Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

matematik trigonometri testi sorulari

ekol hocaEkol hoca herkese merhaba diyor. Bugünkü testimiz yine hiçbir yerde yok. Hiçbir kitap ya da internette çünkü soruları yeni hazırladım. Trigonometri öss de çok fazla soru çıkan bir konu. Herkese bu testin yararlı olmasını diliyorum. Yandaki resimdeki trigonometri testi ne bir kez tıklarsanız tam ekran yapabilirsiniz. Daha öncede birçok soru hazırladım. Onlara da bir bakmanızı tavsiye ediyorum. Matematik videolu konu anlatımı hazırlığı bitmek üzere (%70lerde) Yani yakında sitemize matematikten kimyadan başlarak vidyolu konu anlatımlarını koyacağız. Herkese iyi günler..
Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Trigonometri Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Trigonometri Videolu Konu Anlatımı (Ozan Hoca)
1.
Trigonometri Videolu Konu Anlatımı (Tahsin Hoca)
2.Trigonometri Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.
Trigonometri Özel Sorular (Tekin Hoca)
4.Trigonometri (Yarım Açı Formülleri) Özel Sorular (Lütfü Hoca)
5.Trigonometri (Sinüs Teoremi) Özel Sorular
6.Trigonometri (Toplam Fark Formülleri) Özel Sorular
7.Trigonometri (Dar Açıların Trigonometrik Oranları) Özel Sorular
8.Trigonometri Yaprak Testi -2

7 yorum:

  1. hocam cevap anahtarını da koyarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. bu siteye bayıldıım emeği geçen tüm hocalara çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  3. cevaplarını
    yazsaydınız daha kalıcı olurdu yinede teşşekürler

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkurler mikemmel bir site :D

    YanıtlaSil
  5. 4 saattir videolu konu anlatımlarından ders çalışıyorum ve patlamak üzereyim, e tabi konu trigonometri olunca gayet normal. ama aradığım her şeyi bulabildiğim ter yer. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. iyisiniz sanırım

    YanıtlaSil
  7. tam değil sanki biraz detay olbilir di

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS