Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Faiz Karisim Problemleri Sorulari Testi Videolu

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar. Ekol hoca matematik dersleri bölümümüzde ekol hoca olarak sizlere şimdi ilköğretim ortaokul lara hitap eden ve sbs 2009 matematik soruları nda çıkmış sorular arasında yer alan problemleri örneklerle çözümleri ile sizlere anlatmaya devam ediyoruz. Şimdi matematik faiz karışım problemleri soruları yaprak testleri nden alınmış soruları cevapları nı da vererek ayrıntılı bir şekilde aşağıdaki vidyomuzda anlatıyoruz. Ekol hoca iyi çalışmalar.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Yüzde Problemleri Videolu Konu Anlatımı
2.
Faiz Problemleri Özel Sorular (Lütfü Hoca)
3.
Yüzde Problemleri Özel Sorular (Lütfü Hoca)
4.Yüzde Faiz Problemleri Özel Sorular (1) (Nejdet Hoca)
5.Yüzde Faiz Problemleri Özel Sorular (2) (Nejdet Hoca)
6.Karışım Problemleri Özel Sorular (Hasan Hoca)

11 yorum:

  1. sizin gibi insanlar zor bulunur.çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. vallahi seviyorum şu ekol hoca videolarını çok işime yarıyo allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  3. ya ne kadar gusel anlatmışın hocam.ben daha yenı öğretmenlığe atandım ve sızı resmen örnek alıyorum.elınıze yureğınıze sağlık

    YanıtlaSil
  4. hocam ben bu videolara güvenerek eşit agrlktan sayısala gectım çok guzel çpok sagolsun ama bı rıcam olucak konuları daha açık yanı mesla neyın nerden geldgnı soylrsensz daha akıcı olur şimdıden tşkler

    YanıtlaSil
  5. süpperr çokk güsell olmşş okuldakii snawwdann buu widonun sayesnde 100 puann aldmm .d

    YanıtlaSil
  6. haha nee komicc altmaa işedmm seninnn yüznndenn

    YanıtlaSil
  7. adammımsın beaa çok güzel olmuş bravo

    YanıtlaSil
  8. çok saosınız gardaşlar

    YanıtlaSil
  9. ama faiz problemleri müfredattan kalktı beyler haberiniz olsun adfkjladkfjlgaga bosuna dinlediniz yani :D

    YanıtlaSil
  10. dfeqgftr3gt32f

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS