Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif fizik agirlik merkezi videolu konu anlatimi ekol hoca

Ekol hoca 10.sınıf fizik dersleri ağırlık merkezi videolu konu anlatımı yapacağız videoda ben muhammet çoruh. Ağırlık merkezi videomuzda lise 2 ağırlık ağırlık konusu videolu konu anlatımı örnek soru çözümleri 10.sınıf fizik yazılı soruları ve cevapları nı anlatıyoruz ve birçok online fizik soruları cevaplarını veriyoruz. Ekol hoca iyi çalışmalar

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Ağırlık Merkezi Özel Sorular (Ahmet Hoca)
2.Ağırlık Merkezi Özel Sorular (Mustafa Hoca)

20 yorum:

  1. yemin ederim fizikten 1 tej kelime anlamıyodum ama bu siteyi öğrendim şimdi test sorularını çözebiliyorum nolur muhammet hoca bizim okula yollayın bizim fizikçe anlatamıyo:D:DD:D:

    YanıtlaSil
  2. ama bu videonun sesi yok

    YanıtlaSil
  3. videoda herhangi bir sorun yoktur. Video playe bastıktna 30 saniye sonra başlıyor. O süreyi beklemediyseniz ses gelmiyor zannetmişsinizdir.

    YanıtlaSil
  4. fiziği bana kimse sevdiremez hoca ne kadar güzel anlatırsa anlatsın

    YanıtlaSil
  5. ben anlamam arkadaşlar hoca iii bu siteye girenler bi şeyden çakmıoo ben başta:)

    YanıtlaSil
  6. hocam ben hareketle ilgili ayrıntılı problemler bekliodum ama bulamadım hani şu uzun ve şekilli sorulardan :(

    YanıtlaSil
  7. Aslında anlatım güzel ama bence yeterli değil...

    YanıtlaSil
  8. soru modeli az herşeyden önce . benzer soru çok . ancak anlatıma laf yok .

    YanıtlaSil
  9. merve koç..24 Mart 2010 05:03

    çooooooooook güzel hocam sağolunn

    YanıtlaSil
  10. tşk çok güzel anlatım

    YanıtlaSil
  11. keşke daha ayrıntılı anlatsaymışsınız. Fazla basit ve pek de yardımcı olmadı maalesef.

    YanıtlaSil
  12. gerçekten çok beğendim sınavım var inşallah bu tür sorular çıkar

    YanıtlaSil
  13. anladım valla soru kaçırmam inş

    YanıtlaSil
  14. video açılmıyo yaa

    YanıtlaSil
  15. hoca hocaaa...video açılmıyo bu nası iş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın kardeşş

      Sil
    2. adam haklı yav...

      Sil
    3. kamuran gadın12 Nisan 2013 07:28

      ya hoçça efendi duy sesismisi....

      Sil
  16. hoçça hoçça duy sesimizi......

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS