Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Moduler Aritmetik Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca sitemize öncelikle hoş geldiniz. Şimdiki konumuz matematik lise 1 9.sınıf modüler aritmetik videolu konu anlatımı dır. Matematik modüler aritmatik konusu lise bir müfredatında yer alır. Lise 1 modüler aritmetik kuralları özellikleri ve mod ile ilgili soruları aritmetik soruları örnek soru çözümleri yaprak testi test kitapları ndan alınmış soruları cevapları da vidyomuzda anlatılmaktadır.
1.bölüm

2.bölüm

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Modüler Aritmetik Yazılı Konu Anlatımı
2.Modüler Aritmetik Yaprak Testi

97 yorum:

  1. hocam çok iyi elinize sağlık fakat biraz hızlı geçiyorsunuz yani biraz anlatarak yapabilirseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil
  2. hocam çok güzel ellerinizesağlık çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. hocam videolarınızı bulamıyoruz

    YanıtlaSil
  4. Bütün videolarımız sol üst taraftaki menümüzdeki matematik linkimizdedir

    YanıtlaSil
  5. merve dedi ki
    çooook güzel olmuş çok iyi anladım sağolun

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. hocam çok iyi bide sonda baya soru çözseniz daha ii anlıyoz

    YanıtlaSil
  8. hocam bencede soru çeşitlerini arttırın

    YanıtlaSil
  9. allah razı olsun hocam.Proje ödevimdi.Örnek bulamıyodum sayenizde yaptım sağolun

    YanıtlaSil
  10. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  11. cansu:

    gerçekten ben de çok beğendim... bu konunun işlendii matematik derslerini kaçırdım o yzden anlamamıştım.. şimdi anladm... elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. çok güzel anladım tesekkürler....

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık hocam yazılılara çok yardımcı oluyor sizin sayenizde 2 matemetik yazılısındanda 100 aldım :)

    YanıtlaSil
  15. bn denklik sınıfıyla ilgili bişi anlamadım onunla ilgili bi videonuz var mı modüllerde

    YanıtlaSil
  16. güzell ama soru çeşitlerini arttırın lütfen...

    YanıtlaSil
  17. ağzınıza sağlık hocam . teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. saoln hoccam iiki vayyyyyysınnnızzzzzzzzzzzzzxcvbnmö

    YanıtlaSil
  19. imdi soru sorsak burdan cevap alabilcez mi ben adszda deilim merveyim

    YanıtlaSil
  20. merve olan merve dedikiiii
    hocam ben bu konuları anlıyamıyom benim gibiler için daha fazla sayıda soru eklein lütfen

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel anlatıyorsunuz gerçekten.Ben matematikte hep sorunluydum.Yazılı öncesi o kadar sıkı hazırlanıyordum yine de fayda etmiyordu. sayenizde artık matematiğim çoooook iyi. Ben de artık matematiği iyi olmayana sizi öneriyorum. gerçekten o kadar dua topluyorsunuz ki... her izleyen dua ediyor size(ben de dahil) BÜTÜN ÖĞRENCİ CEMİYETİ ADINA SİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN...

    YanıtlaSil
  22. az onceki arkadsım gercekten haklı cok guzel anlatıyorsunuz dersi allah razı olsun hemegi gecen herkesten:D :)

    YanıtlaSil
  23. birde adsız olarak durmayı istemeyen arkadaslar lutfen yorumlama biçimindeki adı/URL bicimine adını girsin:D

    YanıtlaSil
  24. Hocam çok teşekkürler, süper anlatımınız var ve benim için çok faydası oldu

    YanıtlaSil
  25. gerçekten çok iyi anlıyrm sizden fakat daha anlı anlatırmısınız çünkü izin dersinizden sonra uyuyorum lütfen:d

    YanıtlaSil
  26. supersiniz hocam almanyadayim tatilde bile ders dinliyorum ben hayatimda boyle hoca gormedim allah razi olsun nuh mehmet baldoktu anadolu lisesi kayseri fatih fakili

    YanıtlaSil
  27. bok gibi anlatma

    YanıtlaSil
  28. aynen iqrenç bii anlatma sayenizde bildiqimide unuttum..!!

    YanıtlaSil
  29. sırf yaq cekionuz hea laa bok qibi anlatıo

    YanıtlaSil
  30. ya burdaki videolar nie tam ekran olmuo çok lginç küçücük kutucukta anlatılan dersten bişey anlanılmazkı :/

    YanıtlaSil
  31. Siz de olmasınız..

    YanıtlaSil
  32. Çok kötü diyenler, bildiğimi de unuttum diyenler takılmasın böyle yerlerde gidin özel ders falan alın o zaman. adam hayrına anlatmış siz hakaret ediyosunuz nerdeyse. gayet iyi anlatıyo anadolu liselerinde bile bu kadar iyi anlatamayan hocalar var. Teşekkür ediyorum ben hocama.

    YanıtlaSil
  33. iğrenç olmuş çok hızlı geçmişsiniz insan bira anlatır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerenle dinliyosan artık anlamaman normal.

      Sil
  34. Hocam gerçekten elinize ağzınıza sağlık. Yarın matematik sınavım vardı bu konuyu biraz dahi anlamamıştım çok teşekkürler. İnsanların yararı için hiçbir ücret talep etmeden bu konuları anlatıyorsunuz gerçekten helal olsun, çok az kişi yapar bunu. Kötü diyenlerde terbiyesizler artık ne diyeyim. Başka bir yerde özel ders alsalar en az 100 TL. bulmuşlar bunuyorlar. ELLERİNİZE SAĞLIK .. TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  35. Batuhan
    TeşekkürLer burdan dinLiyorum Bizim matcılardan BÖle anlayamıyorum+Anlatmıolar Amaa Burda matematiq.im qELişdi Ellerini SagLık ...[BATUHAN]

    YanıtlaSil
  36. hocanın sesi çok tatlı yaf ay valla içim eridi xD ama biraz canlı olsa tam süper olcak seviyorum seni hocaam ( yüzünüzü görmesemde sesin yeter ) <3

    YanıtlaSil
  37. yaa matematik ölsün

    YanıtlaSil
  38. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  39. mükemmel harika anlatıyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
  40. abdullah erdal mükemmel bir anlatım gerçekten

    YanıtlaSil
  41. yararı çok oldu saolun hocam

    YanıtlaSil
  42. dersi dinlemiyordum mod un ne olduğundan haberim yoktu ertesi gün sınavım vardı bu site sayesinde 0 alacakken 76 aldım çok saolun hocam

    YanıtlaSil
  43. teşekkür ederim hocam iyi bir anlatım

    YanıtlaSil
  44. çok kötü anlatıyor
    kıç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen birazcık terbiye başka da bişey demiycem yani TERBİYE

      Sil
  45. hocam bir şey sorcam siz ölümüsünüz ölü gibi anlatıyonuz. biraz detay hoca gibi anlatın

    YanıtlaSil
  46. cok güzelmis

    YanıtlaSil
  47. müüüüüüüüükkkeeeeeeeeeemmmmmmeeeeeeeeelllll

    YanıtlaSil
  48. of çok hızlısınız ya hiç bişe anlatamıyosunuz soruları hemen geçiyosunuz bide sesiniz çok tuhaf uykum geldi ya bi bokta çalışamadım

    YanıtlaSil
  49. Hocam çok teşekkür ederim sayenizde birçok öğrenemediğim konuyu sizden öğrendim. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  50. yarın sınavım vardı valla hocam çok saolun bir anladım bir anladım anlatamam..

    YanıtlaSil
  51. sıçarım böle derse

    YanıtlaSil
  52. sözüm şu mal mal yorum yapanlara azıcık insanda şeref olur be emeğe saygı! senin matematik tabanın olmazsa dünyanın en iyi hocası gelsin istek olmadık tan sonra bi bok öğrenemezsin adam burda elinden geleni yapıyo beğenmediysen anlamdıysan diğer insanlar gibi sorununu kibarca dile getir
    o.çocuğu

    VESSELAM!!!!

    YanıtlaSil
  53. Anlatma Şekliniz Biraz Bozuk Düzeltirseniz Çok GüZEL OLucaktır

    YanıtlaSil
  54. elinize sağlık harrikka olmuşş :D

    YanıtlaSil
  55. EYWALLAH HOCAMM BAZILARINI ANLADIM BAZILarını SALLADIM :D

    YanıtlaSil
  56. bazılarını anlayamıyorum ama yinede teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  57. hocaya laf eden girmesin kardeşim

    YanıtlaSil
  58. hocam meb bizim bazı şeyleri bildiğimizi idda ediyor ama bilmiyoruz konuları anlatırken çok geniş anlatması lazım mesela biz bölünebilme kurallarını biliyoruz dedi ama bizim sınıftaki çoğu kişi bilmiyor yani bunu düzeltmek lazım :)

    YanıtlaSil
  59. cok beğendim harika yaaaa :D

    YanıtlaSil
  60. tek kelimeyle süper

    YanıtlaSil
  61. bizim moruk hoca bile bundan güzel anlatamıo walla

    YanıtlaSil
  62. hocam wallahi 70 di ilk sınavım sizi dinledim 26 aldım:(allah belanızı versin

    YanıtlaSil
  63. bok gibi !!!!!! çok kötü , anlatmayı bılmıyorsun göt beyınlı

    YanıtlaSil
  64. ulan terbiyesiz adam ol lan biraz emeğe saygı göster gerizekalı hocalar çok güzel anlatıyorlar dua et lan sen

    YanıtlaSil
  65. teşekür ederiz hocam

    YanıtlaSil
  66. Hocam,lütfen o saygısız ve terbiye dışı yorumları dikkate almayınız.Harika anlatıyor ve biz ciddi öğrencilere çok çok yararlı oluyorsunuz.Size şükranlarımı sunuyorum.İyiki varsınız.

    YanıtlaSil
  67. ağzınıza sağlık , çok güzel..

    YanıtlaSil
  68. hoca ıyı hoşda nie hızlı geçiyosun bırazdaha yavaş olursa iyi olur emeğe sağlık güzeldi :P

    YanıtlaSil
  69. çok harika bir anlatım inş yarın sınavda çok işime yarar da sizin sayenizde iyi bir not alırım :P

    YanıtlaSil
  70. Hocammmm Varolllllll KraLsınn :D :D

    YanıtlaSil
  71. çok zor bi konu anlamıyorum...

    YanıtlaSil
  72. cokk iyiydii o anlatıma rağmenn yinee oldu bikaçç sorumm malesef :( ama güzel anlatımdı yinede

    YanıtlaSil
  73. çok güzeldi anlayabildim sayenizde

    YanıtlaSil
  74. Allah razı olsun hocam...

    YanıtlaSil
  75. Çok sağolun iyi ama bizim hoca ile çözümleriniz çook farklı daha çok kafam karıştı.

    YanıtlaSil
  76. Allah razı olsun, emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  77. incisozlukekibi bekleniyorsunuz

    YanıtlaSil
  78. Hocanın sesinden accayip tahrik olduktan sonra burayı kapatıp daha radikal sitelere girdim.

    YanıtlaSil
  79. videolar açılmıyo zaten bunları çaldığınız da belli ne diyeyim artık emeğe saygı diyen olmuş ne güldüm asıl bu site sahibine emeğe saygı diyorum nerden bulduysa çalmış buraya koymuş

    YanıtlaSil
  80. video da açılmıyor yapacağın siteyi sikeyim ben gidiyorum.

    YanıtlaSil
  81. yav video açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam neden modüler aritmetik videosu açılmıyooo...........

      Sil
  82. video acilmiyor

    YanıtlaSil
  83. Nerden açılıyor video

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS