Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Obeb Okek Videolu Konu Anlatimi Soru Cozumleri

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar . Ekol hoca matemaik bölümünde birlikteyiz. Ekol hoca Şimdiki videomuzda mametatik ilköğretim 6. sınıf 7.sınıf 8.sınıf ebob ekok ya da obeb okek diye tabir edilen konuyu anlatacağız. Obeb okek konusu videolu anlatımı aşağıdaki video dadır. Asal sayılar ve aralarındaki asal sayılar bölümü ile başlıyoruz ebob ekok videolu konu anlatımı na. en büyük ortak bölen en küçük ortak kat uzun halidir. Obeb okek örnek soru çözümleri yaprak test lerden aldığımız sorular cevaplar da aşağıdaki vidyo dadır.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Obeb Okek Videolu Konu Anlatımı
1-A.Obeb Okek Yazılı Konu Anlatımı
2.Obeb Okek Özel Sorular
3.Obeb Okek Yaprak Testi

14 yorum:

  1. bu 6.sınıf konusumu hocam

    YanıtlaSil
  2. gerçekten de bu 6.sınıff konusumu sizceeee...

    YanıtlaSil
  3. ben zaten 6 .sınıf istedim a salaklar sizde 7. veya 8. sınıfsaniz yazsaydınız bana yoksa yazmayı bilmiyorum demeyin haha

    YanıtlaSil
  4. BU 6. SINIF KNUSU

    YanıtlaSil
  5. hocam saolun güzel bir çalışma olmuş:tşk

    YanıtlaSil
  6. hoca nasıl çalışma bu adam gibi bişey yap lan

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim hocam güzel çalışma. EMEĞE SAYGI!

    YanıtlaSil
  8. sorular daha zor olsa daha iyi olurdu ama yinede obeb okek i daha iyi anladım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. OH BE SONUNDA ANLADIM BU KONUYU

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun Hocam ne denir bilinmez ama tek kelimeyle müthiş.

    YanıtlaSil
  11. bu ebob ekok değilmi obeb okek ne ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bizde öle biliyoduk ama onlar onu obeb okek yapmışlar olsun adı düzgün olsaydı çok daha gzl olurdu bn beğendim ama bnm bildiğim konuları anlatıyo :(

      Sil
  12. obeb okek de deniyor :) lisese söyledi hocamızz

    YanıtlaSil
  13. hoca aferin yapıo adam !!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS