Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif kimyasal tepkimeler reaksiyonlar videolu anlatimi

Ekol Hoca dan merhaba sevgili öğrenciler bugün kimya sayısal 1 e bağlı kimyanın sekizinci 8. konusu olan 11.sınıf yani lise 3 lerde işlenen kimyasal reaksiyonlar hesaplamalar tepkimeler i inceleyeceğiz. Konumuz içinde yanma tepkimeleri reaksyonları organik bileşikler nötrleşme tepkimeleri sentez birleşim tepkimeleri analiz ayrıştırma ayırma reaksiyonları elektroliz formülleri gibi kavramları açıklayacağız.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Reaksiyon Tipleri Videolu Konu Anlatımı (Ramazan Hoca)
2.Kimyasal Değişmeler Videolu Konu Anlatımı

69 yorum:

  1. güzel ama tahta görünse hiçte fena olmadı yani..

    YanıtlaSil
  2. 9.sınıfı yokmu

    YanıtlaSil
  3. açılmıyo ama :s

    YanıtlaSil
  4. ne dio lan bu adam

    YanıtlaSil
  5. evet yaa 9. sınıf yok mu

    YanıtlaSil
  6. 9.sınıf yokmu yha :d

    YanıtlaSil
  7. yha indirgenme yükseltgenme tepkimesi varmı bunda.??

    YanıtlaSil
  8. ya ben hic bi sey anlamadim hocam biraz daha anlasilir anlatsaniz sorularii.....ama yine de saolun emeklerinize saglik:D

    YanıtlaSil
  9. ya bunlar 9. sınıf mı biz niye işlemedik

    YanıtlaSil
  10. adam gibi yorum yapın lan derste dinlemiosan o snn ayıbındır tmm bazı eksiklikler var ama terbiyesizliğin almei yok adam gibi yorum yapın hepiniz. işten anlayan anlıyo bilmiosan bu işleri ilköğretime kaydol lan tmmmı!

    YanıtlaSil
  11. Ben çok beyendim çok ayrıntılı anlatım. Super

    YanıtlaSil
  12. tahta gözkü0 ya:D

    YanıtlaSil
  13. hiç bişey anlatamıyo

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  15. of bu ne beeeeeeeee acılmıoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  16. 23:30 civari çözdüğü soruda hata yaptı ama onun dışında gayet iyi. tam sorumluluk sınavlarına gireceklerin işine yarayan bir anlatım.

    YanıtlaSil
  17. ya bizim hocamızı dinleseydim keşke bundan anlamadım hiçbişey kıymet bilemedik

    YanıtlaSil
  18. kötü yorumlarda bulunan arkadaşlara hiç katılmıyorum bence çok iyi bir anlatım çok sağolun hocam emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. gerçekten çok iyi bir anlatım işinin ehli olduğu her halindn belli zaten çok teşekkürler hocm

    YanıtlaSil
  20. Ben çok beyendim çok ayrıntılı anlatım. Super

    YanıtlaSil
  21. adam karşılıgında bişey almıyo saygılı olunn allah bin kere razı olsun

    YanıtlaSil
  22. çok güzel anlatıyor sağlsn ama tahta pek gözükmüyor yani. yakından çekim yapablr msiniz?

    YanıtlaSil
  23. vga kamerayla mı cektiniz ya :/ Hocamız aslanlar gibi anlatmıs . Yaptıgınız cekim maalesef kötü ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen . çok bulanık bi süre sonra gözüm yoruldu ve kapatmek zorunda kaldım :///

      Sil
  24. emeginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. bunak offf 19 aldım yazılıdannn

    YanıtlaSil
  26. 19 alman senin beyninle alakalı bi durum salak. hocayla düzgün konuş

    YanıtlaSil
  27. hoca süper ya çok güzel anlatıyor bizim hocanın anlattığından bişey anlamadım ama bu hocayı çok beyendim biraz daha yakından ya başım ağrıdı görmeye çalışırken ama birazda uçmuş ya 9 sınıf konularını aşmışş

    YanıtlaSil
  28. hocam on numarasınız

    YanıtlaSil
  29. yha sız yıne yorum yapabılıyosunuz bende acılmadı ben yorum bile yapamıyorum ders anlatısı hakkında

    YanıtlaSil
  30. Anlatım için teşekkürler baya güzel bir anlatım olmuş eksik kalan yanım yok denecek kadar az Tarsus Mustafa Kemal Anadolu Lisesi Dereceye oynuyorum Selamlar ...

    YanıtlaSil
  31. güzel anlattı.....

    YanıtlaSil
  32. laaa her kes yorumlarını kendine saklasın ben bisi anlamadım

    YanıtlaSil
  33. slm millet wonderful anlattı amma biz bu konuları işlemedik bi çocuk var; adam gibi yorum yapın lan derste dinlemiosan o snn ayıbındır tmm bazı eksiklikler var ama terbiyesizliğin almei yok adam gibi yorum yapın hepiniz. işten anlayan anlıyo bilmiosan bu işleri ilköğretime kaydol lan tmmmı!demiş bence sen milletin anlamadığını nerden biliyon düzgün konuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wonderful diyen beynini sikiyim senin ingiliz evladı

      Sil
  34. yazılı anlatım yok mu

    YanıtlaSil
  35. eminim çok güzeldir ama açılmıyo .s

    YanıtlaSil
  36. açılsaaa bii sınavım var :(

    YanıtlaSil
  37. amca süper jan sedats .d

    YanıtlaSil
  38. Ellerin dert görmesin hacı :D

    YanıtlaSil
  39. eyw ciğerim :D

    YanıtlaSil
  40. tek kelımeyle muhtesem

    YanıtlaSil
  41. evet gerçekten dehşet anlatıyor anlamayanların beyninde büyük bir sorun varr.

    YanıtlaSil
  42. hızınıza yetişilmiyo , ve 9 sınıfla alakalı değil anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9.sınıf işte siz hangi konuları işliyosunuz abicim bi söylesene??

      Sil
    2. aynen gayette 9. sınıf konusu.

      Sil
  43. hoca süper anlatıyor ama 9 sınıf değil:(

    YanıtlaSil
  44. bencede çok güzel anlatmış emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  45. kimse size bedavaya ders vermez. şikayet etmeyi bırakın da yararlanmaya çalışın bence.

    YanıtlaSil
  46. iyi anlatıyosunuz :)

    YanıtlaSil
  47. ORUSBU ÇOCUKLARI 9. SINIF NİYE YOK

    YanıtlaSil
  48. bedava ders anlatıyo ve de çok güzel derdiniz ne sizin?

    YanıtlaSil
  49. 9.sınıf yok mu?

    YanıtlaSil
  50. hiç biriniz bir şeyden anlamayırosunuz adam çok zeki böyle öğretmenim olsun isterdim

    YanıtlaSil
  51. Bedava ders harika bi öğretmen.neyin derdindesinz siz kardeşler? böyle bi adama bunak demeye utanmıyosunuz bile. zeka seviyeniz düşük olabilir anlamayabilirsiniz.niye saçma salk yorum yapıyosunuz ? dinlemeyen yürüsüngtsn

    YanıtlaSil
  52. aaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  53. ya tmm bedava, adam karşılığında birşey almadan anlatıyo ama hiç anlatamıyo. bu siteden fizikte matematikte geometride dinledim hepsi muhteşem.ama kimyanın bütün konularını bu adam anlatıyo.daha doğrusu anlatamıyo... =(

    YanıtlaSil
  54. Bizim Gördüğümüz Konuları İşlemiyor Hocamız . Keşke Biraz Daha Örnek Soru Çözseydiniz.. :) :) :)

    YanıtlaSil
  55. Ekol Hoca Daki Hocalar Hiç Güleryüz Göstermiyor Sanki Bıkmışlar . Onlar Öyle Olunca Bizim De Canımız Sıkılıyor.. Biraz Güler Yüzzzz Lütfen :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  56. bunlar 11.sınıf konusu en ustte de yazıyo zaten

    YanıtlaSil
  57. bırakın adamı emekli olsun ya :D

    YanıtlaSil
  58. harikaa emeğinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  59. ADAMIN DİBİSİN HOCAM SAĞOLUN :D :DD

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS