Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Turkce Fiil Cekim Ekleri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca türkçe dersleri ekibi merhaba . Gelen mailler ve yorumlar doğrultusunda türkçe dersleri ni daha hızlı ve sık ekleme kararı aldık. Şimdiki konumuz ilköğretim ve ortaokul sınıf larında türkçe lise de dil ve anlatım dla ana ve baraj dersi altında fiil çekim ekleri videolu konu anlatımı dır. Fiil çekim ekleri kip ve kişi ekleri olarak ikiye ayrılır. Haber kipleri geçmiş zaman görülen geçmiş zaman duyulan geçmiş zaman şimdiki zaman gelecek zaman konuları tanımı nedir videolu konu anlatımı örnek soru çözümleri 1. videoda 2.videoda ise kip ekleri emir kipi nden başlayarak fiil çekim ekleri ne devam ediyoruz. Ekol hoca ekibi herkese başarılar diler.
1.bölüm

2.bölüm

70 yorum:

  1. bu saten video dershane de wwarr kardes

    YanıtlaSil
  2. adı esma ekol hocamm çokk iiii alatıyorsunuz çok saol sizi sayenizde derslerimm düzeldi özellikle analatmaa şekliniz çokkkkkkkkkk güzel!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. hocam süper olmuş

    YanıtlaSil
  4. süper anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. ya çok güzelde 2. bölümü digeriyle aynı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır aynı değil birincide emir kipi diye bitiriyo ikincide de emir kipi diye başlıyo

      Sil
  6. cok güzel olmus elinize dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. yha emir kipini göstermioo nasıl olcak şimdi arkadşşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir alta mavi bir şey göreceksin oraya tıkla

      Sil
    2. Emir kipi eki yok zaten

      Sil
    3. Emir kipi eki olmadığı halde anlatıyor hem de ikinci bölümde

      Sil
  8. allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  9. emir kipi yok zaten ondan galiba :D:D:D

    YanıtlaSil
  10. ekol hoca sizin kadar güzel ders anlatan hoca yok keşke siz bizim okulda olsaydınız

    YanıtlaSil
  11. çok güzel öğretmenim bugün okula gelmeyin nolur çünkü hergün geliyosunuz arkadaşlar o benim öğretmenim

    YanıtlaSil
  12. hahahaha ögretmenim bugün okula gelmeyin yazmış yaa hahahahahha. . . . . . hocam keşke bize gelip anlatsanız harikasınız elinizden öperim.

    YanıtlaSil
  13. ben 7. sınıfım o ğidmiş bana lisenin konusunu anlatıyo sağ oun hocam iyice kafamı karıştırdınız.

    YanıtlaSil
  14. çok süper anlatıyo böle süper anlatan yok :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş ama 2. bölümü göstermiyor

    YanıtlaSil
  16. yani emir kipini

    YanıtlaSil
  17. hocam size çooooooooooooooooooooooooooooooook ama çooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. herkeze sizi tavsiye edicem

    YanıtlaSil
  19. adsız diyor ki....7 Aralık 2010 09:17

    çok güzel bi site ama daha fazla bilgi eklensin istiyorummmm

    YanıtlaSil
  20. herkeze değil herkese ya şu türkçeyi adam gibi kullanın

    YanıtlaSil
  21. vay ya 12 sene okudum 12 sene türkçe gördüm bide dersaneye gittim 1 sene daha türkçe görmekteyim:) ama yeni öğreniyorum şimdiki zaman ekinde mekteyim veya maktayım eki olduğunu hep yor ekini kullanırdık.

    YanıtlaSil
  22. çooooooooook teşekkürler :)_:)_:)

    YanıtlaSil
  23. muhteşemm bence sayenizDe daha iyi anLıyrum hocamm tskrLer(: ( bukeT )

    YanıtlaSil
  24. iyi guzelde bnim anlamadigim bi nokta var hocanin adi ekrem durmusoglu mu yoksa ekol mu:):)

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar ben ekol hoca ve ekibim sizere teşşekür ederim yorumlar için bizi izleyin başka vidyolarda koycaz

    YanıtlaSil
  26. devamınıda katın ben biraz anlamıştım derste şimdi daha ii anladım

    YanıtlaSil
  27. hocam size teşekkür ederim bu konuyu karıştırıyodum artık bu konuda iyiyim ama 2. bölüm 1. bölümle aynı emir kiplerini anlatırsanız çok sevinirim hocam

    YanıtlaSil
  28. iki videodada aynı şeylere değinilmiş

    YanıtlaSil
  29. hocam çok iyi anlatıorsunuz

    YanıtlaSil
  30. ya arkiler keske bu hoa bizim türkcecimiz olsa valla bizim var bitaane adem alkan diye hiç bir sey anltamıkyo her sene 5 gelen karnem belki bu sene 1 gelecek

    YanıtlaSil
  31. saolun varolun arkiler beni sizler yasıtıyorsunuz eee hani begeniler

    YanıtlaSil
  32. -burdan ders çlşmak çok faydalı oluyor.. çokmgüzellll.. tşkkür edrz.

    YanıtlaSil
  33. içeriği silimiş vidyolarıda yakın bı zamanda görebilirmiyiz?acaba

    YanıtlaSil
  34. sınıfta bile bukadar anlamıyotdum allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  35. hocam valla agzınıza saglık yazılıdan önce sizi dinledim notum yükseldi çok saolun

    YanıtlaSil
  36. örnekler yetersiz .Önemli dediği şeyler zaten basit bilgiler daha faydalı olabilir.Hoşuma gitmedi bir hoca için yetersiz

    YanıtlaSil
  37. nasıl çocuklar beğendinizmi :D :)

    YanıtlaSil
  38. amma salladın ekol hacamısın sen ekol hocanın tırnak ucu bile olamassın (bunu dikkate alma )tırnağı derken onun kadar zeki olamassın

    YanıtlaSil
  39. bu bişe video oynamıyo bu ne ya ama yinede matematikte yardımcı oldu yinede thank you hocam :):):):)

    YanıtlaSil
  40. bok gibi acılmıyor

    YanıtlaSil
  41. hocam bn de açılmıyo ama güzel olmalı :) :D

    YanıtlaSil
  42. açılmıyo hocam ...

    YanıtlaSil
  43. hocam açılmıyor çözüm bulun

    YanıtlaSil
  44. açılmıyo hocam

    YanıtlaSil
  45. video güncellendi, herhangi bir sorun yoktur.

    YanıtlaSil
  46. hiç güzel anlatmıyosunuz hocam gerizekalısınız amk

    YanıtlaSil
  47. İyimişş :D Yarın İnşallah 100 alırım. :D Saolun Hocaam :D

    YanıtlaSil
  48. fena degilmiş

    YanıtlaSil
  49. saolun hocam yarın sınavım var inş güzel alırım siz süper anlatıtyonuz zaten bu konular kolay yaaa=)=)

    YanıtlaSil
  50. çok saolun hocam gerçekten çok yardımcı oldu .inşallah yarın 100 alırım sizin sayenizde

    YanıtlaSil
  51. çk tskkurlr hocamm ee bişey lağzımsa adım naill =)

    YanıtlaSil
  52. videolarınız çok güzel.çok güzel ders anlatıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın sınavım var inşallah çok iyi bir not alırım.

      Sil
  53. gerçekten emeğinize sağlık çok güzel ve açıklayıcı anlattınız:)

    YanıtlaSil
  54. GerçekTen Çok İyi Bir Hoca Ses Tonlaması Filan ya :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. çok güzel anlatıyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
  56. saolun ekol hacam sizin sayenizde anladım.

    YanıtlaSil
  57. Helal olsun çok sağolun

    YanıtlaSil
  58. abi çok iyi yha

    YanıtlaSil
  59. sağ olun hoca bey çocuğuma çok yardımcı oldunuz teşekkürler ben selda çok hoşsunuz iyi günler

    YanıtlaSil
  60. yine ben selda 31 çekebiliriz sikişebiliriz çok yalnızım lütfen bana yarrağını ver aaaaaaahhhhh

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS