Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

geometri genel dortgenler videolu konu anlatimi ekol hoca

Ekol hoca web sitemizden herkese merhaba. Bugün ankarada miting vardı ona katıldım şuanda ellerimi soğuktan hissetmiyorum nihayet eve geldim de size bugünkü ekol hoca videolu konu anlatımı mı yapabileyim diye. Şimdi konumuza dönelim ekol hoca geometri dersleri bölümünde yine beraberiz şimdi geometri lise 1 2 3 4 yani 9.sınıf 10.sınıf 11.sınıf 12.sınıf larda da işlenen önemli bir ekol hoca geometri konusu olan dörtgenler konusu videolu konu anlatımı yapıyoruz aşağıdaki vidyomuzda. Videomuzda dörtgenlerin genel özellikleri eşkenar dörtgen kuralları formülleri örnek soru çözümleri ni ekol hoca dörtgenler videolu konu anlatımında bulabilirsiniz.

24 yorum:

  1. çok güzel bir çalışma oldu benim için site çok güzell

    YanıtlaSil
  2. hiç beğenmedim sorularım çıkmadı malasefe aradığım yokkkkkkkk

    YanıtlaSil
  3. e line sağlık hocam ellerin dert görmesin ssağol çok bilgi var.

    YanıtlaSil
  4. hocamm tam iyide radığım yok

    YanıtlaSil
  5. çoookk kötüü

    YanıtlaSil
  6. sınıf sınıf bölseydiniz keşke hocam

    YanıtlaSil
  7. anlatılmak için anlatılmış gibi daha çok,pek bir emek yok yani bu anlatım bana geometriyi sevdiremez benim istediğim bana geometride soru çözmeyi öğretebilecek bi anlatım bunlar yazarken neyin nasıl olduğunu anlatmak yerine okuyorlar uzun lafın kısası güssell olmamış.

    YanıtlaSil
  8. hoca bu ne ya :S sıçtın resmen

    YanıtlaSil
  9. hiç güzel değil

    YanıtlaSil
  10. herşey ii güzelde bunlar çok basit daha zor soruların çözümlerini istiorzz

    YanıtlaSil
  11. hıc begenmedim da guzel olabilirdi

    YanıtlaSil
  12. hoca güzel anlatsa ne olurkı anlamadıktan sonra

    YanıtlaSil
  13. ya sorlar güzel deilll...

    YanıtlaSil
  14. çok fazla şeymi istiyorum bilmiyorum ama ben burdaki bilgileri kopnu anlatımlı kitabdanda bulurdum benim istedgm geometrinin bana anlatılması ezberden okutulması deill

    YanıtlaSil
  15. hiç olmamış bu ya hoca ....

    YanıtlaSil
  16. ellerin dert görmesin hocam güzel olmuş ihtiyaçlarımı arasından seçtm aldm :)

    YanıtlaSil
  17. valla geometriden hiçbirşey bilmiyorum ve anlamıyorum.anlatsada anlamıycam anlatmasada ...

    YanıtlaSil
  18. Hoca sen ne yaptın ya batırdın :(

    YanıtlaSil
  19. olmamıış sende matematiği yapıp geometriyi anlatamayan hocalardansın galiiba :( bize geometriyi adamakıllı anlatan hoca lazım matematikççi değil

    YanıtlaSil
  20. Bu konuyu anlayabilmek için geçen senenin konularını iyi bilmek şart.Çünkü geçen seneki kurallı bu konuda kullanıyoruz.Aaaah ah!Zamanında çalışacaktım :|

    YanıtlaSil
  21. ekol hoca moruksun kalkmıs ders anlatıyosun otur toorunlarını sev allasen yaaaa :S

    YanıtlaSil
  22. valla haklısın bu ne be konu anlatımlı ktaplardan okuyo

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS