlaSil
  39. Yazılı öncesi çok iyi oldu. Teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  40. hocm siz olmasaydınız ben trigonometriyi yapamazdım ck tesekrler ağzınıza sağlk cok guzel anlatıyosunuz.

    YanıtlaSil
  41. Allah razı olsun insallah sayenizde lys yi kazancam :)

    YanıtlaSil
  42. 30 mayıs pazartesi sınava giricem.bana çok yardımcı olucak.sağolun.

    YanıtlaSil
  43. hocam bizim okula gelin.bizim matematikçimiz hiç anlatamıyor

    YanıtlaSil
  44. çok güzel anlatıyorsunuzda kısa kısa notlar almaya çalışıyorm ama yetişemiyorm biraz yavaş :S

    YanıtlaSil
  45. Çok teşekkür ederim ağzınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
  46. in/co ya koptumya:)):)

    YanıtlaSil
  47. TéŞéKKüR édéRim aqzınıza saqLık :)
    MuhamméD MuhaciR.

    YanıtlaSil
  48. Muhamméd HakLI aqzına saqLıK :) Hocaammm. :)

    YanıtlaSil
  49. Ekol Hoca birtane ya çok sağolun hocam

    YanıtlaSil
  50. Bu konu ancak bu kadar güzel anlatılabilir! Elinize yüreğinize sağlık hocam çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. En sevdiğim hoca Mustafa hoca ya bayılıyorum size bir insan bu kadar güzel anlatabilir,her söylediğiniz akılda kalıyor ses tonunuz da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  52. daha yeni çalışıcam ama şimdiden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  53. Bok gibi anlatıyorsunuz hocam :S

    YanıtlaSil
  54. hocam herkesin anlatmasından anlıyorum bi sizin anlatmanızdan bişii anlamıyorum yahu :S

    YanıtlaSil
  55. açılmıyo ki

    YanıtlaSil
  56. Videolar artık açılmıyor hocam yardım edin :(

    YanıtlaSil
  57. ama videoLar açLmıyo ki :(:(

    YanıtlaSil
  58. needen açılmıyor videolar?

    YanıtlaSil
  59. videoyu acmak icin ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  60. http://www.ekolhoca.com/trigonometri1.asp açamıyanlar buradan izlesin

    YanıtlaSil
  61. çok sağ ol ekol çok yardımcı oldun yaaa.....!!!!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS