Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif hacim ve kutle videolu konu anlatimi 2

Ekol hoca sitemizden tekrar merhaba arkadaşlar. Sizlere daha önce de ekol hoca 9.sınıf fizik hacim konusu başlığı altından hacim konusunun birinci bölümünü yayınlamıştım ama video yarım kaldı ve bu başlıkta devamı var. Videoda geçen kavramlar Sıvıların hacminin bulunması örnek soru çözümleri kuru kumun hacminin ölçülmesi gibi dersleri anlatıyoruz.

43 yorum:

  1. hocam cok güzelde..Çözümleriniz ezbere dayalı..biraz daha anlatarak açıklarsanız daha eğitici olur. ilginize !!!

    YanıtlaSil
  2. üstte yazılana katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. daha yavaş anlatırsanız daha iyi olur

    YanıtlaSil
  4. hocam hemde çalıştım hemde ezberledim sınavı kazandım çok sağol hocam :)

    YanıtlaSil
  5. HOCAM BANA ÇOK YARDIMCI OLDU.TAM FİZİKTEN ÜMİDİ KESMİŞKEN VİDEOLARLA YÜKSELTTİM NOTUMU.ÇOK SAOLUN.

    YanıtlaSil
  6. diyooosunuz;)))

    YanıtlaSil
  7. la olm birazdaha yavaş anlat diosunuz durdursanıza aq alla alla bu arada cok gsl emeğe saygı cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. diooooooooooooooosun adsız??? .P

    YanıtlaSil
  9. SÜPEEEEEEEEEEEERRRRRRRR

    YanıtlaSil
  10. bence zaten çok anlaşılır ve net anlatıor

    YanıtlaSil
  11. bencede anlaşılır ama gerçekten işlemler ezbere dayalı anca ne dediğini durdurup düşünmen lazım anca ole anlıosun o yüzden durdurmak zaman kaybı hocam daha iyi anlatabilirsiniz sizde o performans var :D yanlış anlamayın hocam bole dewam edin :D

    YanıtlaSil
  12. Hocam; sizlerde olmasanız halimiz duman . (: Fizikten umudumu yitirmişken imdadıma yetiştiniz artık her yerde reklamınızı yapıyorum (: .

    YanıtlaSil
  13. Konu anlatımlarınız çok güzel,sağolun.ancak düzgün bir lisede okuyan ya da mezun olmuş kişilerin faydalanması mümkün değil.Mezun olalı 2 sene oldu şu an liselere özel ders veriyorum ancak anlatımda kullandığınız sorular (hem bu videodaki hem de diğer izlediklerimdeki) çok basit ,keşke elinizden gelse de örnekleri biraz daha ileri düzeye alabilseniz.

    YanıtlaSil
  14. Bugün Fizik Sınavım var umarım iyi bir not alırım ;) A.Y.Ş.S.T.B.Y.E.B

    YanıtlaSil
  15. siz olmasanız naparım bilmiom yarın sınavım var brincisi 78di bu 85 olmalı hadi inşallah

    YanıtlaSil
  16. yarın sınav var bakalım nolacak ... ama sıkıcı ya

    YanıtlaSil
  17. hiç bişey anlamadım çok hızlı ve detaysız anlatıyor !

    YanıtlaSil
  18. güzelmiş yönetici kardeş

    YanıtlaSil
  19. ya çok hızlı anlatıyor.biraz daha yavaş ve açıklayıcı anlatırsanız galiba fizik dersim mükemmel olacak lütfen...yavaş ve açıklayıcı unutmayınnnn :/ :/ :( :( :( ?????????????

    YanıtlaSil
  20. ya aslında biraz daha yavaş ve anlaşılır anlatılırsa bu senene fizik dersim mükemmel olucaak

    YanıtlaSil
  21. istediğim bi konu yok güzel anlatıyo ama istediğim konuları anlatmıyo

    YanıtlaSil
  22. tşk hocam çok iyi anlatıyorsunuz. emeğinize sağlık.. okuldaki fizik dersindeki hocadan daha iyi anladım.

    YanıtlaSil
  23. güzel anlatıyor anlatmasınada ben aradığımı bulamıyorum maddenin hacmi bilen varsa söylesin

    YanıtlaSil
  24. ölü gibi anlatıyor

    YanıtlaSil
  25. fizik hakkında ufak bir bilginiz olsa anlıyosunuz bence hoca mükemmel anlatıyo bu konular başka türlü anlatılmaz.emeginize saglık:)

    YanıtlaSil
  26. yemin ederim anlamak için çok zorluyorum kendimi. çok hızlı anlatıyorsunuz. sonuna kadar izlediğim için pişmanım...

    YanıtlaSil
  27. hoca ölümün biraz canlı yavaş bu ne la okuldaki fizikçi m4l sen ondan daha m4l değil ama sende m4lsın ben napçcam sınavda l.ege anadolu öğretmen lisesibde okuyorum bizim okulun seviyesinde konu alatımı değil.....

    YanıtlaSil
  28. ezbere dayalı olmasaymış iyiymiş

    YanıtlaSil
  29. saolun hozammmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  30. çok güzel ve iyi bir şekilde anlatmışsınız sağolun hocam çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  31. daha detaylı anlatılsaymış keşkem...

    YanıtlaSil
  32. süper ve bence anlaşılır.

    YanıtlaSil
  33. video keşkee açılsaydıda bizde öğrenseydikkkkk :(

    YanıtlaSil
  34. bu video açılmıyooooooo:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA AÇILMIYOR BİRİ YARDIM ETSİN

      Sil
  35. bu videoyu açamıyorum ve yarın sınavım var lütfen yardım eli uzatın :( :( :(

    YanıtlaSil
  36. niye hiçbir video açılmıyooo

    YanıtlaSil
  37. acilmıyo ya lutfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  38. açılmıyor yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  39. On numara olmuş hocam 2014 ün ilk yorumu benden olsun ygtglryz. :D

    YanıtlaSil
  40. AÇILMIYO VİDEO

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS