Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif esneklik konu anlatimi online

Merhaba arkadaşlar ekol hoca 9.sınıf fizik videolu ders anlatımı gurubunuzdan ben muhammed çoruh fizik dersinde herkese başarılar. Şimdi sizlere ( lise 1 ) 9.sınıf fizik esneklik videolu konu anlatımı yapacağım inşallah. Videomuzda hooke kanunu katıların esnekliği hacmin esnekliği örnek online soru çözümleri yapıyoruz aşağıdaki videomuzdan izleyebilirsiniz. Not alarak çalışmanızı tavsiye ederiz.

14 yorum:

  1. yav nie cıkmıyor bu video of ya potansiyel enerji falan nie cıkmıyor of ya

    YanıtlaSil
  2. Sitemizin menüsündeki fizik linkine tıklayarak potansiyel ve kinetik enerji konusu ve diğer tüm fizik konularına ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. videoolara ulaşamıyorum yha :((

    YanıtlaSil
  4. Hocam Allah senden razı olsun çok iyi olmuş

    YanıtlaSil
  5. iyide bunlar bizim konularımız değil kii ! :/

    YanıtlaSil
  6. hocam çok sagolun sınavda bana çok yardımcı oldunuzz

    YanıtlaSil
  7. ewet hocam çok sagolun benim sınavıma yardımcı oldunuz allah sizden razı olsun dilinize saglıkk

    YanıtlaSil
  8. 9.SINIF İÇİN POTANSİYEL VE KİNETİK ENERJİ KONUSU YOKK !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. 5. ünite yaşamımızdaki elektirik değilmiydi bu ne ya yardım edin burda da yok

    YanıtlaSil
  10. hocam bu ne ya hepsi birbirine karışmış ben 3 ünite kuvvet ve hareketin son kısımlarını arıyorum hiç bir yerde yook

    YanıtlaSil
  11. yaw bu nie açılmıo ya

    YanıtlaSil
  12. ya ben beqendim ama qüzel anlatılmamıştı ben örnek istiyordum

    YanıtlaSil
  13. videoların hiç biri açılmıyo

    YanıtlaSil
  14. Kaliteli anlatım için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS