Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif fizik kinetik potansiyel enerji videolu konu anlatimi ekol hoca

Ekol hoca merhaba arkadaşlar şimdiki konumuz lise 2 10.sınıf fizik enerji videolu konu anlatımı dır. Enerji konusu 10.sınıf fizik son ünitesi dir. Fizik Potansiyel enerji kinetik enerji enerji soru çözümleri online vidyolu konu anlatımı testleri nden alınmış ve anlatılarak çözülmüş enerji konusu soruları aşağıdaki video dadır.
birinci parça

ikinci parça

24 yorum:

  1. Çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  2. saolun valla fizikten ortalama yükseltmye gircem çok ii oldu tekrar için bysss

    YanıtlaSil
  3. ya hocam gercektn sorularda neyın nerden geldgnı anlayamıyrum

    YanıtlaSil
  4. ben altıncı sınıf diom siz bana 12. sınıf gösteriyorsunuz:D

    YanıtlaSil
  5. ya sınıf sınıf ayrın artık 9.sınıf 10.sınıff v.s

    YanıtlaSil
  6. hocam kıl nurinin son durumu nasıl

    YanıtlaSil
  7. saolun fiziken 0000000 puan aldım çk tşekkürler bi adam donmuş karısıda şort

    YanıtlaSil
  8. yha gercek ten muhtesem dı cok anladım

    YanıtlaSil
  9. bir şey anladım desem yalan olur ondan bi şey anlamadı çok karışık bakalım yazılıdan kaçtan 1 alacam

    YanıtlaSil
  10. ahahaha kıl nurinin son durumunu bende merak ettim doğrusu burak :DDD

    YanıtlaSil
  11. off yaa çok karışıkkk :(

    YanıtlaSil
  12. superdi dostum .dd ama anlamadm halaa .dd

    YanıtlaSil
  13. bencde iyi anlatımm :D

    YanıtlaSil
  14. ya orda bileşke kuvvetleri buldunuzda nasıl bn onu bi anlasam konuyu şipşak çözecem yha cosu anlatın ltfnnn

    YanıtlaSil
  15. çok çok teşekkür ederim, özellikle de bu siteyi öneren arkadaşıma.. :D

    YanıtlaSil
  16. şu videoları en baştan bi kontrol edin bence nerdeyse hiç biri açılmıyo ilgilenirseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. yaa ben böyle müfredatın derslerin sınawların taaaaaaa.... artık :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azına sağlık küfür et serbest a.q. videoların hiç biri açılmıyo laa bu arada kız mısın? küfür ettim ama k.b

      Sil
    2. ewet kızım ö.d.

      Sil
    3. kaça gidiyosun ?

      Sil
  18. Lan adsızlar gidin başka yerde yiyişin

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS