Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri Ucgende Benzerlik Videolu Konu Anlatimi Soru Cozumleri ekol hoca

Ekol Hoca geometri dersleri bölümünden merhaba. Sizlere bizzat ben yani mustafa mete ekol geometri dersleri ni ve matematik dersleri ni anlatıyorum ekol hoca videolu konu anlatımları sitemizde. Şimdiki konumuz geometri üçgende benzerlik videolu konu anlatımı dır. Sizlere şimdi üçgende benzerlik konu anlatımı örnek soru çözümleri yaprak testleri online soru çözümleri yapacağım. İyi çalışmalar.

45 yorum:

  1. bu gerçekten okuldan sonra dersleri tekrar etmek için süper bi site çok teşekkür edrim:=)

    YanıtlaSil
  2. bu kaçıncı sınıf konusu ya hiç bişey belli değil her şey çok karışık videolar süper diyecek bişey yok ama gerçekten bişey aramak için yarım saatim gidiyor.biraz daha düzene girsin yaaa

    YanıtlaSil
  3. ortalama yükseltme sınavım icin sürekli konulara bakınıyorum..Bir gecede yaklasık 5-6 konu dinledım ve gercekten de anladım :)

    ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. bu acılmıo neden acaba ?

    YanıtlaSil
  5. acaba videolar neden acılmıo ?

    YanıtlaSil
  6. niye açılmıyo yaaaaa ...

    YanıtlaSil
  7. açılmıyan video yu nsl izledi acabaaa :D

    YanıtlaSil
  8. video açılmıoo

    YanıtlaSil
  9. video açılmıo şarkı cıkıo

    YanıtlaSil
  10. video açılmıyo yaaa offf...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off sıkıLma sonra tekrar dene beLkii acıLır (:

      Sil
  11. iyi güzel niye açılmıyor yarın yazılım var lütfen açın

    YanıtlaSil
  12. ya yazılıya çalışıcam ama açılmıyo yha=(

    YanıtlaSil
  13. düşük alırsam sizi suçlarım açın şu videoyu

    YanıtlaSil
  14. Videolar çökmüş tekrar yükleyin !!!!! Benden uyarması !!!

    YanıtlaSil
  15. acil yenileyin çaşışmam lazım

    YanıtlaSil
  16. ama açılmıyoki bu ya

    YanıtlaSil
  17. namna basrım ya açılmıyo :S

    YanıtlaSil
  18. lanet olsun neden acılmıyo yaaaaa sinir oldum

    YanıtlaSil
  19. la sizin bilgisayar bozuk bizim neden açılıyo

    YanıtlaSil
  20. çoook güsel anladım tşk ygs yhe hazırlanıom bide yarın geometri sınavı vardı tşk :D

    YanıtlaSil
  21. bence de çok güzel

    YanıtlaSil
  22. Admin Çok Teşekkür Ederim Burası Ve Konu ANlatımı ÇoK gÜZELLL TŞK

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar ekolhocaya girdigimde daha guzel anlatıyodu ama bu berbat

    YanıtlaSil
  24. harika anlatmışsınız çok saolun.

    YanıtlaSil
  25. acilll !!!! video açılmıyor!!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. ben bişey sorucam 9.sınıf geometri üçgende benzerlik konusu ekol hoca anlatıyor bn hiç anlayamıyorum hoca anlatırken dinliyorum hiç bişey anlayamıyorum nolur yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma ama senden kaynaklı birşey :) Daha dikkatli dinle anlamaya çalış başka yapılacak birşey yok . :)

      Sil
    2. 7. sınıf konusu ben sesi açtım görüntüye bakmadan anladım :D

      Sil
  27. Hocam cok iyi anlatıyosunuz.Söylenicek söz yok

    YanıtlaSil
  28. gerçekten iyi anlatıyor yani

    YanıtlaSil
  29. bende acılıoda noluyo cok kotu anlatıo iyiki açılmamış. çünkü hiç bir sey bilmior

    YanıtlaSil
  30. Yarın geometri sınavı vardı çok iyi oldu bu ama ben yine son güne bıraktım tabii :D

    YanıtlaSil
  31. açılıyo bekleyin ama iğrenç video bu hoca anlatamıyo boşuna açmayın beklemeye ddeymez...

    YanıtlaSil
  32. Videolar çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  33. 3. Örnekte thales uygulaman gerekiyordu arkadaşım kelebek yapılması gerekiyor orda.
    yaptığın yanlışlarla bu siteden sınava hazırlanan arkadaşların geleceğiyle oynayabilirsin BİLMİYORSAN ÇÖZME SORULARI !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCEDE BİLMİYORSA ÇÖZMESİN 3.SORUDAKİ HATA BARİZ BELLİ

      Sil
  34. cok güzel olmuş sagolun

    YanıtlaSil
  35. açamayanlar idm yükleyin videoya tıkladıgınızda indirme penceresi gelecek videoyu indirip izleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  36. Ya biraz daha zor sorular çözün bunları 7. sınıftakiler yapıyo ben 9. sınıfım okulda öğretmeni 1 kere dinlediğimi hatırlamıyorum genelde dersler hariç herşeyle ilgilenmeme rağmen çok basit geldi ben sınav için sadece video dinliyorum lütfen biraz daha sınavlara yönelik sorular çözün sonuçta hiçbir hoca bu soruları sormaz

    YanıtlaSil
  37. idare eder gibi

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS