Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

dogal sayilar videolu konu anlatimi

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar şimdi sizlere 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf yani orta 1 orta 2 orta son lara özel doğal sayılar videolu konu anlatımı yapıyoruz. Hüseyin hocamızın eşsiz vidyolu anlatımı için kendisine teşekkür ediyoruz. İçinde geçen kavramlar sbs 6. 7. 8.sınıf doğal sayılar örnek soru çözümleri soruları genel kuralları doğal sayıların sayı doğrultusunda gösterilmesi büyüklük küçüklük doğal sayılarda arada olma gibi özellikleri vidyo da işliyoruz.

58 yorum:

  1. ekol hoca teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. saol kardeş de bizim okul kitabı çok daha karışık

    YanıtlaSil
  3. teşekkr ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Hocam çok saolun.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hocam sayende 5 alıcam

    YanıtlaSil
  6. adım güler.hocam güzel anlattınızda sonlarına doğru hızlandınız bi şey anlamadım,bence biraz daha anlaşılır olabilrdi,en azından örnekleri yvaş yavaş anlatsaydınız.teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  7. hocam ağzınıza sağlık çok güzel anlattınız yaptığınız işin hakkını veriosunuz..!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel anlatılmış çok işime yaradı teşekkürler emeğiniz için, ağzınıza sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler fakat tam ekran izliyebilsek daha güzel olurdu..

    YanıtlaSil
  10. çözdüğü sorular çok basit...

    YanıtlaSil
  11. hiç gzel değil analtamıo:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel ==)

    YanıtlaSil
  13. abi agzına sağlık çok güzel ya kitapta bulamasdım burdan çalışıyorum

    YanıtlaSil
  14. keske tam ekran olsaydı yine saolun: optüm

    YanıtlaSil
  15. coKK gzl anlatıyosun amca caktım ban cakmamak için gerizekalı olmak gerekirrrrrrrrr :S;) yomami segimadi movi XDXDXDXDXDDXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  16. hocam valla çok güzel anlatıyorsunuz bir örnekte anladım

    YanıtlaSil
  17. ççççççççççççççooooooookkkk ggggggggggüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzeeeeeeellllllllll

    YanıtlaSil
  18. gercekten süper anlatiyorsunuz emeginize saglik ama sorular cok basit biraz daha zor sorular secebilirseniz cok iyi olacak yine de agziniza saglik hocamm

    YanıtlaSil
  19. off off şu internet ve şu videolar olmasa hiç çalışamam heralde okulda herkes ses yapıo bazı hocalarda anlatamıo anca böle tatilde önceden bu konular dinleyip dersle alakam çok ii oldu matematiğimi kuratarmak istiorum artk çok saolun hocam sayenizde öğreniyoruz bişiyler

    YanıtlaSil
  20. bncede çok güzel nalatıyo hocamız ağzına sağlık:D

    YanıtlaSil
  21. hocam ağzınıza sağlık birde şu sorunun cvp bını verirmisiniz bana a,b,c birbirinden farklı iki pozitif tam sayılardır
    3a+2b+c=40
    olduğuna göre,a+b+c toplamı en fazla kaçtır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap: 36 a=1 b=2 c=33 tür cünkü sayıların katlarıyla ters orantı kurmalısın yani mesela 3a diyo a ya 12 verirsek 36 olur digerlerine verecegimiz degerler dahada küçülür. ama a ya 1 bye 2 dersek c ye 33 degeri kalır böylece en üksek degeri bulmus oluruz.



      (eyivedaaa)

      Sil
  22. çok güzel hocam çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. 30 dur bence senin sorun c=15 b=5 a=10

    YanıtlaSil
  24. az onceki 30 vcpını veren27 Mart 2011 12:21

    30 olamaz a=1 b=2 c= 33 dersek cvp 36 olur (aykut)

    YanıtlaSil
  25. Emeğe saygı çok güzel olmuş hocam . :) Beğendim.

    YanıtlaSil
  26. teşekkürler hocam ağzınıza sağlık ama çözdüğünüz sorular çok kolaydı biraz daha zor olsaydı iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  27. lan sexi hocaaa.d.d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terbiyesiz misin ne

      Sil
    2. aynen geri zekalı

      Sil
    3. bu hocamı ln XD tipe bak XD başka sitelerde takıl sen hacııı :D XD

      Sil
  28. bu hocanın ansınıb en basit bunlar gözler kaplaı yaparım

    YanıtlaSil
  29. tesekürleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer sizde olmasanız

    YanıtlaSil
  30. idare eder anlatım.....

    YanıtlaSil
  31. hiç anlatamadı

    YanıtlaSil
  32. ya bu kaçıncı sınıf için ben lise 1im

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bnde lise 1 yazdım bu çıktı ilk 5 dakika izldim sonra bizim konular bunlar değil daha karışık dedim meğer üstte 6.7.8. sınıf yazıomşş... :D

      Sil
  33. tmmda 26. dakikada nie 9 parantezi biri yazarmı ltfn pazartesi sınavım var acilll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25. dakikada nie 9 parantezi yazarmısınız acill

      Sil
    2. (10a+b)-(10b+a)=27
      9a-9b=27
      9(a-b)=27 oluyo orda :)

      Sil
  34. hocam emeğinize sağlık işinizi en iyi şekilde yapıyorsunuz.Sayenizde matematiği anlıyorum diyebilirim çok teşekkürler.Özellikle sınavlarda çok yardımcı oluyor konu anlatımlarınız...

    YanıtlaSil
  35. (10a+b)-(10b+a)=27
    9a-9b=27
    9(a-b)=27 hoca orda direkt yazmış açmamış. aslında işlem bu.

    YanıtlaSil
  36. tam ekran olsa daha iyi olurdu ama genede sağolun

    YanıtlaSil
  37. Çok güzel anlatmışsın ağzına sağlık

    YanıtlaSil
  38. 10 tanesine neden y.

    YanıtlaSil
  39. güzel güzelllllllllllll

    YanıtlaSil
  40. hocam güzel anlatıyosunuz da örnekler çok basit

    YanıtlaSil
  41. DİLİNİZE SAĞLIK HOCAM SONLARI BİRAZ HIZLIYDI AMA OLSUN YİNEDE SAĞOLUN İNŞ YGS DE YARDIMCI OLUR BİZE BU KONULAR HOCAM TŞK EDERİM ...

    YanıtlaSil
  42. anlamıyorum ama hata bende galiba

    YanıtlaSil
  43. yaw çalıştırıyoruz başlamıyo

    YanıtlaSil
  44. hiç bir yararınız olmadııııııııııııııııı

    YanıtlaSil
  45. video çalısmıyor lütfen bir çözüm

    YanıtlaSil
  46. hiç bir yararınız olmadııııı

    YanıtlaSil
  47. Açılmıyor video :@@@

    YanıtlaSil
  48. açılmıyor lan !!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS