Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri Ucgende Alanlar Testleri Soru Cozumleri

Ekol hoca web sitemize hoş geldiniz. Ekol hoca geometri üçgende alanlar videolu konu anlatımı mızı sitemizin geometri dersleri bölümünde ekol hoca videosu ile yapmıştık. Şimdi de sizlere ilköğretim 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf matematik üçgende alanlar lise 1 lise 2 lise 3 lise 4 üçgende alanlar soru çözümleri test kitapları da aşağıdaki vidyomuzdadır.
sorular 1. video

sorular 2. video

sorular 3. video

sorular 4. video

9 yorum:

  1. yazılı günü yaklaşırken ders dinlemek süperr

    YanıtlaSil
  2. ya vidiolar nerde ben göremiyorum

    YanıtlaSil
  3. Videolar sorunsuz çalışmaktadır.

    YanıtlaSil
  4. tmm sorun bizim netteymiş düzelttim size çooook teşekkür ediyorum burda herşey süpeer

    YanıtlaSil
  5. yhaa gerzek bu videoo çalışmıyokii

    YanıtlaSil
  6. çok iyi bir site olmuş.sizi kutlarım.sınaw zamanı dinleyerek ders çalışmak çok güzel.yalnız geometri testlerinde rakamlar fazla anlaşılmıyor.hocalar bazen karışık yazabiliyolar bu yüzden de anlamıyoruz ben diyorumki hoca canlı anlatırken bizler o an hocalarımıza anlamadığımız yeri sorabilelim.bence öyle daha güzel olabilir.mesala geometri 10.sınıf şu konuyu saat 17:00 da vericez.katılmanızı bekleriz yani üyelik falan olsa iyi olur ama herseye ragmen benim için çok iyi oldu.10.sınıfım 1.geometri yazılısından 03 aldım.=(.fazla çalışamadım ve sorular gerçekten çok zordu.sını genelide kötü zaten şimdi burdan dinliyorum yarın geometri yazılım var.buraya 2.sinden kaç aldığımı yazıcam.beni dinlediğiniz için teşekkürler.harikasınız=)=)=)

    YanıtlaSil
  7. bu videolar farklı çalışmıyo

    YanıtlaSil
  8. bu videolar calışmıo gardş

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar www.etkinders.com adresine gidin, bu site süper bi video ders platformu

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS