Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif fizik dinamik videolu konu anlatimi soru cozumleri testleri ekol hoca

Ekol hoca fizik grubumuzdan herkese merhaba ben muhammet çoruh sizlerle fizik dersleri nde videolu konu anlatımlarını ben yapıyorum. ekol hoca . Şimdi aşağıda videoları olan konu lise 2 10.sınıf fizik dinamik konusu dur. Dinamik konusu videolu anlatımı uzun olduğu için konuyu üç parça olarak işledik. Kuvvetin hareket üzerindeki etkileri newtonun hareket yasaları üç temel prensibi eylemsizlik yasası dinamiğin temel yasası etki tepki yasası fs sürtünme kuvveti gibi kavramları aşağıdaki fizik dersi videosu nda inceliyoruz ve anlatıyoruz. İyi çalışmalar
1.parçası

2.parçası

3.parçası

200 yorum:

  1. fiziğin tüm konularını burdan dinledim ama dinamik konusu nu anlayamdım hiç ayrıntı yoq daha özenle yapılmasını istiorum dinamik konusunun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede çoğu konuyu anladım dinamik konusunda ayrıntı daha fazla olmalı.

      Sil
  2. Sizlere en iyi kaliteyi sunmaya devam edeceğiz ve inşallah gittide güzelleşerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkur ederiz =) bütün fizik konularını burdan anlıyorum ben :)

      Sil
    2. Çoook güzel anlatıyorsunuz. Fizik olsun kimya matematik ve geometride ekol hoca vazgeçilmeziim. Büütn dersleri burdan dinliyorum bana çok yararı var. Burada gerçekten görünmeyen bir emek var Emekleriniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Teşekkürler

      Sil
    3. video açılmıo bi yerden engelledik heralde yardım edermisiniz

      Sil
    4. video yerinde siyahlıktan başka birşey yok

      Sil
    5. hocam video nerde ?

      Sil
  3. ya süper bn hep burdan calısıorum iki aydır nete qirmiodum yazılıdan düşük aldım şimdi burda izleyince yapamadıqım sorularn nekadar kolay olduqunu anladım cok saolun =)=) [0zqé]

    YanıtlaSil
  4. ama biraz dha samimi olsun ya lütfen espiri falan uykm qelio yoksa

    [0zqé]

    YanıtlaSil
  5. üst üste cisimlerin formülünü anlatıp daha sonra sorulara geçseydi keşke ama yine de güzel anlatılmış

    YanıtlaSil
  6. bence formullerle anlatılsa ve biraz da izleyen kişiye zaman verilse de o da çözse daha iyi olur gine de bizi aydınlattığınız için teşekkür ederiz saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olaaaaamaz

      Sil
    2. abicim video yu durdurup çözmeye üşeniyomusun

      Sil
    3. abi fazla fizik çalışmış :)

      Sil
  7. bencede formullere daha fazla yer verilse yani soru üzerinde formuller anlatılsa cok daha iyi olur ama herseye ragmen cok makbule gecti allah razı olsun elinize kolunuza diliize saglık devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  8. kankmla burdnn izliorz..
    anlamaya çalışıorz...
    tabii bizimm şansımız başta yoktuu...
    insanın artist bi hocası olunca setlerdn fırst kalmıokii:P
    umarm işe yarar....

    ceren&kaan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz gece gece ders çalıştığınıza emin misiniz böyle gızlı erkekli falan.ceren evine git kızım evine.

      Sil
  9. süperrr tek hatası hızlı anlatıo.mesela bu konuyu hiç bilmeyen brisi bikere dinlemeyle anlayamaz yani sanmıorm.ama anlatım örnekler fln güzel(Y)

    YanıtlaSil
  10. gerçekten harika olmuş emeğinize sağlık.sayenizde bu konuyu çoooooooooooook güzel anladım Allah razı olsun!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. ya konuda konuya gecio mesalal inuteden uniteye atlıo konu atladı teh son konuya gecti iyi anlatooda ben kitapla defterimden takip ediorum ama dedim gibi atlıo yah :(

    YanıtlaSil
  12. off ayrıntılara girsen iyi olr anlamadm. Bide kalemi çok oynatıyorsunuz..

    YanıtlaSil
  13. grafikler hazır gelio formuller anlatılmıyo bunlara dikkat edilse daha güzel olurr

    ..::Ati::..

    YanıtlaSil
  14. örneklerle anlatmanız güzel ama biriz yavaş vee eğlenceli ders anlatırsaız öğrencilerin kafasına dersler daha iyi girer biraz öğrenciyede zaman bırakılırsa sizden öncew çozer vede siz cöduğunuz zaman doğruysa doğruluğunu görür yanlışsada yanlışını fark eder düzeltir ben izlerken ne yalan söyleyim biraz uykum gelddi ama ii iş başarmışsınız ben 8 . sınıftaykende burkdan ders izliodum aklımda kalıodu ve sınavları kolay geçiodum inşallah lise 1 dede böle olur burdan derslerş takip etmeye devam etcem sygılarla

    YanıtlaSil
  15. Biraz daha ince ayrıntıya girilmeli sorularda, eğer öyle yapılırsa dinleyenler için verim daha yüksek olucaktır...

    YanıtlaSil
  16. hocam siz çalışmalarınıza devam edin.kimseyi memnun etmek zorunda değilsiniz.insanlar biraz gayret etsin.bundan iyisi can sağlığı.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Örnekler çok güzeldi . gerçekten çözümlü örnekler çok yararlı olmuş.

    YanıtlaSil
  18. ya ben anlamıyom zaten siz ne kadar ii anlatırsanız anlatın ben anlamyom

    YanıtlaSil
  19. saolun güzel anlatmıssınız da bi de tekerlekli eğik düzlemle eylemsizliği birleştiren sorular var onlardan da çözerseniz sewnirim

    YanıtlaSil
  20. ben gerçekten çok beğendim. ama sin cos olayı burda cabuk geçmişilmiş. normalde bir insanın konu hakkında görüşü varsa rahatlıkla anlayabilir. örneklerinzdde kaliteli örnekler. emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. güzel olmuş tşkrlr

    YanıtlaSil
  22. mükemmel olmuş hocam allah sizden razı olsun süpersiniz ayrıca(en büyük Galatasaray .)

    YanıtlaSil
  23. neresi güzel konu anlatılmadan örneklere geçilmiş. ben konuyu istiyorum(ayrıca en büyük beşiktaş)

    YanıtlaSil
  24. oofffffffffff yaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  25. en büyüüüüüüüüüüüüüüüük cimbooooooom beşiktaşa yuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh

    YanıtlaSil
  26. ekol hoca emeğine sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  27. gercekten iyi bir anlatım.gerilmeleri anlamıyordum sayenizde anladım.tesekkürler..

    YanıtlaSil
  28. 2. ve 3. video çalısmıyor mu yoksa ben de mi açılmıyor??

    YanıtlaSil
  29. hocam derslere bugün başladım çok iyi anlıyorum emeklerinizi boşa çıkarmıycam saolun herşey için

    YanıtlaSil
  30. süper gercekten emeginize sağğlıkk hep burdan calışıorm zaten allah razı olsun

    YanıtlaSil
  31. çooooook beğendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. çok güzel olmuş derste çözdüğümüz soruların benzerleri olduğu için tekrar oldu benim için...

    YanıtlaSil
  33. elinize sağlık çokkk güzül olmuş emeğe saydı +++++++++++++++++++++++++rep

    YanıtlaSil
  34. çok ii yazılıya girmedim rapor aldım burdan çalıştım iyiki almışım dedim yalnız eylemsizliği biraz daha 10.sınıf müfradatına göre anlatsaymış hocamız daha ii olurdu..

    YanıtlaSil
  35. çok güzel örnekleri seçmişiniz ama hızlı anlatıyosunuz bide tahtada anlatsanız daha iyi olurdu kalem dikkatimi dagıtıyor basarılar

    YanıtlaSil
  36. iğrenç ötesi hocam ya konuyu bilmeyen bırı daha da saçmalar kolaylardan hemen zora geçmişiniz

    YanıtlaSil
  37. Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  38. hocam hiç iyi olmamıs ya ben gene anlamadım bıde soru bes derken nıe gıdıp onu yuvarlak ıcıne alırmıs gıbı yapıosunuz:D cok ılgımı cektı ayrıca uykum geldı daha ıyı anlatabılırdınız:s gene anlamadım ben napıcam sımdı...???

    YanıtlaSil
  39. 3 ayda anlatılan konu 3 saatte daha güzel anlatılamazdı çok faydalı oldunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  40. gerçekten çok güzel hocam emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  41. süpersiniz hocam emeğinize sağlık :)anlamadım diyen arkadaşlar kendinde sorun arasalar daha ii olcak en azndan emeğe saygı !!uykusu geliomş peh peh peh ya biraz insafa gelin uğraşıp bize ücretsz ders veren kişilere yaptığınz muameleden utanmanz gerek!!
    HERŞEY MÜKEMMEL HOCAM TEKRAR TEŞEKKÜRLER !!!
    (ayrıca o tekerlek değil makara)

    YanıtlaSil
  42. Hocam iyi güzelde bazı sorrular var kitapta da yok hiç örneği videoda yk ama süper olmş Emeginize saqlık...

    YanıtlaSil
  43. güzel olmuş tşkler kardeşim.

    YanıtlaSil
  44. fizik notları çok düşüktü sizin sayenizde yükseldi çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  45. anlamaya başladım sağ olun

    YanıtlaSil
  46. herkes öğretmen olur ama herkes öğreten olamaz saygılar daha güzel projelerle inşallah

    YanıtlaSil
  47. KALEM OYNATIYOMUŞ,YOK HIZLIYMIŞ,YOK HIZLI GEÇİYOMUŞ ABARTTINIZ ARTIK ADAM SORUYU DİNLEMEMİŞ HOCANIN KALEM OYNATMASINA ,SORUYU DAİRE İÇİNE ALMASINA DİKKAT ETMİŞ PES YANİ SEN BİDE SAYISALCIYSAN YANDIN VALLA

    YanıtlaSil
  48. Cok teşekkürler yarın yazılım var cok büyük katkı sagladınız keşke okulumuzdaki hocalar da bildiklerini aktarabılse ..

    Teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  49. çok güzel elinize emegineze sağlık sayenizde fiziği anladım vala

    YanıtlaSil
  50. Çok faydalı oldu Allah razı olsun emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  51. hocam ağızınıza sağlık gayet güzel olmuş ..

    YanıtlaSil
  52. basarılı fakat fazla detaya inilmemiş [ßerKAn~]

    YanıtlaSil
  53. bence facebook ta takılmak cok daha güzel ders dinlemek kadar sıkıcı bir sey yok ıyyyyyyyyyyy [ßerKAn~]

    YanıtlaSil
  54. ellerinize sağlık hocam sınava çalışmamda çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  55. gerçekten güzel olmuş emeğinize sağlık yarın sınav var umarım güzel geçer ..

    YanıtlaSil
  56. berkancım sen face de takılmaya devam et:D video harika olmuş ama bnmde canım çok sıkıldı hocam nerdeyse uyuyacakmışsınız gibi geliyo sesiniz.

    YanıtlaSil
  57. BİZ ÖGRENCİYİZ SENN GİBİ PRO DEGİLİZ. AZ DAHA ACIKLAYICI ANLATSAN NE OLURDU ???

    YanıtlaSil
  58. hocam tesekkurler.çok guzel olmuş ama bende 2.ve 3.videolar açılmıyor.bu herkeste mi öyle?

    YanıtlaSil
  59. çok teşekkürler iyi anlatıyosunuz:))

    YanıtlaSil
  60. hocu çok sağol valla yazılıdan 64 aldım ve sınıf 4.sü oldum.soruları çözemesemde aklımda kalan formülleri oraya karalayıverdim çok sağol hocu.

    YanıtlaSil
  61. hocam videolar bir türlü başlamıyor....

    YanıtlaSil
  62. harika olmuş.... detaya da girmiş derste anlamıştım tekrar yaptım.. hoca 25 tane bu konudan soru ve cevap ödevi vermişti burdan yararlandım emeğe sayğı

    YanıtlaSil
  63. yararlandım mııı :D çaldın resmen yaa ayıp ayııpp arkadaşlar !!! buradan kopyala yapıştır yapmıyoruz gidiyoruz çalışıyoruz ve geliyoruz. emeğe saygı diyipte saygısızlık yapmıyoruzz değil mi arkadaşım !!!

    YanıtlaSil
  64. 13 yaşındayım hayho için ölürüm ayrıca herşey rock bide doğuştan rockçıyım tamam mıı

    YanıtlaSil
  65. emeğinize sağlık ama keşke grafikler hazırdan gelmeden nasıl anlatıldığı yapılarak olsa daha iyidir ve hocamızın sesi biraz daha canlı çıkmalıydı..

    YanıtlaSil
  66. emeğinize sağlık gerçekten çok iyi anlatılmış... teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  67. yanı sayenızde unıversıtede fızık dersı goruyorum bızımkıler bundan bıraz daha agır ama burda ıyı bı taban yapınca az da kendım calısıp tavan yaptım sagolun :)

    YanıtlaSil
  68. Bence hiç güzel olmamış ama yinede teşekkürler.Neyin nereden geldiğini söyleseniz daha öğretici olur.

    YanıtlaSil
  69. yorum bölümünü kaldırmalısınız emeğe saygı sıfır insan eleştriye açık olabilir ama hakaret edilmemeli ediliyosa da isim soyisim yazılmalı [Begüm Mutlu]

    YanıtlaSil
  70. 9.sısıfım ama gerçekten anladım!!!!!!!

    YanıtlaSil
  71. oldukça iyi . bu konu zaten sözel değil ve soruların üzerinden gidilmesi gerekir. doğru olanı yapmışsınız çok beğendim.Fizik dersinin üstüne aynı gün vidyoyu izleyince çok faydalı oldu.. teşekkürler

    YanıtlaSil
  72. ellerinize sağlık iyi olmuş

    YanıtlaSil
  73. sorular çok kolay biraz daha zor kazık sorular koyarsanız sevinirim [ozg€]

    YanıtlaSil
  74. hocam çok güzel anlatmışsınız çook teşekkürler

    YanıtlaSil
  75. Cok tesekkür ederiz öğretmenim, emeğinize sağlık. Gercekten cok faydasını gördüm:)

    YanıtlaSil
  76. çok ağır ilgisiz ve üniversite havasında bir anlatım olmuş anlatma çabası yok öğretmene al bu para buraya yumulup ders anlat demişler hiçbirşey anlamadım 80 dakikam boşa gitti bu sürede fizik kitabıyla bakışsaydım daha verimli olurdu sanırım

    YanıtlaSil
  77. Allah razı olsun sizden...Hiç zorlanmadan anladım

    YanıtlaSil
  78. çok teşekkürler müthiş anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
  79. çok saol ekol hoca

    YanıtlaSil
  80. her şey senin sayende çok güzel (sınavlar)

    YanıtlaSil
  81. çok teşekkürler sayenizde dinamiği anladım :)

    YanıtlaSil
  82. Güzel bir video olmuş emeğe saygımız sonsuz. Ancak ben hocanın anlattığı bazı yerlerde takıldım ve sanki biraz daha basitce açıklasa anlayacak gibiydim.Öğrencinin seviyesine inmek taktir edersiniz ki son derece önemli..Buna rağmen videonun çok işime yaradığını söyleyebilirim :)) sonsuz teşekkürler ve diğer arkadaşlara başarılar dilerim!

    YanıtlaSil
  83. ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  84. valla emeğe saglık hocam

    YanıtlaSil
  85. çok güzel fakat biraz daha ayrıntıya yer verilseydi daha iyi olurdu diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  86. ALLAH razı olsun çok yardımlarınız oldu hakkınızı helal edin çok güzel anlatıyosunuz.:)

    YanıtlaSil
  87. reeööeagh,ben muhammet çoruh,fizik derslerinde herkese başarılar dilerim!!

    fizikten nefret eden bi ordu dolusu insan bulabilirim,nalet ders

    YanıtlaSil
  88. Hocamızın anlatımları herhangi bir konu anlatımlı kitapta bulabileceğiniz yüzeysel anlatımdan çok çok daha iyi ve bol örnekli..karşılaşabileceğiniz neredeyse her soru tipi incelenip anlatılmış ve erişim de ücretsiz.. buna karşı yapılan yorumlara bakın,çoğu yüz kızartıcı...yazıklar olsun,sizden hiçbirşey olmaz!

    YanıtlaSil
  89. haklısınız...

    YanıtlaSil
  90. İlk videonun 12. örneğinde g=10 oluyo ama o 10 nerden geliyor onu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yer çekimi kuwweti 10 Newt0ndur. her yerde bu böyle değişmez(:qAmzEee

      Sil
    2. salak mısın sen ya gammze

      Sil
    3. dogru soyluyo kiz

      Sil
    4. sensiin o salakk daha g' nin kaç olduğunu bilmiyorsun gelmiş bide bana salak diyosun asıl salak sensin .. maal.. (;

      Sil
  91. çok güzel devamını bekliyorum başarılar...............

    YanıtlaSil
  92. teşekkürlerrrr....................

    YanıtlaSil
  93. yeni müfredat konuları ne zaman çıkcak

    YanıtlaSil
  94. bence biraz ayrıntıya girmelisiniz üniwersite sınaw soruları filan çözülmeli biz okulda daha zorlarını çözüyoruz burdakiler çocuk oyuncağı gibi geliyor bazen.. ama yinede çok güzel teşekkür ederiim.

    YanıtlaSil
  95. iyi güzelde eğim konusunu hiç anlamdm daha ayrıntılı anlatrsanz sevnrm ekol hoccam:)

    YanıtlaSil
  96. güzelllll :DDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  97. GÜZEL ÇALIŞMA PRATİK YÖNTEMLER.ÖĞRETMEN BİRAZ DAHA CANLI OLABİLİR AMA ÇOK İYİ BİR HOCA YİNE DE

    YanıtlaSil
  98. çok işime yaradı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  99. çok teşekkür ediyorum öğretmenimiz pek anlatamıyordu burdan dinledim ve işe yaradı , tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  100. Videoları daha kısa bölümler halinde yaparsanız sevinirim yine de emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  101. ekol hocacım şu ivmelerin tekine 2a deyip diğerine a diyiyonya onu anlamadım ama diğer konuları super anladım valla

    YanıtlaSil
  102. gerçekten çok güzel çok iyi anlaşılıyoo anlayamadğm yerleri anladım çok teşekkr ederim .

    YanıtlaSil
  103. çok güzel bir video hep buradan çalışıyorum ve fiziğim sayenizde 80
    ayriyetten öğretmenimiz burdaki soruları ödev olarak verdi hepsini burdan çözdüğüm için sözlü notum 100 :)

    YanıtlaSil
  104. ahahahaah yorumları okuduum güldüm ölmekten çok komiksinizz :D
    bu aradaa harika anlatmışsınız hocaam gerçekten işime yaradı çook teşekkürlerrr :) :)

    YanıtlaSil
  105. Güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  106. çoooooooooooook zoooooooooooooooorrr

    YanıtlaSil
  107. muhammed çoruh hoca biraz hızlı anlatıyo bide kalem çok oynuyo binde bazı sorular da neyin nerden geldiğini söylemiyo birazdaha ayrıntılı anlatsa daha iyi olur:(:(:(:(

    YanıtlaSil
  108. formülleri başta verseydini daha iyi olacakı ayrıca biraz daha yavaş anlatırsaız sevinirim

    YanıtlaSil
  109. YAA BİTMEK BİLMEDİ DİNLE DİNLE KAFAM ŞİŞTİİ
    :)

    YanıtlaSil
  110. YAW BU NE BÇİM BİR SİTE SABAHTENDİR İZLİOM TEK HARF ANLAMADIM:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  111. yha biraz ayrıntıya girsin tııkk yook bunda yhaa ben bile daa çok şey biliyorum..

    YanıtlaSil
  112. bence harika bir çalışma olmuş . Sayenizde artık daha iyi yapabiliyorum . emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  113. öncelikle tüm ekol ekibine teşekkürlerimi sunuyorum yaptıgınız calısmalardan dolayı.Öğretmenlerin konu anlatımları güzel ama günümüz öğrencisine hitap edecek şekilde olsa daha güzel olur bence.Konu anlatımıyla beraber o ders eğlenceli bi şekilde anlatılırsa çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  114. Ağzınıza sağlık hocam:) allah razı olsun valla çok işime yarıyo siz de olmasanz valla kıla gttik :):)

    YanıtlaSil
  115. fena deĞİl..

    YanıtlaSil
  116. fizikten nefret ediyorum ben yaa :( ama bu site olmasaydı ben ...

    YanıtlaSil
  117. ahh çokk sagolun...gercekten cokk guzel anlatıyorsunuz sayenızde fizikten 82 aldım.çookk teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  118. ayrıntıya inseniz daha iyi olurdu ama yinede başarılı. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  119. her koşulda bir alcağım için kasamaya gerek yok

    YanıtlaSil
  120. bence öle düşnme.. burdan dnlersen ve bildğn formulleri yazaarsan senn içn ii olr

    YanıtlaSil
  121. Hocam yarın sınavım var ve konuyu sizden tekrar dinledim.Sayenizde bilmediğim çoğu şeyi öğrendim.Umarım yarın ki sınavımda karıştırmaz ve yaparım. Çok teşekkür ederim.

    #Deniz.

    YanıtlaSil
  122. fizikten kesin 1 getireceğim oda iyişallah 0 da alabilirim

    YanıtlaSil
  123. çok teşekkür ederim. ALLAH razı olsun...

    YanıtlaSil
  124. bunlar çok kolay bide bizim sınıf sorularını görün

    YanıtlaSil
  125. örnek 46 hakkatten uykumu getirdi

    YanıtlaSil
  126. Bu adam öldüde gömmediniz mi? Hortlak gibi konuşuyo , fizikten soğuttu :D

    YanıtlaSil
  127. Bizim fizikçi bu hocanın onda biri kadar anlatsa kalmazdık böyle.

    YanıtlaSil
  128. Laf atmayın adama çok iyi bence aptal kitaptan çok daha iyi.

    YanıtlaSil
  129. Birçoğunuz saçma yorumlar atmış yok anlamıyorsunuz diye.Fiziği iyi anlamanız için,ilk önce TORK-MOMENT bilmeniz gerekir kuvvetlerin dengesini bilmeniz gerekir,aksi takdirde öğrenemezsiniz anlayamazsınız hep ezber yaparsınız.Şahsen ben 11 deyken momentler-denge vs öğrendiğimde bunları yapabilmeye başlamıştım.Bence gayet güzel anlatmış daha nasıl anlatsın yani?

    YanıtlaSil
  130. Hocam güzel olmuş inşallah yararlı olur bi 80 alırım :)

    YanıtlaSil
  131. bu örnek 4 teki 620 oraya nasıl geldi anlamıs değilim

    YanıtlaSil
  132. Örnek 17 : ipteki gerilmeleri bulurken F1'deki gerilmeyi a=F1/m1 şeklinde yapıyor F2'deki geilmeyi bulurken a=(F-F2)/m3 şeklinde yapıyor halbuki F2 gerilmesi m1+m2 yi çektiğinden a=F2/(m1+m2) olması gerekmiyor mu?

    YanıtlaSil
  133. orneklerı cok basıte ındırgemişiniz hocam ve sayısı az

    YanıtlaSil
  134. Öncelikle buradaki hocaların emeğine minnettarım.Ben şuan 10.sınıftayım ve geçen seneden beri fiziğim hep 95 ve üstüydü.Fizikte yaratıcı olmak gerek konudaki formülleri yazsaydın çok iyi olurdu diyen arkadaşlar onu nerde uygulayacığını bilmedikten sonra siz sadece soruya,soruda size bakar durur.Çok kısa diyenler buradaki adam size mantığı anlatmaya çalışıyor soru ezberlemeyi değil.Ayrıca bu konulara daha yni yeni başladığımız için onun kadar profesyonel olamazsınız ama soruları çözebilirsiniz.Bunun içinde sağlam bir kapasite gerekli buradan hocaya laf edenlere sesleniyorum üç gramlık beyniniz var madem bir şey anlamıyosunuz o zmn neden mfye geçtin bu hocanın sana borcumu varda o kadar konuyu anlatıyor.ayrıcada buradaki sorular anlayana yani hocanın her söylediği cümleyi irdeleyene konunun ana hatlarını kullanarak nasıl bir çözüm yolu geliştirilebileceğini anlatıyor.Bir sürü saçma sapan yorumlar yazmışsınız madem kendi kapasitenize güveniyodunuz okulda niye dinlemediniz.ben fen lisesinde okuyorum belli yüksek bir IQ derecem var ve kendime güvendiğim içinde okulda uyuyorum madem siz yapamıyosunuz dersi dinleyin o zmn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarının aynısını ben yazacaktım,yerime yazmışın.Kesinlikle haklısın

      Sil
    2. iq derecem var diyen ağzını olmayan beynini sikem

      Sil
  135. yorumlara yorumsuz kaldım

    YanıtlaSil
  136. Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  137. çok iyi olmuş çokta güzel olmuş iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  138. sahip çıkalım fiziğe gece çocuklar çalışıyor sahip çıkalım ocaya :)

    YanıtlaSil
  139. yarın ki sınavda sayenizde boş kağıt vermicem

    YanıtlaSil
  140. bence güzel ama tek sorun bazı rakamlar direk yazılmış formülden anlatılmadan yazıldığı için kafa karıştırabiliyor

    YanıtlaSil
  141. videolar çalışmıyo atışlar videosu da çalışmıyo :((((((((

    YanıtlaSil
  142. açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  143. videolar açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  144. admin bi ilgilen lütfen acmıyor

    YanıtlaSil
  145. Acilmiyo. HELPPPPP

    YanıtlaSil
  146. arkadaşlar videoyu açmaya çalışıyorum açmıyo sizdede böyle oluyor muydu?

    YanıtlaSil
  147. bu konu anlatımına çok ihtiyacım var lütfen ilgilenir misiniz

    YanıtlaSil
  148. video açılmıyo yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üff evet açılmıyo yaaa

      Sil
  149. video açılmıyor yarım saattir bekliyorum..s en güzel site ekolhoca.com ama o da açmıyor işte :s

    YanıtlaSil
  150. Açmıorrr napıcam ben yhaaa :( ohfff chalısmk istiyordum phen yhaa :(

    YanıtlaSil
  151. açılmıyor bi ilgilenin

    YanıtlaSil
  152. acılmıyor neolur düzeltin:(

    YanıtlaSil
  153. videoları açamıyorum baslat durdur vs.nin olduğu araç çubuğu gözükmüyor

    YanıtlaSil
  154. oofff delircem yaa :( nolur şu videodaki sorunu bi düzeltinnnn !!!

    YanıtlaSil
  155. Video acılmıyorrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  156. video açılmıyor ya yardımcı olun

    YanıtlaSil
  157. nasıl açılır bu yaa çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  158. açılsa gerçekten anlayacağımı düşünüyordum ama açıklıyor

    YanıtlaSil
  159. artık şu açılmama sorununu çözün

    YanıtlaSil
  160. ama ciden açılmıyor

    YanıtlaSil
  161. videolar açılmıyo neden??

    YanıtlaSil
  162. açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  163. lan mk malları vıdeo koyuyoynuzda insan bi kontrol eder girin bi mk hep aynısı her derste aynısı oluyo e zman ihtiyacımız olsa mk hep bozuk sokayım sizin sitenize

    YanıtlaSil
  164. Bu fizik insanın psikolojisini bozar yapamıyordum hala yapamıyorum zaten videolarda bozuk bu haftada sınav var. Ben ne yapayım şimdi birşey anlamadım bu gidişle fizik 1 olacak gibi :(

    YanıtlaSil
  165. video açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  166. video bozuk arkadaşlar lütfen bakar mısınız :(((

    YanıtlaSil
  167. video açılmıyo hacı

    YanıtlaSil
  168. açılmıyoooooo

    YanıtlaSil
  169. neden açılmıyo ya

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS