Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri Ucgende Acilar Testleri Soru Cozumleri

Ekol hoca web sitemize hoş geldiniz. Ekol hoca geometri üçgende açılar testleri soru çözümleri öss de çıkmış soruları ve cevapları size ekol hoca anlatımına özel olarak anlatıyoruz. Geometri ilköğretim matematik lise geometri konuları da genellikle zaten içeriği aynıdır sadece biraz daha sınıf yükseldikçe konular genişliyoru bu yüzden üçgende açılar testi öss üçgende açılar sbs üçgende açılar soru çözümleri olarak da adlandırılabilir.
Test 1

Test 2

34 yorum:

  1. super sıtrnız tebrık edıyorum ben bıde ucgende acılar hakkında soru ve cevap bulmak ıstıyorum ama lutfen yardımcı olun ben sayısal bolumuyum unıversıte kazanmak ıstıyoeum abana lutfen yardımcı olunn alah rızası ıcın

    YanıtlaSil
  2. Sitemize üçgende açılar soru ve cevaplarını isteğinizi üzere en kısa sürede ekleyeceğiz. Bizi takip etmeye devam ediniz. İyi Çalışmalar

    YanıtlaSil
  3. çokk güzel olmus allah raz ı olsun sizin sayeniz de okulda işlediklerimi pekiştiriyoeum

    YanıtlaSil
  4. tamam iyi olmuşta ben benim çözeceğim soru istiyorum

    YanıtlaSil
  5. ve böyle benim işime yarıyo ama benim çözebileceğim soru olursa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  6. siteniz çok güzel elinize saglık ama soruların çözümlerini daha detaylı anlatırsanız daha güzel olur

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim.Çok güzel sorular var.Sınavlara yönelik.Tamda sınavım vardı.Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  8. adım mercan
    konu anlatımlar güzel fakat anlamadığım yeri kime soracağım

    YanıtlaSil
  9. hocam diğerlerinin anlattığından anlamuyorum ama sizin anlattığınızdan çok iiii anlıyorum ... (ekol)

    YanıtlaSil
  10. rafık bu kaçıncı sınıf yawww

    YanıtlaSil
  11. çoookk tşk ederim ellerinize sağlık çok güzel anlatıyorsunuz hakkınızı helal edin :)

    YanıtlaSil
  12. umarım sınavda da böyle kolay sorarlar:)anlatımlar süper çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. ?????? kafam çok karışık hiçbirşey anlamıyorum yaaa

    YanıtlaSil
  14. €ywallah hacı..........

    YanıtlaSil
  15. €yw geley spas

    YanıtlaSil
  16. Allah razı olsn çok gzl snvdan önce yeni teknkler gzl oluo:D

    YanıtlaSil
  17. ya ben geometri yıllık ödevimi bu sayfadan nasıl bulucam

    YanıtlaSil
  18. çok iyisn hocamm

    YanıtlaSil
  19. Hocam gerçekten çok tesekkür ederim iyi ki varsınız. okulda tam öğrenemediğim konuları hep sizin videolarınızla pekiştiriyorum. Bn lise 1 öğrencisiyim ve sayısal bölümünü secmek istiyorum. sizin site bana gercekten çok yardımcı oluyor. Diğer arkadalarında dediği gibi gercekten Allah sizlerden razı olsn

    YanıtlaSil
  20. OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

    YanıtlaSil
  21. allah razı olsun hoam sizdenn yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  22. ya bi sorum olacak cok kafamı karıstırdı
    saat 16:oo da. 1 saatte akrep 30 derece , yelkovan 360 derece hareket eder. yukarıdaki bilgilere göre, 20 dk sonra yelkovan akrebin bulunduğu yere geldiğinde akrep yelkovandan kaç derece ileride bulunur?
    A)10 B)15 C)20 D)25 E)30
    soru bu hocam

    YanıtlaSil
  23. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  24. keşke video yerine çözümlü sorular olsaydı pek işime yaramadı :(

    YanıtlaSil
  25. ÖĞRETMENİMİZ BİRAS YORGUN ANLAŞILAN SESİ KIRIK GELİOR :=)

    YanıtlaSil
  26. Çook teşekkürlerr :))

    YanıtlaSil
  27. sorular aşırı basit, biraz daha zorlayıcı olsa daha iyi olur..

    YanıtlaSil
  28. Benbişey soracam çok önemli yarın sınav varda lütfen çok acil
    Alanı 150cm olan küpün hacmi??

    YanıtlaSil
  29. çok güzel olmuş hocam allah razı olsun ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  30. 9. snıf geometride biraz daha yardımcı olursanız sevinirim :D

    YanıtlaSil
  31. bence sorular çok kolay dı ama ben mantıkla çözerm

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS